Å skoda tilbakeDet nye dramaet til Robert er solid, men ikkje storarta.DRAMARegi: Robert Huset ved sjøen (

Det nye dramaet til Robert Guédiguian er solid, men ikkje storarta.

Familen er samla etter at far i huset har fått slag.
Familen er samla etter at far i huset har fått slag.Familen er samla etter at far i huset har fått slag.
Publisert

DRAMA

Då faren blir lamma av slag, samlar søskena Angèle (Ascaride), Joseph (Darroussin) og Armand seg i huset hans i ei pittoresk vik utanfor Marseille. Mimring i familien skapar kranglar og kos. Angèle har halde stor avstand, Armand har hjelpt faren. Joseph stiller med ung dame, depresjon og dårlege vitsar. Huset ved sjøen er ei familiehistorie som symboliserer franske tidsskilje og sakn av svunne stunder.

Franske fjes

Den røynde gjengen med skodespelarar gjer alle godt arbeid, men eg forstår godt at det var unge Anais Demoustier som blei nominert til den nasjonale prisen César for beste birolle. Ho har ein enigmatisk sjarm. Ariane Ascaride er så god at ho fortener sin vante plass sentralt i filmane til ektemannen Guédiguian. Jean-Pierre Darroussin er òg ein gammal kjenning som kan faget.

Førre filmen til Guédiguian, Don’t Tell Me the Boy Was Mad, tok for seg eit ukjend tema for dei fleste nordmenn, nemleg armensk terror for å få merksemd rundt folkemordet. Slik gav han ei historisk ramme til eit tidsriktig tema i Frankrike, som framleis er plaga av terror.

Nostalgi på ny

Digital tilgang – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement