Kveldens høgdepunkt
Ta sjansen i Holmenkollen. Legg merke til publikum, den gong ofte i bar overkropp. Meir frilynt då, eller berre redde for å sveitte ut skjorta?
Foto: Thomas Bjørnflaten / NTB
Sport før og no
Sport før og no
Sport er alvor og underhaldning. Eit interessant fjernsynsfenomen som fyrste gong vart sendt i 1983, var Ta sjansen. Kven som helst kunne bygge sin eigen «vann-vittige» båt, med eit artig litt på kanten-tema. Eg hugsar både «Glad Laksen» og «Bollemus».
Showet gjekk føre seg i Holmenkollen, og båtane vart sleppte ned i det kunstige Besserudtjernet. Dei smartaste hadde bygd ein liten båt som suste ut frå den store båten. Tryggleik brydde få seg om. Deltakarane ramla oppå kvarandre under vatnet, surra inn i tau og diverse lite miljøvennleg materiale. Den som raskast klarte å ringje i bjølla ute i tjernet, tok sigeren, men vanlegvis vart nedfarten ein fiasko, og hockeysveisane heldt på å le seg i hel.
Vi liker enno sportslege underhaldningsprogram. Ein suksess for mange er Skal vi danse. Her skal utøvarane, som sjølvsagt er kjendisar, trene og bli gode i å danse. Folk flest vil heller sjå at nokon som ikkje kan danse, lærer å danse, enn til dømes konkurransar med profesjonelle dansarar. Smale sportar får lite tid på skjermen. Slik er det også i musikkbransjen, The Voice har fleire sjåarar enn Jazzhjørnet. Humor og underhaldning er mest populært, sportsleg kvalitet og gode prestasjonar kjem på andre plass. Eit inkluderande mangfald, så lenge ein ikkje ekskluderer dei som faktisk har trena og øvd heile livet.
Maren Bø
Maren Bø er idrettspedagog og frilansskribent.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Sport er alvor og underhaldning. Eit interessant fjernsynsfenomen som fyrste gong vart sendt i 1983, var Ta sjansen. Kven som helst kunne bygge sin eigen «vann-vittige» båt, med eit artig litt på kanten-tema. Eg hugsar både «Glad Laksen» og «Bollemus».
Showet gjekk føre seg i Holmenkollen, og båtane vart sleppte ned i det kunstige Besserudtjernet. Dei smartaste hadde bygd ein liten båt som suste ut frå den store båten. Tryggleik brydde få seg om. Deltakarane ramla oppå kvarandre under vatnet, surra inn i tau og diverse lite miljøvennleg materiale. Den som raskast klarte å ringje i bjølla ute i tjernet, tok sigeren, men vanlegvis vart nedfarten ein fiasko, og hockeysveisane heldt på å le seg i hel.
Vi liker enno sportslege underhaldningsprogram. Ein suksess for mange er Skal vi danse. Her skal utøvarane, som sjølvsagt er kjendisar, trene og bli gode i å danse. Folk flest vil heller sjå at nokon som ikkje kan danse, lærer å danse, enn til dømes konkurransar med profesjonelle dansarar. Smale sportar får lite tid på skjermen. Slik er det også i musikkbransjen, The Voice har fleire sjåarar enn Jazzhjørnet. Humor og underhaldning er mest populært, sportsleg kvalitet og gode prestasjonar kjem på andre plass. Eit inkluderande mangfald, så lenge ein ikkje ekskluderer dei som faktisk har trena og øvd heile livet.
Maren Bø
Maren Bø er idrettspedagog og frilansskribent.
Fleire artiklar
Laila Goody, Maria Ómarsdóttir Austgulen, Trond Espen Seim og John Emil Jørgenrud i nachspielet frå helvete som stykket til Edward Albee blir kalla.
Foto: Erika Hebbert
Sterkt om livsløgn og overleving
Gode skodespelarprestasjonar i intens kamp på liv og død.
Den nye statsministeren i Frankrike, Michel Barnier, blir klappa inn av den utgåande, Gabriel Attal, i ein seremoni på Hôtel Matignon i Paris 5. september.
Foto: Stephane De Sakutin / Reuters / NTB
Ny statsminister med gjeld, utan budsjett
No lyt alt skje raskt i fransk politikk for å avverje nye kriser.
Justis- og beredskapsminister Emilie Enger Mehl på veg til pressetreffet om motarbeiding av kriminalitet. Også statsminister Jonas Gahr Støre og finansminister Trygve Slagsvold Vedum deltok.
Foto: Thomas Fure / NTB
– No ser me effekten av færre politifolk
Det er mykje regjeringa kunne gjort som dei ikkje har gjort. Me er ikkje imponerte, seier Helge André Njåstad (FrP).
Den oppdaterte boka om rettens ironi er ei samling av tekstar frå Rune Slagstad gjennom førti år.
Foto: André Johansen / Pax Forlag
Jussen som styringsverktøy
Rettens ironi, no i fjerde og utvida utgåve, har for lengst blitt ein klassikar i norsk idé- og rettshistorie.
Finn Olstad har doktorgrad i historie og er tidlegare professor ved Seksjon for kultur og samfunn ved Noregs idrettshøgskule.
Foto: Edvard Thorup
Det nye klassesamfunnet
Finn Olstads nye bok er eit lettlese innspel til ei sårt tiltrengd innsikt i skilnaden mellom fakta og ideologi.