JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Mangfald og refleksjon

Med andreplata har trioen teke store steg.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Liv Andrea Hauge (t.h.) har med seg August Glännestad på trommer og Georgia Wartel Collins på bass.

Liv Andrea Hauge (t.h.) har med seg August Glännestad på trommer og Georgia Wartel Collins på bass.

Pressefoto

Liv Andrea Hauge (t.h.) har med seg August Glännestad på trommer og Georgia Wartel Collins på bass.

Liv Andrea Hauge (t.h.) har med seg August Glännestad på trommer og Georgia Wartel Collins på bass.

Pressefoto

1642
20240202
1642
20240202

Jazz

Liv
Andrea Hauge Trio:

Ville blomster

Liv Andrea Hauge, piano; Georgia Wartel Collins, bass; August Glännestrand, trommer.
Hubro

Ville blomster er den andre plata til Liv Andrea Hauge Trio. Trass i at besetninga er den same og låtane er skrivne av Hauge, er utviklinga frå debuten Live from St. Hanshaugen slåande. Det har sjølvsagt samanheng med at debuten blei teken opp berre ei veke etter at dei hadde byrja spela saman. Medverknad i turné- og mentorprogrammet Footprints har sveisa saman trioen, og nokre dagar i Atlantic Studio i Halden har dei brukt særs godt.

Dei åtte låtane har svært ulik karakter, og det er fin variasjon i korleis trioen nærmar seg stoffet. Sjølv om improvisasjonselementet er til stades i rik mon, står den einskilde komposisjonen på eigne bein. Opningskuttet «Det vokser ville blomster på månen» er ein idyllisk vals med eit matt strøk av melankoli og bass- og pianokor som får fram djupna i låten, spesielt Hauges hint til Jan Johansson er elegant.

Hauge kombinerer også det enkle og lyriske med støykontrastar i «Vår». Kontrastane blir brukte på anna vis i «Fri flyt», og trioen kastar seg hemningslaust ut i den frie improvisasjonen «Du og jeg, baby».

Hauge er tettast på inspirasjonskjelda si, Keith Jarrett, i den gospelinspirerte «Gullregn». Fascinerande er det også å høyra korleis Hauge utviklar «Istid» med det sarte temaet og dei tilbakevendande arpeggioane. På Ville blomster er den råe energien frå debuten erstatta med mangfald og refleksjon.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Jazz

Liv
Andrea Hauge Trio:

Ville blomster

Liv Andrea Hauge, piano; Georgia Wartel Collins, bass; August Glännestrand, trommer.
Hubro

Ville blomster er den andre plata til Liv Andrea Hauge Trio. Trass i at besetninga er den same og låtane er skrivne av Hauge, er utviklinga frå debuten Live from St. Hanshaugen slåande. Det har sjølvsagt samanheng med at debuten blei teken opp berre ei veke etter at dei hadde byrja spela saman. Medverknad i turné- og mentorprogrammet Footprints har sveisa saman trioen, og nokre dagar i Atlantic Studio i Halden har dei brukt særs godt.

Dei åtte låtane har svært ulik karakter, og det er fin variasjon i korleis trioen nærmar seg stoffet. Sjølv om improvisasjonselementet er til stades i rik mon, står den einskilde komposisjonen på eigne bein. Opningskuttet «Det vokser ville blomster på månen» er ein idyllisk vals med eit matt strøk av melankoli og bass- og pianokor som får fram djupna i låten, spesielt Hauges hint til Jan Johansson er elegant.

Hauge kombinerer også det enkle og lyriske med støykontrastar i «Vår». Kontrastane blir brukte på anna vis i «Fri flyt», og trioen kastar seg hemningslaust ut i den frie improvisasjonen «Du og jeg, baby».

Hauge er tettast på inspirasjonskjelda si, Keith Jarrett, i den gospelinspirerte «Gullregn». Fascinerande er det også å høyra korleis Hauge utviklar «Istid» med det sarte temaet og dei tilbakevendande arpeggioane. På Ville blomster er den råe energien frå debuten erstatta med mangfald og refleksjon.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis