JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Leiar

«Jobbe hardt
og raskt»

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1757
20190329
1757
20190329

VG-rapporten om Giskes dansevideo burde aldri vore offentleggjord. Korleis kan VG hevda at dei ønskjer å sikra det beste for kvinna, når dei samstundes offentleggjer utsegner som ho i dag ikkje vil stå inne for eller meiner ho ikkje har kome med, og som er ukjende for ålmenta og langt skarpare enn ho vart sitert på i den opphavlege saka?

Å offentleggjera rapporten kan verka demokratisk og tillitvekkjande, men her får vi informasjon som omverda ikkje har krav på, og som skader truverdet til den kvinnelege kjelda, sjølv om ho har fått kome med sine kommentarar i rapporten.

Rapporten konkluderer med at det er uklart om journalisten har fabrikkert sitatet det har stått strid om. Det kjem an på kven vi trur på – han eller kvinna. Her er vi like kloke etter å ha lese VG-rapporten.

I alle høve har journalisten openbert vore for aktiv og ikkje late kvinna i ro og fred få avgjera kva ho skulle siterast på og ikkje. Det er ein alvorleg journalistisk feil.

Men hovudansvaret for at saka kom på trykk slik ho gjorde, har Gard Steiro som sjefredaktør. Eit viktig punkt i rapporten er eit sitat frå han: «Jobbe hardt og raskt.» Når dei skjøna at videoen var ute på sosiale medium, måtte dei skru opp tempoet med å gjera ferdig saka.

Ingen stader i evalueringa i rapporten vert dette sjølvpålagde tidspresset problematisert. I ein slik situasjon veit vi at det kan skje feil, og at dei naudsynte rundane med dobbeltsjekking og oppfylgjande spørsmål ikkje vert gjorde godt nok.

Utfordringa for Steiro – og alle redaktørar – er å tvinga seg sjølv til å stogga opp. Hastar det med offentleggjeringa i kveld? Bør vi ikkje gå ein runde til? Men nei, her har ynsket om å vera fyrst styrt VGs avgjerd om raskt publisering.

Svein Gjerdåker

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

VG-rapporten om Giskes dansevideo burde aldri vore offentleggjord. Korleis kan VG hevda at dei ønskjer å sikra det beste for kvinna, når dei samstundes offentleggjer utsegner som ho i dag ikkje vil stå inne for eller meiner ho ikkje har kome med, og som er ukjende for ålmenta og langt skarpare enn ho vart sitert på i den opphavlege saka?

Å offentleggjera rapporten kan verka demokratisk og tillitvekkjande, men her får vi informasjon som omverda ikkje har krav på, og som skader truverdet til den kvinnelege kjelda, sjølv om ho har fått kome med sine kommentarar i rapporten.

Rapporten konkluderer med at det er uklart om journalisten har fabrikkert sitatet det har stått strid om. Det kjem an på kven vi trur på – han eller kvinna. Her er vi like kloke etter å ha lese VG-rapporten.

I alle høve har journalisten openbert vore for aktiv og ikkje late kvinna i ro og fred få avgjera kva ho skulle siterast på og ikkje. Det er ein alvorleg journalistisk feil.

Men hovudansvaret for at saka kom på trykk slik ho gjorde, har Gard Steiro som sjefredaktør. Eit viktig punkt i rapporten er eit sitat frå han: «Jobbe hardt og raskt.» Når dei skjøna at videoen var ute på sosiale medium, måtte dei skru opp tempoet med å gjera ferdig saka.

Ingen stader i evalueringa i rapporten vert dette sjølvpålagde tidspresset problematisert. I ein slik situasjon veit vi at det kan skje feil, og at dei naudsynte rundane med dobbeltsjekking og oppfylgjande spørsmål ikkje vert gjorde godt nok.

Utfordringa for Steiro – og alle redaktørar – er å tvinga seg sjølv til å stogga opp. Hastar det med offentleggjeringa i kveld? Bør vi ikkje gå ein runde til? Men nei, her har ynsket om å vera fyrst styrt VGs avgjerd om raskt publisering.

Svein Gjerdåker

Emneknaggar

Fleire artiklar

Brystkreft er den vanlegaste kreftforma blant norske kvinner. Biletet er frå Rosa sløyfe-aksjonen mot brystkreft, arrangert av Den norske Kreftforeningen.

Brystkreft er den vanlegaste kreftforma blant norske kvinner. Biletet er frå Rosa sløyfe-aksjonen mot brystkreft, arrangert av Den norske Kreftforeningen.

Foto: Stian Lysberg Solum / NTB

HelseSamfunn

Kven bør få tilbod om mammografi?

Norske kvinner får eit heilt anna råd enn svenske
og amerikanske.

Christiane Jordheim Larsen
Brystkreft er den vanlegaste kreftforma blant norske kvinner. Biletet er frå Rosa sløyfe-aksjonen mot brystkreft, arrangert av Den norske Kreftforeningen.

Brystkreft er den vanlegaste kreftforma blant norske kvinner. Biletet er frå Rosa sløyfe-aksjonen mot brystkreft, arrangert av Den norske Kreftforeningen.

Foto: Stian Lysberg Solum / NTB

HelseSamfunn

Kven bør få tilbod om mammografi?

Norske kvinner får eit heilt anna råd enn svenske
og amerikanske.

Christiane Jordheim Larsen
Emma (Fanny L. Bornedal) arbeider som nattevakt ved rettsmedisinsk institutt, der foreldra i si tid vart utsette for drapsforsøk.

Emma (Fanny L. Bornedal) arbeider som nattevakt ved rettsmedisinsk institutt, der foreldra i si tid vart utsette for drapsforsøk.

Foto: Another World Entertainment

FilmMeldingar
Brit Aksnes

Skrekkeleg skuffande

Likte du Nattevakten, kjem du ikkje til å elska Nattevakten: Demoner går i arv, dersom det var det du håpte på.

Som låtskrivar er Jessica Pratt meir oppteken av stemningar enn forteljingar, meiner Øyvind Vågnes.

Som låtskrivar er Jessica Pratt meir oppteken av stemningar enn forteljingar, meiner Øyvind Vågnes.

Foto: Samuel Hess

MusikkMeldingar
Øyvind Vågnes

Mindre er meir

Den nye plata til Jessica Pratt, Here in the Pitch, er hennar beste så langt.

Blaz (Aristote Luyindula) (t.v.) har ikkje stor tiltru til systemet, men aktivisten Haby (Anta Diaw) kjempar for å forbetre tilhøva i den falleferdige bustadblokka deira.

Blaz (Aristote Luyindula) (t.v.) har ikkje stor tiltru til systemet, men aktivisten Haby (Anta Diaw) kjempar for å forbetre tilhøva i den falleferdige bustadblokka deira.

Foto: Laurent le Crabe

FilmMeldingar
Håkon Tveit

Oppussinga

Ladj Ly lenar seg mot melodrama etter ein rå debut.

Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Foto: Rodrigo Abd / AP / NTB

DyrFeature

Influensa-alarm

I mars i år blei det slått full smittealarm i USA. Fugleinfluensa er no funne i meir enn 40 mjølkekubesetningar frå ti ulike delstatar.

Arve Nilsen
Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Foto: Rodrigo Abd / AP / NTB

DyrFeature

Influensa-alarm

I mars i år blei det slått full smittealarm i USA. Fugleinfluensa er no funne i meir enn 40 mjølkekubesetningar frå ti ulike delstatar.

Arve Nilsen

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis