JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Arkivet: Frå California til Sangerheimen

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Klassisk Persuasions. Albumet «Street Corner Symphony» frå 1972.

Klassisk Persuasions. Albumet «Street Corner Symphony» frå 1972.

Klassisk Persuasions. Albumet «Street Corner Symphony» frå 1972.

Klassisk Persuasions. Albumet «Street Corner Symphony» frå 1972.

1349
20240705
1349
20240705

Dei jazzinfluerte, seine 70-talsinnspelingane til Joni Mitchell blei ikkje heilt verdsette i samtida. 2000-talet har derimot omfamna denne fasen.

Det går tydeleg fram av cover-storyen i julinummeret til Uncut, som særleg tar for seg Hejira av dei fire LP-ane som nettopp er nyutgitt i Rhino-boksen The Asylum Albums 1976–1980 (meld her i avisa fredag 21. juni).

Supermusikarar som Jaco Pastorius og Michael Brecker spelte både i studio og i turnébandet på den doble live-LP-en Shadows And Light, innspelt i Santa Barbara i 1979.

Tittelsporet på live-LP-en syng ho saman med den svarte a cappella-gruppa Persuasions, som kastar glans over coverversjonen hennar av Frankie Lymon & the Teenagers’ klassiske doowop-hit frå 1956, «Why Do Fools Fall In Love». Songen kom på Top 10 i USA og vart nummer éin i England.

Fjorten år gamle Frankie Lymon fronta ei gruppe av afroamerikanske puertoricanske tenåringar frå Bronx i New York. Jamaldringane The Persuasions frå Brooklyn måtte vente til doowop-kjennaren Frank Zappa høyrde dei, før dei kom i studio.

Sidan har dei gitt ut ei lang rekke kritikarroste a cappella-plater. På Notodden Bluesfestival i 1996 song dei så taket på vesle Sangerheimen løfta seg. Der skulle Joni Mitchell ha vore!

Øyvind Pharo

Øyvind Pharo er litteraturvitar, musikkskribent og DJ.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Dei jazzinfluerte, seine 70-talsinnspelingane til Joni Mitchell blei ikkje heilt verdsette i samtida. 2000-talet har derimot omfamna denne fasen.

Det går tydeleg fram av cover-storyen i julinummeret til Uncut, som særleg tar for seg Hejira av dei fire LP-ane som nettopp er nyutgitt i Rhino-boksen The Asylum Albums 1976–1980 (meld her i avisa fredag 21. juni).

Supermusikarar som Jaco Pastorius og Michael Brecker spelte både i studio og i turnébandet på den doble live-LP-en Shadows And Light, innspelt i Santa Barbara i 1979.

Tittelsporet på live-LP-en syng ho saman med den svarte a cappella-gruppa Persuasions, som kastar glans over coverversjonen hennar av Frankie Lymon & the Teenagers’ klassiske doowop-hit frå 1956, «Why Do Fools Fall In Love». Songen kom på Top 10 i USA og vart nummer éin i England.

Fjorten år gamle Frankie Lymon fronta ei gruppe av afroamerikanske puertoricanske tenåringar frå Bronx i New York. Jamaldringane The Persuasions frå Brooklyn måtte vente til doowop-kjennaren Frank Zappa høyrde dei, før dei kom i studio.

Sidan har dei gitt ut ei lang rekke kritikarroste a cappella-plater. På Notodden Bluesfestival i 1996 song dei så taket på vesle Sangerheimen løfta seg. Der skulle Joni Mitchell ha vore!

Øyvind Pharo

Øyvind Pharo er litteraturvitar, musikkskribent og DJ.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Dokumentarfilmen følgjer Sondre Justad på ferda frå guterommet i Henningsvær til livet som popartist i Noreg.

Dokumentarfilmen følgjer Sondre Justad på ferda frå guterommet i Henningsvær til livet som popartist i Noreg.

Foto: Ymer Media

FilmMeldingar

Filmen om Sondre Justad er både nordnorsk allsong og lovsong av det nordnorske.

Brit Aksnes
Dokumentarfilmen følgjer Sondre Justad på ferda frå guterommet i Henningsvær til livet som popartist i Noreg.

Dokumentarfilmen følgjer Sondre Justad på ferda frå guterommet i Henningsvær til livet som popartist i Noreg.

Foto: Ymer Media

FilmMeldingar

Filmen om Sondre Justad er både nordnorsk allsong og lovsong av det nordnorske.

Brit Aksnes
Heidi Gjermundsen Broch speler Vilde, her omgitt av dei imaginære «personane» i romanen, Rotta og Reven, spelte av høvesvis Karl-Vidar Lende og Thea Lambrechts Vaulen.

Heidi Gjermundsen Broch speler Vilde, her omgitt av dei imaginære «personane» i romanen, Rotta og Reven, spelte av høvesvis Karl-Vidar Lende og Thea Lambrechts Vaulen.

Foto: Monica Tormassy

TeaterMeldingar

Leiken mot døden

Ei spenstig blanding av det brutale og det vakre i ei framsyning som godt kunne vore korta ned.

Jan H. Landro
Heidi Gjermundsen Broch speler Vilde, her omgitt av dei imaginære «personane» i romanen, Rotta og Reven, spelte av høvesvis Karl-Vidar Lende og Thea Lambrechts Vaulen.

Heidi Gjermundsen Broch speler Vilde, her omgitt av dei imaginære «personane» i romanen, Rotta og Reven, spelte av høvesvis Karl-Vidar Lende og Thea Lambrechts Vaulen.

Foto: Monica Tormassy

TeaterMeldingar

Leiken mot døden

Ei spenstig blanding av det brutale og det vakre i ei framsyning som godt kunne vore korta ned.

Jan H. Landro

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis