Ærleg om kjærleik og sorg

Uten navn er fragmentarisk, men truverdig rapportteater.

Publisert

Teater bygt på research er ein sjanger som har fått ein framskoten posisjon i kulturlivet vårt. Kan hende lever vi i ei tid med så mykje medieinformasjon at vi stundom treng eit kunstnarblikk på dagsrøynda for at ho skal vedkome oss.

Framsyninga Høyer og Nyquist har laga, og som no går på Nationaltheatret, gir eit fokus på etterlatne etter rusmisbrukarar. Fire skodespelarar fortel, stort sett i monologparti, om bitre, hjarteskjerande røynsler med sine næraste, det meste direkte teke frå intervju med dei det galdt. Trass i overtydande autentisitetsfaktor vert stykket delvis for fragmentarisk til at det kan gripe oss heile tida, men når det grip, grip det til gagns.

Digital tilgang – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement