Tidlause tilstandar
Minimalistisk musikk for ein kontemplativ start på året.
Ambient
Sarah Davachi:
Gave in rest
Ba Da Bing Records
Godt nyttår frå den kanadiske landsbygda! Heller enn å starte året med ein rapport frå bøttebasslovedansen eg trampa meg inn i 2019 med, på ein saloon kalla opp etter smørjemiddel for traktormotorar, skal eg fortelje om eit stykke minimalistisk, kontemplativ ambient signert ein artist eg såg inne i storbyen like oppunder jol. 2017 starta med ei melding av ambientveteranen Brian Enos Reflection, 2018 med Eno og Tom Rogersons Finding Shore, så dette byrjar så smått å likne ein tradisjon.
Gave in rest, Sarah Davachis andre album i 2018 og 16. utgjeving sidan 2013, er spelt inn i Montreal, men det var på eit arrangement under den framifrå konsertserien Quiet City i Vancouver at eg fekk sjå og høyre dette kanadiske stjerneskotet traktere synth- og mellotrontangentane live. Davachis komposisjonar er baserte på subtile variasjonar over tid, og Gave in rest byd på både heilsyntetiske overtoneutforskingar og fredsæle stykke for piano, vokal, fiolin og kontrabass. Desse komplekse klangteppa læt som samanvevingar av Eliane Radigues minimalistiske dronar (eller borduntonar) og Pauline Anna Stroms draumeaktige synthvisjonar dekorerte med hint av Terry Rileys orgelvampar, tibetansk meditasjonsmusikk, kyrkjemusikk, mellomaldermusikk og barokk.
Albumet eignar seg til avslappa djuplytting der ein lèt medvitet flyte med lydbølgene ut i tidlause tilstandar og som fokusforsterkande bakgrunnsmusikk for konsentrasjonskrevjande gjeremål likeins. Det er nærast magisk.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Ambient
Sarah Davachi:
Gave in rest
Ba Da Bing Records
Godt nyttår frå den kanadiske landsbygda! Heller enn å starte året med ein rapport frå bøttebasslovedansen eg trampa meg inn i 2019 med, på ein saloon kalla opp etter smørjemiddel for traktormotorar, skal eg fortelje om eit stykke minimalistisk, kontemplativ ambient signert ein artist eg såg inne i storbyen like oppunder jol. 2017 starta med ei melding av ambientveteranen Brian Enos Reflection, 2018 med Eno og Tom Rogersons Finding Shore, så dette byrjar så smått å likne ein tradisjon.
Gave in rest, Sarah Davachis andre album i 2018 og 16. utgjeving sidan 2013, er spelt inn i Montreal, men det var på eit arrangement under den framifrå konsertserien Quiet City i Vancouver at eg fekk sjå og høyre dette kanadiske stjerneskotet traktere synth- og mellotrontangentane live. Davachis komposisjonar er baserte på subtile variasjonar over tid, og Gave in rest byd på både heilsyntetiske overtoneutforskingar og fredsæle stykke for piano, vokal, fiolin og kontrabass. Desse komplekse klangteppa læt som samanvevingar av Eliane Radigues minimalistiske dronar (eller borduntonar) og Pauline Anna Stroms draumeaktige synthvisjonar dekorerte med hint av Terry Rileys orgelvampar, tibetansk meditasjonsmusikk, kyrkjemusikk, mellomaldermusikk og barokk.
Albumet eignar seg til avslappa djuplytting der ein lèt medvitet flyte med lydbølgene ut i tidlause tilstandar og som fokusforsterkande bakgrunnsmusikk for konsentrasjonskrevjande gjeremål likeins. Det er nærast magisk.
Rasmus Hungnes
Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.
Fleire artiklar
Ole Paus døydde før sjølvbiografien var ferdigskriven.
Foto: Nina Djæff
Eit sandkorn i maskineriet
Ole Paus skriv mest om slektsbakgrunn og mindre om artistkarrieren i sjølvbiografien sin, men det forklarar likevel mennesket Ole Paus.
Eit hus i Ål kommune vart teke av jordskred under ekstremvêret "Hans" i august i fjor.
Foto: Frederik Ringnes / NTB
Husforsikring i hardt vêr
Kan klimaendringane føre til at også norske heimar blir umoglege å forsikre?
Folkerørsla for lokalsjukehusa demonstrerer mot helseføretakmodellen utanfor Stortinget i 2017.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB
Vestre må avslutte konflikter og beklage
«Svært mange av de 300.000 som jobber i Helse-
vesenet, merker daglig følgene av Helseforetaks-
modellen som nå videreføres av Ap og Sp.»
Teikning: May Linn Clement
Tid for realitetsorientering
Valet av Donald Trump til president er ikkje noka tilfeldig ulukke, men ei fylgje av dårleg politisk handverk gjennom lang tid.
James Rebanks på Lillehammer sist veke.
Foto: Morten A. Strøksnes
Ein mann for alle årstider
LILLEHAMMER: Etter å ha skrive to svært populære bøker om landbruk og sauehald hamna James Rebanks i ei krise som førte han til eit dunvær på Helgeland.