JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Mona Louise Dysvik Mørk

Mona Louise Dysvik Mørk er kunsthistorikar, lektor, låtskrivar og vokalist i Ai Phoenix og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Ho skriv om små og store utstillingar, og med utgangspunkt i at kunst ikkje høyrer heime på ein pidestall, men i livet til kven som helst.

Har du tips eller framlegg til gode tema, kan du gjerne sende dei til mona.louise.mork@gmail.com

mona.louise.mork@gmail.com

Artiklar

1 2 »
«Drøs drøset drøs drøsa» (2024), installasjon av Elise Storsveen. Applikert tekstil (gjenbruksmateriale, vlieselin og stillasnetting).

«Drøs drøset drøs drøsa» (2024), installasjon av Elise Storsveen. Applikert tekstil (gjenbruksmateriale, vlieselin og stillasnetting).

Alle foto: Ådne Thomassen

«Drøs drøset drøs drøsa» (2024), installasjon av Elise Storsveen. Applikert tekstil (gjenbruksmateriale, vlieselin og stillasnetting).

«Drøs drøset drøs drøsa» (2024), installasjon av Elise Storsveen. Applikert tekstil (gjenbruksmateriale, vlieselin og stillasnetting).

Alle foto: Ådne Thomassen

«Drøs drøset drøs drøsa» (2024), installasjon av Elise Storsveen. Applikert tekstil (gjenbruksmateriale, vlieselin og stillasnetting).

«Drøs drøset drøs drøsa» (2024), installasjon av Elise Storsveen. Applikert tekstil (gjenbruksmateriale, vlieselin og stillasnetting).

Alle foto: Ådne Thomassen

Magdalena Abakanowicz: «Abakan oransje», 1968, av sisal. Verket heng til vanleg på Nationalmuseum i Stockholm.

Magdalena Abakanowicz: «Abakan oransje», 1968, av sisal. Verket heng til vanleg på Nationalmuseum i Stockholm.

Foto: Christian Tunge / Henie Onstad Kunstsenter

Magdalena Abakanowicz: «Abakan oransje», 1968, av sisal. Verket heng til vanleg på Nationalmuseum i Stockholm.

Magdalena Abakanowicz: «Abakan oransje», 1968, av sisal. Verket heng til vanleg på Nationalmuseum i Stockholm.

Foto: Christian Tunge / Henie Onstad Kunstsenter

Magdalena Abakanowicz: «Abakan oransje», 1968, av sisal. Verket heng til vanleg på Nationalmuseum i Stockholm.

Magdalena Abakanowicz: «Abakan oransje», 1968, av sisal. Verket heng til vanleg på Nationalmuseum i Stockholm.

Foto: Christian Tunge / Henie Onstad Kunstsenter

Anne Ihle på Nordisk Kunstnarsenter Dale i september 2023. Der jobba ho med verk til utstillinga på Nitja.

Anne Ihle på Nordisk Kunstnarsenter Dale i september 2023. Der jobba ho med verk til utstillinga på Nitja.

Foto: Jørn Tore Egseth

Anne Ihle på Nordisk Kunstnarsenter Dale i september 2023. Der jobba ho med verk til utstillinga på Nitja.

Anne Ihle på Nordisk Kunstnarsenter Dale i september 2023. Der jobba ho med verk til utstillinga på Nitja.

Foto: Jørn Tore Egseth

Anne Ihle på Nordisk Kunstnarsenter Dale i september 2023. Der jobba ho med verk til utstillinga på Nitja.

Anne Ihle på Nordisk Kunstnarsenter Dale i september 2023. Der jobba ho med verk til utstillinga på Nitja.

Foto: Jørn Tore Egseth

Irene Nordli: «Vessel nr 21» (2021)

Irene Nordli: «Vessel nr 21» (2021)

Alle foto: Mona Louise Dysvik Mørk

Irene Nordli: «Vessel nr 21» (2021)

Irene Nordli: «Vessel nr 21» (2021)

Alle foto: Mona Louise Dysvik Mørk

Irene Nordli: «Vessel nr 21» (2021)

Irene Nordli: «Vessel nr 21» (2021)

Alle foto: Mona Louise Dysvik Mørk

Smilet er aldri langt unna. Samstundes er det ei sorg knytt til åra Lars Lerin kallar for «slumrande».

Smilet er aldri langt unna. Samstundes er det ei sorg knytt til åra Lars Lerin kallar for «slumrande».

Foto: Ådne Thomassen

Smilet er aldri langt unna. Samstundes er det ei sorg knytt til åra Lars Lerin kallar for «slumrande».

Smilet er aldri langt unna. Samstundes er det ei sorg knytt til åra Lars Lerin kallar for «slumrande».

Foto: Ådne Thomassen

Smilet er aldri langt unna. Samstundes er det ei sorg knytt til åra Lars Lerin kallar for «slumrande».

Smilet er aldri langt unna. Samstundes er det ei sorg knytt til åra Lars Lerin kallar for «slumrande».

Foto: Ådne Thomassen

Mari Slaattelid: «Fyrste bringklut» (2023), akryl på strie, 116 x 100 cm.

Mari Slaattelid: «Fyrste bringklut» (2023), akryl på strie, 116 x 100 cm.

Foto: Vegard Kleven

Mari Slaattelid: «Fyrste bringklut» (2023), akryl på strie, 116 x 100 cm.

Mari Slaattelid: «Fyrste bringklut» (2023), akryl på strie, 116 x 100 cm.

Foto: Vegard Kleven

Mari Slaattelid: «Fyrste bringklut» (2023), akryl på strie, 116 x 100 cm.

Mari Slaattelid: «Fyrste bringklut» (2023), akryl på strie, 116 x 100 cm.

Foto: Vegard Kleven

1 2 »