JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Triomagi

Lovano, Crispell og Castaldi kommuniserer perfekt.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1737
20230804
1737
20230804

Jazz

Joe Lovano Trio Tapestry:

Our Daily Bread

Joe Lovano, tenorsaksofon, tárogató og gongar; Marilyn Crispell, piano; Carmen Castaldi, trommer, gongar og tempelbjøller.
ECM

Dette er den tredje utgjevinga til trioen. Debuten kom i januar 2019. Lovano overraska den gongen med eit uttrykk som var både ope og meditativt. Med Our Daily Bread veit ein kva ein får. Meir av det same kunne ein kanskje ha sagt, men det ville ikkje på noko vis ytt innspelinga rettferd. Det ettertenksame og ei veksling mellom det harmonisk opne og enkle pregar framleis det samla uttrykket.

Castaldi er framleis i all hovudsak fargeleggjaren, men det er ein konsentrasjon og intensitet i musiseringa som tydeleg fortel at desse tre har utvikla ei heilt spesiell evne til å kommunisera.

Nettopp denne kombinasjonen av å halda det nedpå, berre spela det naudsynte og utstråla fridom og full kontroll, gjer at ein som lyttar blir sogen inn i det musikalske universet til trioen. Også denne gongen har Lovano skrive all musikken, åtte låtar i alt.

Sjølv om grunnstemninga er gjennomgåande, er komposisjonane varierte i forma. Som tittelen «All Twelve» indikerer, byrjar plata harmonisk ope for så å gå over til «Grace Notes», der Crispell spelar eit ostinat i venstrehanda stykket igjennom. Tittelkuttet er ein melodiøs post-Coltrane-ballade, medan «One for Charlie» er eit vakkert, bluesinspirert og fabulerande stykke for solo tenorsaksofon. Ei flott hylling til den store vesle basshelten.

Our Daily Bread er bergtakande. Det lågmælte uttrykket held tak i deg til siste tone. Den beste Trio Tapestry-plata så langt.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Jazz

Joe Lovano Trio Tapestry:

Our Daily Bread

Joe Lovano, tenorsaksofon, tárogató og gongar; Marilyn Crispell, piano; Carmen Castaldi, trommer, gongar og tempelbjøller.
ECM

Dette er den tredje utgjevinga til trioen. Debuten kom i januar 2019. Lovano overraska den gongen med eit uttrykk som var både ope og meditativt. Med Our Daily Bread veit ein kva ein får. Meir av det same kunne ein kanskje ha sagt, men det ville ikkje på noko vis ytt innspelinga rettferd. Det ettertenksame og ei veksling mellom det harmonisk opne og enkle pregar framleis det samla uttrykket.

Castaldi er framleis i all hovudsak fargeleggjaren, men det er ein konsentrasjon og intensitet i musiseringa som tydeleg fortel at desse tre har utvikla ei heilt spesiell evne til å kommunisera.

Nettopp denne kombinasjonen av å halda det nedpå, berre spela det naudsynte og utstråla fridom og full kontroll, gjer at ein som lyttar blir sogen inn i det musikalske universet til trioen. Også denne gongen har Lovano skrive all musikken, åtte låtar i alt.

Sjølv om grunnstemninga er gjennomgåande, er komposisjonane varierte i forma. Som tittelen «All Twelve» indikerer, byrjar plata harmonisk ope for så å gå over til «Grace Notes», der Crispell spelar eit ostinat i venstrehanda stykket igjennom. Tittelkuttet er ein melodiøs post-Coltrane-ballade, medan «One for Charlie» er eit vakkert, bluesinspirert og fabulerande stykke for solo tenorsaksofon. Ei flott hylling til den store vesle basshelten.

Our Daily Bread er bergtakande. Det lågmælte uttrykket held tak i deg til siste tone. Den beste Trio Tapestry-plata så langt.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Sørkoreanske Han Kang.

Sørkoreanske Han Kang.

Foto: Gorm Kallestad / NTB

Kultur

Den sørkoreanske forfattaren Han Kang er vinnar av Nobelprisen i litteratur. Les intervjuet Dag og Tid gjorde med ho i 2017.

Ronny Spaans
Sørkoreanske Han Kang.

Sørkoreanske Han Kang.

Foto: Gorm Kallestad / NTB

Kultur

Den sørkoreanske forfattaren Han Kang er vinnar av Nobelprisen i litteratur. Les intervjuet Dag og Tid gjorde med ho i 2017.

Ronny Spaans
Carl Reinecke (1824–1910) var Edvard Griegs lærar i Leipzig.

Carl Reinecke (1824–1910) var Edvard Griegs lærar i Leipzig.

Meldingar
Sjur Haga Bringeland

Nordisk tone

Carl Reineckes symfoni Håkon Jarl har kraftfull patos.

Skodespelar Svein Tindberg flettar saman eigne barndomserfaringar med 4000 år gamle forteljingar frå Bibelen.

Skodespelar Svein Tindberg flettar saman eigne barndomserfaringar med 4000 år gamle forteljingar frå Bibelen.

Foto: Marcel Leliënhof

TeaterMeldingar
KristinAalen

Høgaktuelle forteljingar frå Midtausten

Trur vi Bibelen er ei utdatert bok, tek vi feil. Svein Tindberg syner korleis gamle jødisk-kristne soger talar til vår eksistens no når bombene fell mellom folkeslag.

Foto: Dag Aanderaa

Ordskifte
DagAanderaa

Pyntesjuke og luksuslov

Christian Kvart ville styre pynten, krydderet og konfekten.

Kvinner i Det republikanske partiet i USA koser seg kring kortbordet.

Kvinner i Det republikanske partiet i USA koser seg kring kortbordet.

Foto: Nina Leen

Frå bridgeverdaKunnskap

Nevrosexisme

«Er det ikkje noko grunnleggjande problematisk ved å ha ein eigen dame­klasse i ein sport som ikkje dreier seg om fysiske eigenskapar, men om logisk tenking?»

Erlend Skjetne
Kvinner i Det republikanske partiet i USA koser seg kring kortbordet.

Kvinner i Det republikanske partiet i USA koser seg kring kortbordet.

Foto: Nina Leen

Frå bridgeverdaKunnskap

Nevrosexisme

«Er det ikkje noko grunnleggjande problematisk ved å ha ein eigen dame­klasse i ein sport som ikkje dreier seg om fysiske eigenskapar, men om logisk tenking?»

Erlend Skjetne

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis