JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Overprodusert svart humor

Ei sjølvmedviten poprockplate med for glatt finish.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Weezer i aksjon på iHeartRadio Music Festival i Las Vegas.

Weezer i aksjon på iHeartRadio Music Festival i Las Vegas.

Foto: Powers Imagery A/ AP / NTB scanpix

Weezer i aksjon på iHeartRadio Music Festival i Las Vegas.

Weezer i aksjon på iHeartRadio Music Festival i Las Vegas.

Foto: Powers Imagery A/ AP / NTB scanpix

1757
20190315
1757
20190315

Rock

Weezer:

Weezer (Black Album)

Crush Music / Atlantic Records

Weezers 13. album heiter, lik fem av dei andre platene til det amerikanske bandet, berre Weezer. Som dei nemnde fem er plata òg kalla opp etter fargen som dominerer omslaget – i dette tilfellet, av di tematikken er så dunkel, svart.

Skuggesider

Black Album er det emne som skuggesida til den konstruktive kritikken (jamfør låten «I’m Just Being Honest»), den misforståtte kunstnaren (sjå musikkvideoen til «High As A Kite», der Weezer spelar for eit publikum av barn som blir så skremde av utageringa på scena at mor lyt ta dei med heim att før konserten er over), produktplassering (dei siste 15 sekunda av videoen til «Can’t Knock The Hustle» er ei hysterisk malplassert reklame for eit ikkje-eksisterande forfriskingsprodukt kalla «Pinapplemon») og kokainmisbruk («California Snow») som står på agendaen.

Klisjear

Sjølvsagt er det ikkje gale at band utviklar stilen, men her er det for mange glatte klisjear og for lite vindskeiv råskap ute og går. Dette læt for det meste som overprodusert 2010-talspop med eit tilsnitt av småstormannsgalne, halveksperimentelle kunstrockaktige låtstrukturar. Overraskande ofte minner musikken meg om popmusikkparodiane på humorkanalen Bad Lip Reader på Youtube. Det er nok her, i det svarthumoristiske djupet under den glatte overflata, at poenget ligg, og kven veit – Pinkerton (1996) blei først møtt med blanda reaksjonar, men har seinare blitt hylla som eit meisterverk. Kan hende vil tida vise at Black Album var for avansert og nyskapande til at vi kunne forstå kor bra det er her og no. Neppe.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Rock

Weezer:

Weezer (Black Album)

Crush Music / Atlantic Records

Weezers 13. album heiter, lik fem av dei andre platene til det amerikanske bandet, berre Weezer. Som dei nemnde fem er plata òg kalla opp etter fargen som dominerer omslaget – i dette tilfellet, av di tematikken er så dunkel, svart.

Skuggesider

Black Album er det emne som skuggesida til den konstruktive kritikken (jamfør låten «I’m Just Being Honest»), den misforståtte kunstnaren (sjå musikkvideoen til «High As A Kite», der Weezer spelar for eit publikum av barn som blir så skremde av utageringa på scena at mor lyt ta dei med heim att før konserten er over), produktplassering (dei siste 15 sekunda av videoen til «Can’t Knock The Hustle» er ei hysterisk malplassert reklame for eit ikkje-eksisterande forfriskingsprodukt kalla «Pinapplemon») og kokainmisbruk («California Snow») som står på agendaen.

Klisjear

Sjølvsagt er det ikkje gale at band utviklar stilen, men her er det for mange glatte klisjear og for lite vindskeiv råskap ute og går. Dette læt for det meste som overprodusert 2010-talspop med eit tilsnitt av småstormannsgalne, halveksperimentelle kunstrockaktige låtstrukturar. Overraskande ofte minner musikken meg om popmusikkparodiane på humorkanalen Bad Lip Reader på Youtube. Det er nok her, i det svarthumoristiske djupet under den glatte overflata, at poenget ligg, og kven veit – Pinkerton (1996) blei først møtt med blanda reaksjonar, men har seinare blitt hylla som eit meisterverk. Kan hende vil tida vise at Black Album var for avansert og nyskapande til at vi kunne forstå kor bra det er her og no. Neppe.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er musikar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Foto: Rodrigo Abd / AP / NTB

DyrFeature

Influensa-alarm

I mars i år blei det slått full smittealarm i USA. Fugleinfluensa er no funne i meir enn 40 mjølkekubesetningar frå ti ulike delstatar.

Arve Nilsen
Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Høgpatogen fugleinfluensa spreier seg stadig og har no råka mjølkekyr i USA.

Foto: Rodrigo Abd / AP / NTB

DyrFeature

Influensa-alarm

I mars i år blei det slått full smittealarm i USA. Fugleinfluensa er no funne i meir enn 40 mjølkekubesetningar frå ti ulike delstatar.

Arve Nilsen
Emma (Fanny L. Bornedal) arbeider som nattevakt ved rettsmedisinsk institutt, der foreldra i si tid vart utsette for drapsforsøk.

Emma (Fanny L. Bornedal) arbeider som nattevakt ved rettsmedisinsk institutt, der foreldra i si tid vart utsette for drapsforsøk.

Foto: Another World Entertainment

FilmMeldingar
Brit Aksnes

Skrekkeleg skuffande

Likte du Nattevakten, kjem du ikkje til å elska Nattevakten: Demoner går i arv, dersom det var det du håpte på.

Som låtskrivar er Jessica Pratt meir oppteken av stemningar enn forteljingar, meiner Øyvind Vågnes.

Som låtskrivar er Jessica Pratt meir oppteken av stemningar enn forteljingar, meiner Øyvind Vågnes.

Foto: Samuel Hess

MusikkMeldingar
Øyvind Vågnes

Mindre er meir

Den nye plata til Jessica Pratt, Here in the Pitch, er hennar beste så langt.

Blaz (Aristote Luyindula) (t.v.) har ikkje stor tiltru til systemet, men aktivisten Haby (Anta Diaw) kjempar for å forbetre tilhøva i den falleferdige bustadblokka deira.

Blaz (Aristote Luyindula) (t.v.) har ikkje stor tiltru til systemet, men aktivisten Haby (Anta Diaw) kjempar for å forbetre tilhøva i den falleferdige bustadblokka deira.

Foto: Laurent le Crabe

FilmMeldingar
Håkon Tveit

Oppussinga

Ladj Ly lenar seg mot melodrama etter ein rå debut.

Det er tradisjon for at reisande pyntar opp kupeane sine på Doguekspressen.

Det er tradisjon for at reisande pyntar opp kupeane sine på Doguekspressen.

ReportasjeFeature

Doguekspressen

ANATOLIA: Sett frå ein togkupé midt inne i landet blir Tyrkia ubegripeleg.

Ida Lødemel Tvedt
Det er tradisjon for at reisande pyntar opp kupeane sine på Doguekspressen.

Det er tradisjon for at reisande pyntar opp kupeane sine på Doguekspressen.

ReportasjeFeature

Doguekspressen

ANATOLIA: Sett frå ein togkupé midt inne i landet blir Tyrkia ubegripeleg.

Ida Lødemel Tvedt

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis