JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMusikk

Her er det økonomisert til perfeksjon med verkemidla.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1887
20170428
1887
20170428

JAZZ

Jon Eberson Group:

Bak jorda ein plass

Jon Eberson, gitarar, Hilde Marie Munroe Kjersem, vokal og Sigurd Hole, bass.
JEG RECORDS JEG005

Det er historisk sus over dette bandnamnet. 36 år har gått sidan førsteutgåva av Jon Eberson Group gav ut legendariske Jive Talking. Den noverande utgåva av bandet gav ut si første plate i 2010 med Comfort Call. Alt året etter var det duka for oppfølgjaren The Coarse Sand And The Names We Wrote. Den tredje plata har late venta på seg. Så dette er ei etterlengta utgjeving, og ho innfrir.

Eberson har skrive musikk og Kjersem har skrive tekst til åtte låtar som har ein melankolsk grunnstemning og går i ballade og til tider opp mot medium tempo. Nokre av låtane, mellom andre «Hvis du spør» og den Joni Mitchell-aktige «Desemberkvit», legg seg til rette i øyra med éin gong. Andre låtar må ein jobba litt med å få fatt i.

Det som imponerer aller mest, er det grundige arbeidet som er gjort med arrangementa, og måten bandet brukar studioet på. Eberson spelar både akustisk og elektrisk gitar. Dette berande elementet i arrangementa er utsøkt avstemt. Eberson tildeler seg sjølv avgrensa solistisk rom, men dei ytringane som kjem, er gjennomtenkte og særs velformulerte. Sigurd Hole fyller komprolla på ulasteleg vis.

Det vokale uttrykket til Hilde Marie Munroe Kjersem kler musikken til Eberson. Det er noko dystert i uttrykket hennar når ho syng i det lågare registeret. Ho nærast lespar fram teksten i «Alle bilar står». I neste omgang kan ho syngja i det øvre registeret med ein florlett vibrato. Det er ikkje dei store faktene som kjenneteiknar songstilen til Kjersem, men innspelinga avslører henne i kvar minste detalj, og det er godt å høyra på. Jon Eberson Group anno 2017 er skikkeleg hipt.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans kulturarbeidar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

JAZZ

Jon Eberson Group:

Bak jorda ein plass

Jon Eberson, gitarar, Hilde Marie Munroe Kjersem, vokal og Sigurd Hole, bass.
JEG RECORDS JEG005

Det er historisk sus over dette bandnamnet. 36 år har gått sidan førsteutgåva av Jon Eberson Group gav ut legendariske Jive Talking. Den noverande utgåva av bandet gav ut si første plate i 2010 med Comfort Call. Alt året etter var det duka for oppfølgjaren The Coarse Sand And The Names We Wrote. Den tredje plata har late venta på seg. Så dette er ei etterlengta utgjeving, og ho innfrir.

Eberson har skrive musikk og Kjersem har skrive tekst til åtte låtar som har ein melankolsk grunnstemning og går i ballade og til tider opp mot medium tempo. Nokre av låtane, mellom andre «Hvis du spør» og den Joni Mitchell-aktige «Desemberkvit», legg seg til rette i øyra med éin gong. Andre låtar må ein jobba litt med å få fatt i.

Det som imponerer aller mest, er det grundige arbeidet som er gjort med arrangementa, og måten bandet brukar studioet på. Eberson spelar både akustisk og elektrisk gitar. Dette berande elementet i arrangementa er utsøkt avstemt. Eberson tildeler seg sjølv avgrensa solistisk rom, men dei ytringane som kjem, er gjennomtenkte og særs velformulerte. Sigurd Hole fyller komprolla på ulasteleg vis.

Det vokale uttrykket til Hilde Marie Munroe Kjersem kler musikken til Eberson. Det er noko dystert i uttrykket hennar når ho syng i det lågare registeret. Ho nærast lespar fram teksten i «Alle bilar står». I neste omgang kan ho syngja i det øvre registeret med ein florlett vibrato. Det er ikkje dei store faktene som kjenneteiknar songstilen til Kjersem, men innspelinga avslører henne i kvar minste detalj, og det er godt å høyra på. Jon Eberson Group anno 2017 er skikkeleg hipt.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans kulturarbeidar og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Førre veke vart 16 migrantar som den italienske kystvakta hadde plukka opp i Middelhavet på veg mot Italia, skipa til mottakssenter i Albania for asylhandsaming. Kort tid etterpå vart dei sende tilbake til Italia.

Førre veke vart 16 migrantar som den italienske kystvakta hadde plukka opp i Middelhavet på veg mot Italia, skipa til mottakssenter i Albania for asylhandsaming. Kort tid etterpå vart dei sende tilbake til Italia.

Foto: Florion Goga / Reuters

Samfunn

Eit tidsskilje i EUs asyl- og migrasjonspolitikk

Asylhandsaminga kan verte flytta til land utanfor EU, og dei som får avslag på asyl i EU, kan verte sende til retursenter i tredjeland. Det er resultatet om tiltaka EU no vurderer, vert ein realitet.

Eva Aalberg Undheim
Førre veke vart 16 migrantar som den italienske kystvakta hadde plukka opp i Middelhavet på veg mot Italia, skipa til mottakssenter i Albania for asylhandsaming. Kort tid etterpå vart dei sende tilbake til Italia.

Førre veke vart 16 migrantar som den italienske kystvakta hadde plukka opp i Middelhavet på veg mot Italia, skipa til mottakssenter i Albania for asylhandsaming. Kort tid etterpå vart dei sende tilbake til Italia.

Foto: Florion Goga / Reuters

Samfunn

Eit tidsskilje i EUs asyl- og migrasjonspolitikk

Asylhandsaminga kan verte flytta til land utanfor EU, og dei som får avslag på asyl i EU, kan verte sende til retursenter i tredjeland. Det er resultatet om tiltaka EU no vurderer, vert ein realitet.

Eva Aalberg Undheim
I dokumentarfilmen seier Bruce Springsteen at han vil halde fram med å spele tre timars konsertar.

I dokumentarfilmen seier Bruce Springsteen at han vil halde fram med å spele tre timars konsertar.

Foto: Disney +

MusikkMeldingar

Bak scenen

Ein ny tv-dokumentar slepper sjåaren inn i Bruce Springsteens øvingslokale.

Øyvind Vågnes
I dokumentarfilmen seier Bruce Springsteen at han vil halde fram med å spele tre timars konsertar.

I dokumentarfilmen seier Bruce Springsteen at han vil halde fram med å spele tre timars konsertar.

Foto: Disney +

MusikkMeldingar

Bak scenen

Ein ny tv-dokumentar slepper sjåaren inn i Bruce Springsteens øvingslokale.

Øyvind Vågnes

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis