JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Ida Lødemel Tvedt

Ida Lødemel Tvedt skriv essay og reisereportasjar om samfunnstendensar, kultur og idear. Ho er frå Bergen, men bur i Oslo og er tilsett i fast halv stilling i Dag og Tid.

Lødemel Tvedt debuterte med essayboka Marianegropen i 2019. Boka blei løfta fram som ei av årets beste i mange norske aviser, og ho har fått eit rikt etterliv i Nederland, Belgia, Danmark, Tyskland og Sveits, med arrangement vigd boka på scener som Litteraturhuset i Zürich og forsideoppslag i Das Magazin.

Ho har to mastergrader, ei frå The New School for Social Research og ei frå Columbia University. Tidlegare har ho òg studert ved Sorbonne VI, Universitetet i Bergen og UC Berkeley.

Lødemel Tvedt er gjesteforelesar i essayistikk ved fleire norske skriveutdanningar (Skrivekunstakademiet, forfattarstudiet ved UiT Noregs arktiske universitet, Nansenskolen, Tekstuniverset med fleire) og i diverse avisredaksjonar. I USA har ho undervist ved Columbia University og Eugene Lang College på Manhattan.

Tekstane hennar har stått på trykk i N+1, Guernica, Das Magazin, Vagant, Side Magazine og fleire andre stader i inn- og utland. I 2021 fekk Lødemel Tvedt Hestenes-prisen for framifrå kulturjournalistikk.

ida@dagogtid.no

Artiklar

« 1 2 3 4 5 6 ... 9 »
Høgvatnet kjem inn og tek kadavaret med seg.

Høgvatnet kjem inn og tek kadavaret med seg.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Høgvatnet kjem inn og tek kadavaret med seg.

Høgvatnet kjem inn og tek kadavaret med seg.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Høgvatnet kjem inn og tek kadavaret med seg.

Høgvatnet kjem inn og tek kadavaret med seg.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Den russisk-ortodokse kyrkja i Limassol ligg lysande på ei høgd utanfor byen. Kyrkja er flunkande ny og svært påkosta – og stengd.

Den russisk-ortodokse kyrkja i Limassol ligg lysande på ei høgd utanfor byen. Kyrkja er flunkande ny og svært påkosta – og stengd.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Den russisk-ortodokse kyrkja i Limassol ligg lysande på ei høgd utanfor byen. Kyrkja er flunkande ny og svært påkosta – og stengd.

Den russisk-ortodokse kyrkja i Limassol ligg lysande på ei høgd utanfor byen. Kyrkja er flunkande ny og svært påkosta – og stengd.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Den russisk-ortodokse kyrkja i Limassol ligg lysande på ei høgd utanfor byen. Kyrkja er flunkande ny og svært påkosta – og stengd.

Den russisk-ortodokse kyrkja i Limassol ligg lysande på ei høgd utanfor byen. Kyrkja er flunkande ny og svært påkosta – og stengd.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Skulpturkopien av sigersgudinna Nike av Samothrake i ettermiddagssola framfor Caesar’s Palace.

Skulpturkopien av sigersgudinna Nike av Samothrake i ettermiddagssola framfor Caesar’s Palace.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Skulpturkopien av sigersgudinna Nike av Samothrake i ettermiddagssola framfor Caesar’s Palace.

Skulpturkopien av sigersgudinna Nike av Samothrake i ettermiddagssola framfor Caesar’s Palace.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Skulpturkopien av sigersgudinna Nike av Samothrake i ettermiddagssola framfor Caesar’s Palace.

Skulpturkopien av sigersgudinna Nike av Samothrake i ettermiddagssola framfor Caesar’s Palace.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Om eg fyrst skulle gjort noko så naturstridig som å gifte meg, kunne eg gjort det her, i ei kyrkje vigd til det kunstige.

Om eg fyrst skulle gjort noko så naturstridig som å gifte meg, kunne eg gjort det her, i ei kyrkje vigd til det kunstige.

Alle foto: Ida Lødemel Tvedt

Om eg fyrst skulle gjort noko så naturstridig som å gifte meg, kunne eg gjort det her, i ei kyrkje vigd til det kunstige.

Om eg fyrst skulle gjort noko så naturstridig som å gifte meg, kunne eg gjort det her, i ei kyrkje vigd til det kunstige.

Alle foto: Ida Lødemel Tvedt

Om eg fyrst skulle gjort noko så naturstridig som å gifte meg, kunne eg gjort det her, i ei kyrkje vigd til det kunstige.

Om eg fyrst skulle gjort noko så naturstridig som å gifte meg, kunne eg gjort det her, i ei kyrkje vigd til det kunstige.

Alle foto: Ida Lødemel Tvedt

Vinteren 2020 drog Dag og Tid til Moskva for å undersøkje skuldingane om at Trump var ein russisk marionett. I 2022 følgjer vi opp med å reise til Las Vegas for å sjå korleis Ukraina-krigen ser ut frå Trump International, eit 62-etasjes hotell i Paradise i Nevada.

Vinteren 2020 drog Dag og Tid til Moskva for å undersøkje skuldingane om at Trump var ein russisk marionett. I 2022 følgjer vi opp med å reise til Las Vegas for å sjå korleis Ukraina-krigen ser ut frå Trump International, eit 62-etasjes hotell i Paradise i Nevada.

Vinteren 2020 drog Dag og Tid til Moskva for å undersøkje skuldingane om at Trump var ein russisk marionett. I 2022 følgjer vi opp med å reise til Las Vegas for å sjå korleis Ukraina-krigen ser ut frå Trump International, eit 62-etasjes hotell i Paradise i Nevada.

Vinteren 2020 drog Dag og Tid til Moskva for å undersøkje skuldingane om at Trump var ein russisk marionett. I 2022 følgjer vi opp med å reise til Las Vegas for å sjå korleis Ukraina-krigen ser ut frå Trump International, eit 62-etasjes hotell i Paradise i Nevada.

Vinteren 2020 drog Dag og Tid til Moskva for å undersøkje skuldingane om at Trump var ein russisk marionett. I 2022 følgjer vi opp med å reise til Las Vegas for å sjå korleis Ukraina-krigen ser ut frå Trump International, eit 62-etasjes hotell i Paradise i Nevada.

Vinteren 2020 drog Dag og Tid til Moskva for å undersøkje skuldingane om at Trump var ein russisk marionett. I 2022 følgjer vi opp med å reise til Las Vegas for å sjå korleis Ukraina-krigen ser ut frå Trump International, eit 62-etasjes hotell i Paradise i Nevada.

Hilde Sandvik synest det er merkeleg at ikkje fleire har eit sterkt prinsipielt forhold til ytringsfridom.

Hilde Sandvik synest det er merkeleg at ikkje fleire har eit sterkt prinsipielt forhold til ytringsfridom.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Hilde Sandvik synest det er merkeleg at ikkje fleire har eit sterkt prinsipielt forhold til ytringsfridom.

Hilde Sandvik synest det er merkeleg at ikkje fleire har eit sterkt prinsipielt forhold til ytringsfridom.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

Hilde Sandvik synest det er merkeleg at ikkje fleire har eit sterkt prinsipielt forhold til ytringsfridom.

Hilde Sandvik synest det er merkeleg at ikkje fleire har eit sterkt prinsipielt forhold til ytringsfridom.

Foto: Ida Lødemel Tvedt

« 1 2 3 4 5 6 ... 9 »