Vondskapen
Ønskjer du å delta i debatten? Då kan du sende innlegget ditt til ordskifte@dagogtid.no
Iago
Det er kjærkome å bli orientert vekk frå stereotypiske problemstillingar og tankegangar om utanrikspolitikk og i det heile om verda. Dette skjedde da eg las artikkelen av Ida Lødemel Tvedt med utgangspunkt i Kypros (Dag og Tid av 9. juni).
Det er bra å få innsikt i vondskapen. Iago kan fortelje mykje. Vondskapen finst.
Tankar kom da eg las desse orda: «ei sofistikert og medviten dyrking av det meiningslause, av tomheit», «handlingane til ein person som kjenner seg tom, og som fordi han ikkje tolererer at andre ikkje er tomme, utagerer, straffar den andre».
Iago er ikkje noko null – snarare det motsette, kva det no er. Men dei siterte orda vekte tankar om ein som er blitt karakterisert som eit null. Som fylte femten hundre sider med tomheit. Som utførte grufulle handlingar ein seinsommarkveld for tolv år sida. Som utførte dei fordi han ville og kunne.
Og som for meg fortonar seg like ideologilaus som Iago.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Ønskjer du å delta i debatten? Då kan du sende innlegget ditt til ordskifte@dagogtid.no
Iago
Det er kjærkome å bli orientert vekk frå stereotypiske problemstillingar og tankegangar om utanrikspolitikk og i det heile om verda. Dette skjedde da eg las artikkelen av Ida Lødemel Tvedt med utgangspunkt i Kypros (Dag og Tid av 9. juni).
Det er bra å få innsikt i vondskapen. Iago kan fortelje mykje. Vondskapen finst.
Tankar kom da eg las desse orda: «ei sofistikert og medviten dyrking av det meiningslause, av tomheit», «handlingane til ein person som kjenner seg tom, og som fordi han ikkje tolererer at andre ikkje er tomme, utagerer, straffar den andre».
Iago er ikkje noko null – snarare det motsette, kva det no er. Men dei siterte orda vekte tankar om ein som er blitt karakterisert som eit null. Som fylte femten hundre sider med tomheit. Som utførte grufulle handlingar ein seinsommarkveld for tolv år sida. Som utførte dei fordi han ville og kunne.
Og som for meg fortonar seg like ideologilaus som Iago.
Fleire artiklar
Teikning: May Linn Clement
Å forveksla aggressor med forsvarar
«Etter at Putin kom til makta hausten 1999, har Russland ført ei heil rad med krigar.»
Den nyfødde kalven.
Foto: Hilde Lussand Selheim
Ei ny Ameline er fødd
Vårsøg – også kalla Tripso sidan ho var så skvetten som ung, spissa øyro for ingenting og trippa med beina inn og ut av fjøset – fekk ein ny kalv natt til 13. mai.
Emma (Fanny L. Bornedal) arbeider som nattevakt ved rettsmedisinsk institutt, der foreldra i si tid vart utsette for drapsforsøk.
Foto: Another World Entertainment
Skrekkeleg skuffande
Likte du Nattevakten, kjem du ikkje til å elska Nattevakten: Demoner går i arv, dersom det var det du håpte på.
Som låtskrivar er Jessica Pratt meir oppteken av stemningar enn forteljingar, meiner Øyvind Vågnes.
Foto: Samuel Hess
Mindre er meir
Den nye plata til Jessica Pratt, Here in the Pitch, er hennar beste så langt.
Blaz (Aristote Luyindula) (t.v.) har ikkje stor tiltru til systemet, men aktivisten Haby (Anta Diaw) kjempar for å forbetre tilhøva i den falleferdige bustadblokka deira.
Foto: Laurent le Crabe
Oppussinga
Ladj Ly lenar seg mot melodrama etter ein rå debut.