SpareDet vil bli mykje mas framover dersom alle skal føle seg representerte av alle reklamane. I den nye reklamen til DNB, til dømes, poserer ein topplaus Kjetil

Kjetil Jansrud med ein kvalp i beresele.
Kjetil Jansrud med ein kvalp i beresele.
Publisert

Det vil bli mykje mas framover dersom alle skal føle seg representerte av alle reklamane. I den nye reklamen til DNB, til dømes, poserer ein topplaus Kjetil Jansrud i lag med ei mengd søte kvalpar. Han ligg fyrst på ein skinnfell, og seinare i ei hjerteforma seng i lag med dei, han ber ein kvalp i ein beresele (som om kvalpen var ein baby), han gjer armhevingar med ein labradorkvalp, han kosar med kvalpane i armane medan han tenkjer på sparing.

Sigrid kjenner seg ikkje att i denne reklamen, sjølv om Kjetil Jansrud kjem frå Gudbrandsdalen. Og katten til naboen kjenner seg ikkje representert av alle dei søte kvalpane. Guri derimot, kjenner seg att, sidan ho kan relatere til dette med å ha ein søt baby i beresele på magen samtidig som ho tenkjer på sparing.

Digital tilgang – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement