Sobert spel
Friare fraseringar hadde gjort Mozart-tolkinga til Beauséjour meir fengande.
Luc Beauséjour er både organist, cembalist og hammerpianist.
Foto: Patrick Young
Luc Beauséjour er både organist, cembalist og hammerpianist.
Foto: Patrick Young
På 1700-talet var det tyske ordet Clavier ei samlenemning. Dette var før spesialiseringstida, og dei fleste yrkesmusikarar fungerte som musikalske allmennpraktikar. Ein clavierist handsama såleis fleire klaverinstrument (frå latin clavis, «tangent», eigentleg «nøkkel»). Dette omfatta klavikord, cembalo, orgel og – i andre helvta av hundreåret – nyvinninga hammarklaver. Denne forløparen til vårt moderne flygel er det kanadiaren Luc Beauséjour nyttar på sitt nye album.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.