Oslo Ess då dei spelte på Larris i Førde 13. januar. Her ser vi Åsmund Lande, Eivinn Arctander (på trommer) og Peter Larsson (med gitar). Utanfor bildet står Simen Stensland (på keyboard) og Knut-Oscar Nymo (med bass).
Foto: Marita Liabø
Dei er så Oslo at dei heiter Oslo Ess, men speler stort sett heilt andre stader.
Oslo Ess då dei spelte på Larris i Førde 13. januar. Her ser vi Åsmund Lande, Eivinn Arctander (på trommer) og Peter Larsson (med gitar). Utanfor bildet står Simen Stensland (på keyboard) og Knut-Oscar Nymo (med bass).
Foto: Marita Liabø
Dei er så Oslo at dei heiter Oslo Ess, men speler stort sett heilt andre stader.
Oslo Ess då dei spelte på Larris i Førde 13. januar. Her ser vi Åsmund Lande, Eivinn Arctander (på trommer) og Peter Larsson (med gitar). Utanfor bildet står Simen Stensland (på keyboard) og Knut-Oscar Nymo (med bass).
Foto: Marita Liabø
Dei er så Oslo at dei heiter Oslo Ess, men speler stort sett heilt andre stader.
Blaue & Poppy framfor Stortinget. Etter eit traumatisk overfall i Rio krev dei ei lov mot strukturell vald som dei sjølve vil ha straff for å ha brote.
Foto: Nikolai Bergstrøm
For kunstnarduoen Blaue & Poppy blei eit traumatisk overfall kjelda til høgst original scenekunst.
Blaue & Poppy framfor Stortinget. Etter eit traumatisk overfall i Rio krev dei ei lov mot strukturell vald som dei sjølve vil ha straff for å ha brote.
Foto: Nikolai Bergstrøm
For kunstnarduoen Blaue & Poppy blei eit traumatisk overfall kjelda til høgst original scenekunst.
Blaue & Poppy framfor Stortinget. Etter eit traumatisk overfall i Rio krev dei ei lov mot strukturell vald som dei sjølve vil ha straff for å ha brote.
Foto: Nikolai Bergstrøm
For kunstnarduoen Blaue & Poppy blei eit traumatisk overfall kjelda til høgst original scenekunst.
Good Time Charlie er – med klokka – Arle Hjelmeland (med turban), Morten Skage, Steinar Karlsen og Einar Olsson, her med ein Karmann.
Foto: Oddleiv Apneseth
Good Time Charlie har halde koken i førti år. Nøkkelen ligg i bluesens natur: spel deg glad, men ikkje ta av.
Good Time Charlie er – med klokka – Arle Hjelmeland (med turban), Morten Skage, Steinar Karlsen og Einar Olsson, her med ein Karmann.
Foto: Oddleiv Apneseth
Good Time Charlie har halde koken i førti år. Nøkkelen ligg i bluesens natur: spel deg glad, men ikkje ta av.
Good Time Charlie er – med klokka – Arle Hjelmeland (med turban), Morten Skage, Steinar Karlsen og Einar Olsson, her med ein Karmann.
Foto: Oddleiv Apneseth
Good Time Charlie har halde koken i førti år. Nøkkelen ligg i bluesens natur: spel deg glad, men ikkje ta av.
Lokal Politikk på Artilleriverkstedet i Horten i august: Roy Didrik Nilsen på vokal, Alf Almén på bass, André L. Eide på trommer og Eirik Aspaas på gitar.
Foto: Jon Levi Pedersen
Roy Didrik Nilsen, låtskrivar og vokalist i Lokal Politikk, songar i Horten Alternative Mannskor og festivalarrangør, har kasta seg over Olav H. Hauge.
Lokal Politikk på Artilleriverkstedet i Horten i august: Roy Didrik Nilsen på vokal, Alf Almén på bass, André L. Eide på trommer og Eirik Aspaas på gitar.
Foto: Jon Levi Pedersen
Roy Didrik Nilsen, låtskrivar og vokalist i Lokal Politikk, songar i Horten Alternative Mannskor og festivalarrangør, har kasta seg over Olav H. Hauge.
Lokal Politikk på Artilleriverkstedet i Horten i august: Roy Didrik Nilsen på vokal, Alf Almén på bass, André L. Eide på trommer og Eirik Aspaas på gitar.
Foto: Jon Levi Pedersen
Roy Didrik Nilsen, låtskrivar og vokalist i Lokal Politikk, songar i Horten Alternative Mannskor og festivalarrangør, har kasta seg over Olav H. Hauge.
Marie Blokhus (t.v.), regissør på Maria Tryti Vennerøds teaterstykke som blir sett opp på Det Norske Teatret i januar, heldt bokbad med forfattaren då romanen blei lansert denne veka. Christian Ruud Kallum speler hovudrolla i framsyninga.
Foto: Marita Liabø
Med sin første roman har dramatikaren Maria Tryti Vennerød tatt tak i noko få set ord på: Også menn blir utsette for vald. Også kvinner slår.
Marie Blokhus (t.v.), regissør på Maria Tryti Vennerøds teaterstykke som blir sett opp på Det Norske Teatret i januar, heldt bokbad med forfattaren då romanen blei lansert denne veka. Christian Ruud Kallum speler hovudrolla i framsyninga.
Foto: Marita Liabø
Med sin første roman har dramatikaren Maria Tryti Vennerød tatt tak i noko få set ord på: Også menn blir utsette for vald. Også kvinner slår.
Marie Blokhus (t.v.), regissør på Maria Tryti Vennerøds teaterstykke som blir sett opp på Det Norske Teatret i januar, heldt bokbad med forfattaren då romanen blei lansert denne veka. Christian Ruud Kallum speler hovudrolla i framsyninga.
Foto: Marita Liabø
Med sin første roman har dramatikaren Maria Tryti Vennerød tatt tak i noko få set ord på: Også menn blir utsette for vald. Også kvinner slår.
Frå venstre: Ståle Caspersen, Rainer Süssmilch, Vidar Osmundsen, Eirik Mannsåker Roald (på cello), Hans Jørgen Bjørnstad, Magne Håvard Brekke og Etienne Bonhomme i Ljodahått. Her speler dei på Flasken Kjøkken og Bar på Nesodden.
Foto: Jarle Rygh
Om du ikkje kjenner Ljodahått, og du høyrer «Sommervise» eller «Eg stend eg, seddu», trur du kanskje at her har vi endå eit norsk-på-norsk-band. Nei. Dette er Sigbjørn Obstfelder og Olav H. Hauge.
Frå venstre: Ståle Caspersen, Rainer Süssmilch, Vidar Osmundsen, Eirik Mannsåker Roald (på cello), Hans Jørgen Bjørnstad, Magne Håvard Brekke og Etienne Bonhomme i Ljodahått. Her speler dei på Flasken Kjøkken og Bar på Nesodden.
Foto: Jarle Rygh
Om du ikkje kjenner Ljodahått, og du høyrer «Sommervise» eller «Eg stend eg, seddu», trur du kanskje at her har vi endå eit norsk-på-norsk-band. Nei. Dette er Sigbjørn Obstfelder og Olav H. Hauge.
Frå venstre: Ståle Caspersen, Rainer Süssmilch, Vidar Osmundsen, Eirik Mannsåker Roald (på cello), Hans Jørgen Bjørnstad, Magne Håvard Brekke og Etienne Bonhomme i Ljodahått. Her speler dei på Flasken Kjøkken og Bar på Nesodden.
Foto: Jarle Rygh
Om du ikkje kjenner Ljodahått, og du høyrer «Sommervise» eller «Eg stend eg, seddu», trur du kanskje at her har vi endå eit norsk-på-norsk-band. Nei. Dette er Sigbjørn Obstfelder og Olav H. Hauge.