JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Arkivet: Dylans Nashville

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Bob Dylan på scena i 1969.

Bob Dylan på scena i 1969.

Foto: AP / NTB scanpix

Bob Dylan på scena i 1969.

Bob Dylan på scena i 1969.

Foto: AP / NTB scanpix

1110
20191101
1110
20191101

Med Travelin’ Thru 1967­–1969 er det femtande volumet av The Bootleg Series eit faktum, og denne gongen er det altså artistens reiser til Nashville idet 1960-åra gjekk mot slutten, det dreier seg om, tidsperioden då John Wesley Harding (1967), Nashville Skyline (1969), og Self Portrait (1970) vart til.

Særleg viktig for denne utgivinga er det musikkhistoriske møtet mellom Dylan og Johnny Cash, som med dette vert dokumentert på ein måte det ikkje har vore dokumentert på før. I midten av februar 1969 møttest dei nokre timar over eit par dagar i Columbias Studio A, og dette er vel eit av dei høva der ein trygt kan seie at det er artig å vere fluge på veggen, inkludert småpraten mellom songane.

Mange vil også glede seg over opptaket frå The Johnny Cash Show, TV-programmet der Dylan fekk vere første gjest ut i Ryman Auditorium, kringkasta for første gong på ABC-TV 7. juni 1969, og, meir kuriøst, ei innspeling frå mai 1970 gjort med banjolegenda og Nashville-institusjonen Earl Scruggs.

Boksen er utstyrt med nye tekstar av Colin Escott og sjølvaste Rosanne Cash.

Øyvind Vågnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Med Travelin’ Thru 1967­–1969 er det femtande volumet av The Bootleg Series eit faktum, og denne gongen er det altså artistens reiser til Nashville idet 1960-åra gjekk mot slutten, det dreier seg om, tidsperioden då John Wesley Harding (1967), Nashville Skyline (1969), og Self Portrait (1970) vart til.

Særleg viktig for denne utgivinga er det musikkhistoriske møtet mellom Dylan og Johnny Cash, som med dette vert dokumentert på ein måte det ikkje har vore dokumentert på før. I midten av februar 1969 møttest dei nokre timar over eit par dagar i Columbias Studio A, og dette er vel eit av dei høva der ein trygt kan seie at det er artig å vere fluge på veggen, inkludert småpraten mellom songane.

Mange vil også glede seg over opptaket frå The Johnny Cash Show, TV-programmet der Dylan fekk vere første gjest ut i Ryman Auditorium, kringkasta for første gong på ABC-TV 7. juni 1969, og, meir kuriøst, ei innspeling frå mai 1970 gjort med banjolegenda og Nashville-institusjonen Earl Scruggs.

Boksen er utstyrt med nye tekstar av Colin Escott og sjølvaste Rosanne Cash.

Øyvind Vågnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

Jonas Bals er fagleiar i LO og utdanna målarsvein og historikar. Han har skrive fleire bøker og er dessutan spaltist og bokmeldar.

Jonas Bals er fagleiar i LO og utdanna målarsvein og historikar. Han har skrive fleire bøker og er dessutan spaltist og bokmeldar.

Foto: Siw Pessar

BokMeldingar

Jonas Bals har skrive ei tjukk, viktig bok nummer to om fascisme. Men å skrive objektivt om si eiga tid er ei krevjande øving.

Torgeir E. Sæveraas
Jonas Bals er fagleiar i LO og utdanna målarsvein og historikar. Han har skrive fleire bøker og er dessutan spaltist og bokmeldar.

Jonas Bals er fagleiar i LO og utdanna målarsvein og historikar. Han har skrive fleire bøker og er dessutan spaltist og bokmeldar.

Foto: Siw Pessar

BokMeldingar

Jonas Bals har skrive ei tjukk, viktig bok nummer to om fascisme. Men å skrive objektivt om si eiga tid er ei krevjande øving.

Torgeir E. Sæveraas
«Kinship» er ei særs luftig utstilling.

«Kinship» er ei særs luftig utstilling.

Alle foto: Frank Furseth

KunstMeldingar

Glede er eit aktivt val

Kva vil det seie å leve eit fullverdig liv? Amerikanske Emilie Louise Gossiaux (f. 1989) utfordrar fordommane våre gjennom ei varm, uvanleg og sterk utstilling.

Eva Furseth
«Kinship» er ei særs luftig utstilling.

«Kinship» er ei særs luftig utstilling.

Alle foto: Frank Furseth

KunstMeldingar

Glede er eit aktivt val

Kva vil det seie å leve eit fullverdig liv? Amerikanske Emilie Louise Gossiaux (f. 1989) utfordrar fordommane våre gjennom ei varm, uvanleg og sterk utstilling.

Eva Furseth

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis