Arkivet: Brad Mehldau
Grammyprisvinnar Brad Mehldau har gjeve ut plater og spelt konsertar sidan tidleg i 1990-åra.
Foto: Bradmehldaumusic.com
Vel eit par veker har gått sidan den amerikanske jazzpianisten Brad Mehldau inntok Victoria Nasjonal Jazzscene, med Larry Grenadier på bass og Jeff Ballard på trommer. Eg var heldig nok til å vere der ein av kveldane og kan konstatere at Mehldaus øydelagde sko – «eg tenkte eg skulle seie til dykk at eg er klar over det, at den eine skoen min er i ferd med å falle frå kvarandre» – ikkje hindra den utruleg samspelte trioen frå å gi publikum ei stor oppleving.
Kva skal ein trekkje fram? Vi fekk høyre ein ny ballade som er så ny at han enno ikkje har fått namn, og som eg vil håpe snart vert å høyre på ei plate, og så var det artig at Mehldau løfta fram det mange nok vil tenkje på som ei skikkeleg sviske: Bruno Martinos «Etate». Komposisjonen til italienske Martino (1925–2000) er frå 1960 og har vorte tolka av eit koppel med jazzpianistar opp gjennom (og gudane må vite i kor mange pianobarar). Denne kvelden på Victoria, ein av favorittklubbane til karane på scenen, skal vi tru hovudpersonen sjølv, og det er det ingen grunn til ikkje å gjere, vart det pusta nytt liv i songen, med sin søte, vare melankoli.
Øyvind Vågnes
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Vel eit par veker har gått sidan den amerikanske jazzpianisten Brad Mehldau inntok Victoria Nasjonal Jazzscene, med Larry Grenadier på bass og Jeff Ballard på trommer. Eg var heldig nok til å vere der ein av kveldane og kan konstatere at Mehldaus øydelagde sko – «eg tenkte eg skulle seie til dykk at eg er klar over det, at den eine skoen min er i ferd med å falle frå kvarandre» – ikkje hindra den utruleg samspelte trioen frå å gi publikum ei stor oppleving.
Kva skal ein trekkje fram? Vi fekk høyre ein ny ballade som er så ny at han enno ikkje har fått namn, og som eg vil håpe snart vert å høyre på ei plate, og så var det artig at Mehldau løfta fram det mange nok vil tenkje på som ei skikkeleg sviske: Bruno Martinos «Etate». Komposisjonen til italienske Martino (1925–2000) er frå 1960 og har vorte tolka av eit koppel med jazzpianistar opp gjennom (og gudane må vite i kor mange pianobarar). Denne kvelden på Victoria, ein av favorittklubbane til karane på scenen, skal vi tru hovudpersonen sjølv, og det er det ingen grunn til ikkje å gjere, vart det pusta nytt liv i songen, med sin søte, vare melankoli.
Øyvind Vågnes
Fleire artiklar
Mina Hadjian saman med Rune.
Foto: Norsk Filmdistribusjon
Von for verstingar
Dokumentaren til Kari Anne Moe er ei kjærleikserklæring til Mina Hadjian og fengselsfuglar.
Rapartist og skodespelar Benedicte Izabell Ekeland imponerer i monologen om Cassandra.
Foto: Stig Håvard Dirdal / Rogaland Teater
Ordflaum om meininga med livet
Måten rapartist Benedicte Izabell Ekeland framfører ein lang monolog på ei naken teaterscene på, er imponerande. Men kva snakkar ho om i nesten ein time?
L’arpa festante blei grunnlagt i München i 1983.
Foto: Günter Ludwig
Frankofil elan
L’arpa festante spelar best der det går fort.