JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

Musikk

Arkivet: Joan As Police Woman

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Joan As Police Woman spelte på Parkteatret i Oslo i 2018.

Joan As Police Woman spelte på Parkteatret i Oslo i 2018.

Pressefoto

Joan As Police Woman spelte på Parkteatret i Oslo i 2018.

Joan As Police Woman spelte på Parkteatret i Oslo i 2018.

Pressefoto

1512
20210129
1512
20210129

Det er nok ikkje berre eg som skulle ha vore i Parkteatret i Oslo i april 2018, då Joan As Police Woman kom innom, på turneen som følgde albumet Damned Devotion. Slik vart det ikkje, men no vert det likevel konsert, i stova, i beste pandemistil, med albumet Live (Sweet Police/ Border), som vart spelt inn med bandet i studio i New York på tampen av turneen, og inneheld materialet frå konsertane – ein elegant dokumentasjon.

Joan Wasser (f. 1970) tok til å lage musikk som Joan As Police Woman for to tiår sidan, og sidan har det vorte fleire herlege soulalbum. Damned Devotion skaffa henne likevel eit større publikum, og på turneen i 2018 var kritikkane fantastiske – då Kitty Empire (The Guardian) høyrde henne i Glasgow, resulterte det i ein glødande konsertomtale av slaget som straks får deg til å tenkje: Der skulle eg ha vore.

Live er både Wasser og bandet i storform. Ikkje minst er albumet ei påminning om kor mange sterke låtar det har vorte med åra, for repertoaret er framifrå sett saman. Eg mjuknar godt når balladen «Start of My Heart» frå andrealbumet To Survive (2008) strøymer ut av høgtalarane, og er glad for at plata rommar konsertsalens veksling i tempo og stemningar, slik at det på oppløpet vert ganske så heftig, idet «The Silence» frå Damned Devotion (2018) glir over i «The Magic» frå The Deep Field (2011) og deretter kulminerer i den solide Prince-coveren «Kiss».

Eit nytt studioalbum frå Joan As Police Woman er venta før 2021 er omme.

Øyvind Vågnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.


Eller kjøp eit anna abonnement

Det er nok ikkje berre eg som skulle ha vore i Parkteatret i Oslo i april 2018, då Joan As Police Woman kom innom, på turneen som følgde albumet Damned Devotion. Slik vart det ikkje, men no vert det likevel konsert, i stova, i beste pandemistil, med albumet Live (Sweet Police/ Border), som vart spelt inn med bandet i studio i New York på tampen av turneen, og inneheld materialet frå konsertane – ein elegant dokumentasjon.

Joan Wasser (f. 1970) tok til å lage musikk som Joan As Police Woman for to tiår sidan, og sidan har det vorte fleire herlege soulalbum. Damned Devotion skaffa henne likevel eit større publikum, og på turneen i 2018 var kritikkane fantastiske – då Kitty Empire (The Guardian) høyrde henne i Glasgow, resulterte det i ein glødande konsertomtale av slaget som straks får deg til å tenkje: Der skulle eg ha vore.

Live er både Wasser og bandet i storform. Ikkje minst er albumet ei påminning om kor mange sterke låtar det har vorte med åra, for repertoaret er framifrå sett saman. Eg mjuknar godt når balladen «Start of My Heart» frå andrealbumet To Survive (2008) strøymer ut av høgtalarane, og er glad for at plata rommar konsertsalens veksling i tempo og stemningar, slik at det på oppløpet vert ganske så heftig, idet «The Silence» frå Damned Devotion (2018) glir over i «The Magic» frå The Deep Field (2011) og deretter kulminerer i den solide Prince-coveren «Kiss».

Eit nytt studioalbum frå Joan As Police Woman er venta før 2021 er omme.

Øyvind Vågnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

Frank Rossavik er sakprosaforfattar og kommentator i Aftenposten. Like før han fylte fire år, forsvann nesten all høyrsel.

Frank Rossavik er sakprosaforfattar og kommentator i Aftenposten. Like før han fylte fire år, forsvann nesten all høyrsel.

Foto: Leikny Havik

BokMeldingar

Frank Rossavik har skrive ei rørande bok om korleis eit høyrselstap kan påverka kven du blir.

ErikMartiniussen
Frank Rossavik er sakprosaforfattar og kommentator i Aftenposten. Like før han fylte fire år, forsvann nesten all høyrsel.

Frank Rossavik er sakprosaforfattar og kommentator i Aftenposten. Like før han fylte fire år, forsvann nesten all høyrsel.

Foto: Leikny Havik

BokMeldingar

Frank Rossavik har skrive ei rørande bok om korleis eit høyrselstap kan påverka kven du blir.

ErikMartiniussen
Helsedirektoratet i Noreg tilrår same behandling for ME og kronisk utmatting.

Helsedirektoratet i Noreg tilrår same behandling for ME og kronisk utmatting.

Foto: NTB

Ordskifte

«I dag får ikkje ME-pasientane rett behandling.»

Bjørn K. Getz Wold
Helsedirektoratet i Noreg tilrår same behandling for ME og kronisk utmatting.

Helsedirektoratet i Noreg tilrår same behandling for ME og kronisk utmatting.

Foto: NTB

Ordskifte

«I dag får ikkje ME-pasientane rett behandling.»

Bjørn K. Getz Wold

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis