JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Jan H. Landro

Jan H. Landro er fast frilansar for Dag og Tid. Han er stolt stril frå Askøy, men har budd i Bergen dei siste femti åra. Han har studert tysk, engelsk og litteraturvitskap, og han var i mange år kulturjournalist og kulturredaktør i Bergens Tidende. I 1994 fekk han Norsk kulturråds pris for framifrå kulturjournalistikk. Han har fartstid frå Bragejuryen og Heddajuryen. Landro har gitt ut ti bøker, mellom andre Århundrets forfattere, Portretter av 50 sentrale forfattere fra det 20. århundre (2000), Jeg er ikke ironisk. Samtaler med Dag Solstad (2001), Møteplass for tanker og trivsel. Senioruniversitetet i Bergen gjennom 15 år (2013), Bernt Tunold – vestlandsmålar i grønt og grått (2016). Seinaste utgiving er Jon Fosse – enkelt og djupt. Om romanane og forteljingane hans (2022).

jan.h.landro@gmail.com

Artiklar

1 2 3 4 ... 82 »
Marianne Nielsen i hovudrolla som Winnie. Gerald Pettersen spelar Willie.

Marianne Nielsen i hovudrolla som Winnie. Gerald Pettersen spelar Willie.

Foto: Sebastian Dalseide

Marianne Nielsen i hovudrolla som Winnie. Gerald Pettersen spelar Willie.

Marianne Nielsen i hovudrolla som Winnie. Gerald Pettersen spelar Willie.

Foto: Sebastian Dalseide

Marianne Nielsen i hovudrolla som Winnie. Gerald Pettersen spelar Willie.

Marianne Nielsen i hovudrolla som Winnie. Gerald Pettersen spelar Willie.

Foto: Sebastian Dalseide

Einar Økland heime i Valevåg.

Einar Økland heime i Valevåg.

Foto: Helge Skodvin

Einar Økland heime i Valevåg.

Einar Økland heime i Valevåg.

Foto: Helge Skodvin

Einar Økland heime i Valevåg.

Einar Økland heime i Valevåg.

Foto: Helge Skodvin

Den franske kolonimakta stal fleire enn 7000 kunstgjenstandar frå det afrikanske kongedømmet Benin.

Den franske kolonimakta stal fleire enn 7000 kunstgjenstandar frå det afrikanske kongedømmet Benin.

Foto frå filmen

Den franske kolonimakta stal fleire enn 7000 kunstgjenstandar frå det afrikanske kongedømmet Benin.

Den franske kolonimakta stal fleire enn 7000 kunstgjenstandar frå det afrikanske kongedømmet Benin.

Foto frå filmen

Den franske kolonimakta stal fleire enn 7000 kunstgjenstandar frå det afrikanske kongedømmet Benin.

Den franske kolonimakta stal fleire enn 7000 kunstgjenstandar frå det afrikanske kongedømmet Benin.

Foto frå filmen

Fleire jazzmusikarar i USA mislikte at amerikansk UD nytta dei som «ambassadørar» i Afrika for å få merksemda vekk frå det dei dreiv med.

Fleire jazzmusikarar i USA mislikte at amerikansk UD nytta dei som «ambassadørar» i Afrika for å få merksemda vekk frå det dei dreiv med.

Foto frå filmen

Fleire jazzmusikarar i USA mislikte at amerikansk UD nytta dei som «ambassadørar» i Afrika for å få merksemda vekk frå det dei dreiv med.

Fleire jazzmusikarar i USA mislikte at amerikansk UD nytta dei som «ambassadørar» i Afrika for å få merksemda vekk frå det dei dreiv med.

Foto frå filmen

Fleire jazzmusikarar i USA mislikte at amerikansk UD nytta dei som «ambassadørar» i Afrika for å få merksemda vekk frå det dei dreiv med.

Fleire jazzmusikarar i USA mislikte at amerikansk UD nytta dei som «ambassadørar» i Afrika for å få merksemda vekk frå det dei dreiv med.

Foto frå filmen

Regissør Lena-Christin Kalle tek føre seg behandlinga av dei såkalla «tyskarjentene».

Regissør Lena-Christin Kalle tek føre seg behandlinga av dei såkalla «tyskarjentene».

Foto frå filmen

Regissør Lena-Christin Kalle tek føre seg behandlinga av dei såkalla «tyskarjentene».

Regissør Lena-Christin Kalle tek føre seg behandlinga av dei såkalla «tyskarjentene».

Foto frå filmen

Regissør Lena-Christin Kalle tek føre seg behandlinga av dei såkalla «tyskarjentene».

Regissør Lena-Christin Kalle tek føre seg behandlinga av dei såkalla «tyskarjentene».

Foto frå filmen

Året er 1692. Stykket tek oss med til eit nybyggjarsamfunn av puritanske kristne i Massachusetts.

Året er 1692. Stykket tek oss med til eit nybyggjarsamfunn av puritanske kristne i Massachusetts.

Foto: Sebastian Dalseide

Året er 1692. Stykket tek oss med til eit nybyggjarsamfunn av puritanske kristne i Massachusetts.

Året er 1692. Stykket tek oss med til eit nybyggjarsamfunn av puritanske kristne i Massachusetts.

Foto: Sebastian Dalseide

Året er 1692. Stykket tek oss med til eit nybyggjarsamfunn av puritanske kristne i Massachusetts.

Året er 1692. Stykket tek oss med til eit nybyggjarsamfunn av puritanske kristne i Massachusetts.

Foto: Sebastian Dalseide

1 2 3 4 ... 82 »