Kongeleg stallknekt til Dag og TidGregor har jobba som slottsknekt. No har han ansvar for marknadsføringa i Dag og Tid.

Gregor Falkner har jobba som slottsknekt. No har han ansvar for marknadsføringa i Dag og Tid.

Gregor Falkner skal arbeide med annonsering og digital marknadsføring av Dag og Tid.
Gregor Falkner skal arbeide med annonsering og digital marknadsføring av Dag og Tid.Gregor Falkner skal arbeide med annonsering og digital marknadsføring av Dag og Tid.
Publisert

Gregor Falkner er ny marknadsansvarleg i Dag og Tid. Namnet har slett ingen nynorskklang, men folk av vidt ulikt nasjonalt opphav er velkomne i Dag og Tid, like til folk frå garpegenitiven sitt heimland. Gregor Falkner er tyskar, nærare bestemt austberlinar. Han var berre fire år då muren mellom Aust- og Vest-Berlin fall i 1989, og har dermed ikkje så mange personlege minne om livet i aust.

Men med Berlinmurens fall stod Vest-Europa open for familien Falkner.

– Det fyrste møtet mitt med Noreg var som barn på sumarferie på Vestlandet, i Sogn og Fjordane og Hardanger, ja, dei vanlege turiststadene. Men eg vart hugteken av Noreg og kom difor attende seinare i livet, fortel Falkner på flytande norsk.

Han oppheldt seg i Noreg i 2004, og kom attende – etter mellom anna eit toårig opphald i Danmark – i 2007. I Danmark og Noreg tok han utdanning innan marknadsføring og økonomi, han har mastergrad frå BI i Oslo, som den beste studenten i klassen.

Slottsknekt

I dag er han busett med norsk kjærast i Noreg, og han har ulike arbeidsrøynsler bak seg på norsk jord. Det mest merkverdige er jobben som slottsknekt hjå dronning Sonja og kong Harald.

Digital tilgang – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement