Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Me opplever ein avgjerande augneblink, frosen for æva som på eit godt krigsfotografi: «Døyande gallar», romersk marmorkopi av hellenistisk bronseoriginal frå king 220 f.Kr.
Foto: Sjur Haga Bringeland
ROMA: I byrjinga av hellenistisk tid kring 300 f.Kr. klarte greske skulptørar for fyrste gong å støypa drastiske augneblinkar i bronse.
Me opplever ein avgjerande augneblink, frosen for æva som på eit godt krigsfotografi: «Døyande gallar», romersk marmorkopi av hellenistisk bronseoriginal frå king 220 f.Kr.
Foto: Sjur Haga Bringeland
ROMA: I byrjinga av hellenistisk tid kring 300 f.Kr. klarte greske skulptørar for fyrste gong å støypa drastiske augneblinkar i bronse.
Me opplever ein avgjerande augneblink, frosen for æva som på eit godt krigsfotografi: «Døyande gallar», romersk marmorkopi av hellenistisk bronseoriginal frå king 220 f.Kr.
Foto: Sjur Haga Bringeland
ROMA: I byrjinga av hellenistisk tid kring 300 f.Kr. klarte greske skulptørar for fyrste gong å støypa drastiske augneblinkar i bronse.
Akademie für Alte Musik Berlin spelar Telemanns allsidig instrumenterte konsertar. Foto: Uwa Arens
Akademie für Alte Musik Berlin spelar Telemanns allsidig instrumenterte konsertar. Foto: Uwa Arens
Akademie für Alte Musik Berlin spelar Telemanns allsidig instrumenterte konsertar. Foto: Uwa Arens
Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.
Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.
Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.
Valkyrjerittet, slik den britiske målaren William T. Maud såg det føre seg i 1890.
Staatskapelle Weimar spelar orkesterutdrag frå Wagners operameisterverk om drakedreparen Sigurd.
Valkyrjerittet, slik den britiske målaren William T. Maud såg det føre seg i 1890.
Staatskapelle Weimar spelar orkesterutdrag frå Wagners operameisterverk om drakedreparen Sigurd.
Valkyrjerittet, slik den britiske målaren William T. Maud såg det føre seg i 1890.
Staatskapelle Weimar spelar orkesterutdrag frå Wagners operameisterverk om drakedreparen Sigurd.