Teater

Imponerande kammerspel

Høstsonaten er ei heilstøypt framsyning utan plett og lyte.

Eva (Mari Hauge Einbu), Charlotte (Jakke Kokkin) og Viktor (Kenneth Homstad) i stykket av Ingmar Bergman på Trøndelag Teater.
Eva (Mari Hauge Einbu), Charlotte (Jakke Kokkin) og Viktor (Kenneth Homstad) i stykket av Ingmar Bergman på Trøndelag Teater.
Publisert

Med Høstsonaten gjorde Ingmar Bergman det han kunne aller best: grave i vanskelege relasjonar mellom menneske, især slike som er i slekt. Han grev djupt og finn ofte at biletet langt frå er heilt svartkvitt. Denne problematikken har Marit Moum Aune og eit framifrå ensemble utforska på skakande vis.

Då konsertpianisten Charlotte (Janne Kokkin) etter sju år kjem på vitjing til dottera Eva (Mari Hauge Einbu) og mannen (Kenneth Homstad), er det duka for eit generaloppgjer, sjølv om det i utgangspunktet var tenkt som ein freistnad på forsoning. Charlotte er mora som svikta, ho som prioriterte seg sjølv og karrieren framfor ektemann og døtrer. Det går ikkje lang tid før dei galne orda utløyser ein bitter verbal kamp.

Eva går frå å vere den audmjuke, kua, harmoniserande dottera til å bli ein aggressiv hemnar. Men ho må etter kvart innsjå at det finst grunnar til at mora er som ho er, og kanskje er ho sjølv heller ikkje feilfri.

Digital tilgang – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement