Per Anders Todal har vore journalist i Dag og Tid sidan 1997. Han arbeider mest med samfunnsspørsmål og politikk, med forkjærleik for saker som handlar om miljø, natur og klima. Har du tips eller framlegg til gode tema, send dei gjerne til peranders@dagogtid.no.
Per Anders kjem frå Aure på Nordmøre og har studert medievitskap ved Universitetet i Bergen og UC Berkeley. Han er forfattar av sakprosabøkene Havlandet. Historia om hava som skapte Noreg (2018) og Fanden på flat mark. Historier frå Kviterussland (2009). Han har òg vore redaktør for fire samlingar med tvilsame påstandar frå «På steingrunn»-spalta i Dag og Tid.
I ein alder av 68 år debuterer kollasjkunstnaren
Jan Stenmark som Dag og Tid-spaltist.
I ein alder av 68 år debuterer kollasjkunstnaren
Jan Stenmark som Dag og Tid-spaltist.
I ein alder av 68 år debuterer kollasjkunstnaren
Jan Stenmark som Dag og Tid-spaltist.
I juni strøymer mykje av den norske ringnotflåten til Egersund for å levere sild til matjesproduksjon.
Når over tjue norske ringnotbåtar samlar seg på ein liten flekk i Nordsjøen, ligg forklaringa i nederlandsk fiskerihistorie.
I juni strøymer mykje av den norske ringnotflåten til Egersund for å levere sild til matjesproduksjon.
Når over tjue norske ringnotbåtar samlar seg på ein liten flekk i Nordsjøen, ligg forklaringa i nederlandsk fiskerihistorie.
I juni strøymer mykje av den norske ringnotflåten til Egersund for å levere sild til matjesproduksjon.
Når over tjue norske ringnotbåtar samlar seg på ein liten flekk i Nordsjøen, ligg forklaringa i nederlandsk fiskerihistorie.
Supplyskip frå Farstad Shipping i opplag i Ålesund i fjor. Krisa i offshoreindustrien har slått hardt inn på Vestlandet, og kjem til å koste staten dyrt.
Foto: Halvard Alvik / NTB scanpix
Norsk eksportstøtte kan hjelpe utanlandske verft til å utkonkurrere norske, og har gjort norsk industri enda meir oljeavhengig.
Supplyskip frå Farstad Shipping i opplag i Ålesund i fjor. Krisa i offshoreindustrien har slått hardt inn på Vestlandet, og kjem til å koste staten dyrt.
Foto: Halvard Alvik / NTB scanpix
Norsk eksportstøtte kan hjelpe utanlandske verft til å utkonkurrere norske, og har gjort norsk industri enda meir oljeavhengig.
Supplyskip frå Farstad Shipping i opplag i Ålesund i fjor. Krisa i offshoreindustrien har slått hardt inn på Vestlandet, og kjem til å koste staten dyrt.
Foto: Halvard Alvik / NTB scanpix
Norsk eksportstøtte kan hjelpe utanlandske verft til å utkonkurrere norske, og har gjort norsk industri enda meir oljeavhengig.