JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Støv i kjølvatnet

Jackie Lynn vender tilbake med Jacqueline.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Jackie Lynn er namnet Haley Fohr stundom gjer bruk av i eit samarbeidsprosjekt med Cooper Crain og Bitchin Bajas.

Jackie Lynn er namnet Haley Fohr stundom gjer bruk av i eit samarbeidsprosjekt med Cooper Crain og Bitchin Bajas.

Foto: Evan Jenkins

Jackie Lynn er namnet Haley Fohr stundom gjer bruk av i eit samarbeidsprosjekt med Cooper Crain og Bitchin Bajas.

Jackie Lynn er namnet Haley Fohr stundom gjer bruk av i eit samarbeidsprosjekt med Cooper Crain og Bitchin Bajas.

Foto: Evan Jenkins

2589
20200417
2589
20200417

Pop/eksperimentell

Jackie Lynn:

Jacqueline

Drag City

«Leave no trace and show no face», heiter det i «Traveler’s Code of Conduct» på det nye albumet frå Jackie Lynn.

Reiserådet i songen er ikkje av det slaget ein finn i Lonely Planet. Men så kjem det ikkje akkurat frå ein gjennomsnittsturist heller.

Jackie Lynn er namnet Haley Fohr stundom gjer bruk av i eit samarbeidsprosjekt med Cooper Crain og Bitchin Bajas, når ho ikkje lagar musikk med Circuit des Yeux. Albumet av året har fått tittelen Jacqueline, ei forfransking av bandnamnet, og slik eit snertent uttrykk for identitetsspelet som Fohr utforskar både konseptuelt og performativt i sitt kunstnarlege virke.

Reise og rørsle

Då albumet Jackie Lynn kom for fire år sidan, løfta eg det fram på desse sidene som ei identitetspolitisk røvarhistorie, komplett med cinematiske referansar til ulike mytiske forteljingar frå populærkulturen. Plata var ein slags lydleg roadmovie med eit ekko eller to frå universet til David Lynch.

Reise og rørsle er altså berande element også på Jacqueline, der Fohr atter går inn i rolla som Lynn, eller snarare lèt karakteren verte fødd på nytt – som Jacqueline, ein langtransportsjåfør stadig på veg inn i ein ny horisont. Låtane peikar mot destinasjonar og ulike miljø og teiknar opp sin eigen kartografi, frå Lenexa, Missouri til Odessa, Texas.

Det er ein mystisk reisande vi får følgje på delar av vegen. «Each step that you take/ leaves dust in its wake», heiter det i den elektronisk pulserande og ganske så dansbare «Odessa», der det du vil ha, vert sett opp mot det du treng. Fohr og co. utstyrer lokasjonar med omriss og stemningar, og overlèt til lyttaren å trekkje linene på kartet.

Mørkare enn midnatt

Reisa til Jacqueline er nemleg av typen der ein ikkje alltid veit kvar vegen vil bere vidare. Valet i vegkrysset kan potensielt vere lagnadsfullt. Livet er ei open bok. Med ei reise følgjer eit sett av tropar og motiv, og Fohr er god på å ta dei i bruk, men det konseptuelle vert aldri tvungent, snarare noko som opnar stoffet.

Ein song som «Lenexa» funklar bak Fohrs djupe røyst, som er mørkare enn midnatt ei månelaus natt, for å sitere agent Cooper i Twin Peaks når han skal poengtere preferansen for svart kaffi. Jacqueline er konstrastrik estetisk, noko som ikkje minst vert understreka med albumets nest siste song, den uimotståelege, farlege discolåten «Diamond Glue». Det finst nokre klubbar det er vanskelegare å komme seg ut frå enn andre.

Øyvind Vågnes

Øyvind Vågnes er forfattar og fast musikkskribent i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Pop/eksperimentell

Jackie Lynn:

Jacqueline

Drag City

«Leave no trace and show no face», heiter det i «Traveler’s Code of Conduct» på det nye albumet frå Jackie Lynn.

Reiserådet i songen er ikkje av det slaget ein finn i Lonely Planet. Men så kjem det ikkje akkurat frå ein gjennomsnittsturist heller.

Jackie Lynn er namnet Haley Fohr stundom gjer bruk av i eit samarbeidsprosjekt med Cooper Crain og Bitchin Bajas, når ho ikkje lagar musikk med Circuit des Yeux. Albumet av året har fått tittelen Jacqueline, ei forfransking av bandnamnet, og slik eit snertent uttrykk for identitetsspelet som Fohr utforskar både konseptuelt og performativt i sitt kunstnarlege virke.

Reise og rørsle

Då albumet Jackie Lynn kom for fire år sidan, løfta eg det fram på desse sidene som ei identitetspolitisk røvarhistorie, komplett med cinematiske referansar til ulike mytiske forteljingar frå populærkulturen. Plata var ein slags lydleg roadmovie med eit ekko eller to frå universet til David Lynch.

Reise og rørsle er altså berande element også på Jacqueline, der Fohr atter går inn i rolla som Lynn, eller snarare lèt karakteren verte fødd på nytt – som Jacqueline, ein langtransportsjåfør stadig på veg inn i ein ny horisont. Låtane peikar mot destinasjonar og ulike miljø og teiknar opp sin eigen kartografi, frå Lenexa, Missouri til Odessa, Texas.

Det er ein mystisk reisande vi får følgje på delar av vegen. «Each step that you take/ leaves dust in its wake», heiter det i den elektronisk pulserande og ganske så dansbare «Odessa», der det du vil ha, vert sett opp mot det du treng. Fohr og co. utstyrer lokasjonar med omriss og stemningar, og overlèt til lyttaren å trekkje linene på kartet.

Mørkare enn midnatt

Reisa til Jacqueline er nemleg av typen der ein ikkje alltid veit kvar vegen vil bere vidare. Valet i vegkrysset kan potensielt vere lagnadsfullt. Livet er ei open bok. Med ei reise følgjer eit sett av tropar og motiv, og Fohr er god på å ta dei i bruk, men det konseptuelle vert aldri tvungent, snarare noko som opnar stoffet.

Ein song som «Lenexa» funklar bak Fohrs djupe røyst, som er mørkare enn midnatt ei månelaus natt, for å sitere agent Cooper i Twin Peaks når han skal poengtere preferansen for svart kaffi. Jacqueline er konstrastrik estetisk, noko som ikkje minst vert understreka med albumets nest siste song, den uimotståelege, farlege discolåten «Diamond Glue». Det finst nokre klubbar det er vanskelegare å komme seg ut frå enn andre.

Øyvind Vågnes

Øyvind Vågnes er forfattar og fast musikkskribent i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Brystkreft er den vanlegaste kreftforma blant norske kvinner. Biletet er frå Rosa sløyfe-aksjonen mot brystkreft, arrangert av Den norske Kreftforeningen.

Brystkreft er den vanlegaste kreftforma blant norske kvinner. Biletet er frå Rosa sløyfe-aksjonen mot brystkreft, arrangert av Den norske Kreftforeningen.

Foto: Stian Lysberg Solum / NTB

HelseSamfunn

Kven bør få tilbod om mammografi?

Norske kvinner får eit heilt anna råd enn svenske
og amerikanske.

Christiane Jordheim Larsen
Brystkreft er den vanlegaste kreftforma blant norske kvinner. Biletet er frå Rosa sløyfe-aksjonen mot brystkreft, arrangert av Den norske Kreftforeningen.

Brystkreft er den vanlegaste kreftforma blant norske kvinner. Biletet er frå Rosa sløyfe-aksjonen mot brystkreft, arrangert av Den norske Kreftforeningen.

Foto: Stian Lysberg Solum / NTB

HelseSamfunn

Kven bør få tilbod om mammografi?

Norske kvinner får eit heilt anna råd enn svenske
og amerikanske.

Christiane Jordheim Larsen
Emma (Fanny L. Bornedal) arbeider som nattevakt ved rettsmedisinsk institutt, der foreldra i si tid vart utsette for drapsforsøk.

Emma (Fanny L. Bornedal) arbeider som nattevakt ved rettsmedisinsk institutt, der foreldra i si tid vart utsette for drapsforsøk.

Foto: Another World Entertainment

FilmMeldingar
Brit Aksnes

Skrekkeleg skuffande

Likte du Nattevakten, kjem du ikkje til å elska Nattevakten: Demoner går i arv, dersom det var det du håpte på.

Som låtskrivar er Jessica Pratt meir oppteken av stemningar enn forteljingar, meiner Øyvind Vågnes.

Som låtskrivar er Jessica Pratt meir oppteken av stemningar enn forteljingar, meiner Øyvind Vågnes.

Foto: Samuel Hess

MusikkMeldingar
Øyvind Vågnes

Mindre er meir

Den nye plata til Jessica Pratt, Here in the Pitch, er hennar beste så langt.

Blaz (Aristote Luyindula) (t.v.) har ikkje stor tiltru til systemet, men aktivisten Haby (Anta Diaw) kjempar for å forbetre tilhøva i den falleferdige bustadblokka deira.

Blaz (Aristote Luyindula) (t.v.) har ikkje stor tiltru til systemet, men aktivisten Haby (Anta Diaw) kjempar for å forbetre tilhøva i den falleferdige bustadblokka deira.

Foto: Laurent le Crabe

FilmMeldingar
Håkon Tveit

Oppussinga

Ladj Ly lenar seg mot melodrama etter ein rå debut.

Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Foto: Rodrigo Abd / AP / NTB

DyrFeature

Influensa-alarm

I mars i år blei det slått full smittealarm i USA. Fugleinfluensa er no funne i meir enn 40 mjølkekubesetningar frå ti ulike delstatar.

Arve Nilsen
Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Foto: Rodrigo Abd / AP / NTB

DyrFeature

Influensa-alarm

I mars i år blei det slått full smittealarm i USA. Fugleinfluensa er no funne i meir enn 40 mjølkekubesetningar frå ti ulike delstatar.

Arve Nilsen

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis