JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Per Thorvaldsen

Per Thorvaldsen er fast skribent i DAG OG TID og fyrsteamanuensis i kommunikasjonssystem ved Høgskulen på Vestlandet. I DAG OG TID skriv han teknologispalta annakvar veke. I spalta skriv Thorvaldsen om all slags teknologi. Har du tips eller framlegg til gode tema, send dei gjerne til pth@hvl.no.

Thorvaldsen har utgitt tre lærebøker for høgare utdanning. Har du draget? En innføring i klassisk mekanikk, Grunnleggende digitalteknikk og Grunnleggende elektroteknikk. Thorvaldsen har arbeidd i tretti år med telekommunikasjon, og har saman med ein kollega utgitt boka Planning of line-of-sight radio relay systems.

Per.Eilif.Thorvaldsen@hvl.no

Artiklar

« 1 ... 10 11 12 13 14 15 »
Tesla Roadster-en til Elon Musk med jorda i bakgrunnen og mannekengen «Starman» i SpaceX-romdrakt bak rattet.

Tesla Roadster-en til Elon Musk med jorda i bakgrunnen og mannekengen «Starman» i SpaceX-romdrakt bak rattet.

Foto via Wikimedia Commons

Tesla Roadster-en til Elon Musk med jorda i bakgrunnen og mannekengen «Starman» i SpaceX-romdrakt bak rattet.

Tesla Roadster-en til Elon Musk med jorda i bakgrunnen og mannekengen «Starman» i SpaceX-romdrakt bak rattet.

Foto via Wikimedia Commons

Tesla Roadster-en til Elon Musk med jorda i bakgrunnen og mannekengen «Starman» i SpaceX-romdrakt bak rattet.

Tesla Roadster-en til Elon Musk med jorda i bakgrunnen og mannekengen «Starman» i SpaceX-romdrakt bak rattet.

Foto via Wikimedia Commons

Figur 1. Arvesylvet før og etter pussing.

Figur 1. Arvesylvet før og etter pussing.

Figur 1. Arvesylvet før og etter pussing.

Figur 1. Arvesylvet før og etter pussing.

Figur 1. Arvesylvet før og etter pussing.

Figur 1. Arvesylvet før og etter pussing.

Figur 1. Snøggaste vegen til lukka er QR-kodar.

Figur 1. Snøggaste vegen til lukka er QR-kodar.

Foto: Per Thorvaldsen

Figur 1. Snøggaste vegen til lukka er QR-kodar.

Figur 1. Snøggaste vegen til lukka er QR-kodar.

Foto: Per Thorvaldsen

Figur 1. Snøggaste vegen til lukka er QR-kodar.

Figur 1. Snøggaste vegen til lukka er QR-kodar.

Foto: Per Thorvaldsen

Figur 1. Med datanett skal landet byggjast.

Figur 1. Med datanett skal landet byggjast.

Figur 1. Med datanett skal landet byggjast.

Figur 1. Med datanett skal landet byggjast.

Figur 1. Med datanett skal landet byggjast.

Figur 1. Med datanett skal landet byggjast.

Figur 1. For strekkodelesaren er mjølk berre eit nummer i rekka av andre varer.

Figur 1. For strekkodelesaren er mjølk berre eit nummer i rekka av andre varer.

Figur 1. For strekkodelesaren er mjølk berre eit nummer i rekka av andre varer.

Figur 1. For strekkodelesaren er mjølk berre eit nummer i rekka av andre varer.

Figur 1. For strekkodelesaren er mjølk berre eit nummer i rekka av andre varer.

Figur 1. For strekkodelesaren er mjølk berre eit nummer i rekka av andre varer.

«Made in Norway». Den 1700 meter lange og vakre hengjebrua over Langenuen kan verta bygd av lokale krefter med norsk aluminium produsert med norsk vasskraft. Ho vil vera særs miljøvennleg og nærast fri for vedlikehald.

«Made in Norway». Den 1700 meter lange og vakre hengjebrua over Langenuen kan verta bygd av lokale krefter med norsk aluminium produsert med norsk vasskraft. Ho vil vera særs miljøvennleg og nærast fri for vedlikehald.

Illustrasjon: Norconsult

«Made in Norway». Den 1700 meter lange og vakre hengjebrua over Langenuen kan verta bygd av lokale krefter med norsk aluminium produsert med norsk vasskraft. Ho vil vera særs miljøvennleg og nærast fri for vedlikehald.

«Made in Norway». Den 1700 meter lange og vakre hengjebrua over Langenuen kan verta bygd av lokale krefter med norsk aluminium produsert med norsk vasskraft. Ho vil vera særs miljøvennleg og nærast fri for vedlikehald.

Illustrasjon: Norconsult

«Made in Norway». Den 1700 meter lange og vakre hengjebrua over Langenuen kan verta bygd av lokale krefter med norsk aluminium produsert med norsk vasskraft. Ho vil vera særs miljøvennleg og nærast fri for vedlikehald.

«Made in Norway». Den 1700 meter lange og vakre hengjebrua over Langenuen kan verta bygd av lokale krefter med norsk aluminium produsert med norsk vasskraft. Ho vil vera særs miljøvennleg og nærast fri for vedlikehald.

Illustrasjon: Norconsult

« 1 ... 10 11 12 13 14 15 »