JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Bjeff og frijazzrap

Lil Bs to nye utgjevingar dekkjer eit breitt uttrykksspekter.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1956
20230127
1956
20230127

Hiphop / eksperimentell musikk

Lil B:

Call of Duty Task Force / Afrikantis

Basedworld Records

Lil B er ein av pionerane innan det som vert kalla cloud rap, på grunn av ein ofte svevande, draumeaktig stil og bruk av internett («skya») som publiseringskanal. Han starta karrieren som 15-åring i 2004, har gitt ut rundt 2000 låtar og er stadig i det produktive hjørnet: Dei nye albuma Call of Duty Task Force og Afrikantis kom ut samtidig.

Call of Duty Task Force er ei solid samling med noko for kvar rapsmak. «Cotham City» er ein hardtslåande gangsta rap; «Blackout» tek eit dykk ned i mørkare lydlandskap med djupe basstrommer, bjeff, knips og eit forfriskande skeivstemt synthriff. «Nike Air» er luftig og funky; «No Doubt» oser av klassisk rapmusikk med konsise funk- og jazzsamplingar, scratching og spretten gitarriffing. «Dub» er leikent melodisk, «Bag Lady» underleg skakkøyrd; «The Bigger Person» har eit varmt og jazzete preg medan «BasedGod We Need You» læt frijazzaktig.

Albumtittelen spelar på ein kjend spelserie, og Afrikantis har eit lydbilete som minner om tidleg PC-spelmusikk. Her er det skeive og underlege instrumentalar som dominerer. På opningssporet «My Father’s Drums» vert forfriskande ufaglært tromming kombinert med eit virvar av frijazzinspirerte synth-horn og spinnvill, atonal midi-pianoklunking. Fjerdesporet «Kim» er dominert av afrikanskklingande perkusjon, djupe bass- og tamtamtrommer med romsleg klang og fusion jazz-tangentinstrument. Nokre spor seinare, på «Solano Stroll», vert arven frå Captain Beefheart blanda med euforisk 90-talstrance.

Dette er to vidt forskjellige, men underleg samanhengande utgjevingar frå ein svært interessant musikar – som dertil har førelese på undervisningsinstitusjonar som Massachusetts Institute of Technology.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er kunstnar, perkusjonist, DJ og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Hiphop / eksperimentell musikk

Lil B:

Call of Duty Task Force / Afrikantis

Basedworld Records

Lil B er ein av pionerane innan det som vert kalla cloud rap, på grunn av ein ofte svevande, draumeaktig stil og bruk av internett («skya») som publiseringskanal. Han starta karrieren som 15-åring i 2004, har gitt ut rundt 2000 låtar og er stadig i det produktive hjørnet: Dei nye albuma Call of Duty Task Force og Afrikantis kom ut samtidig.

Call of Duty Task Force er ei solid samling med noko for kvar rapsmak. «Cotham City» er ein hardtslåande gangsta rap; «Blackout» tek eit dykk ned i mørkare lydlandskap med djupe basstrommer, bjeff, knips og eit forfriskande skeivstemt synthriff. «Nike Air» er luftig og funky; «No Doubt» oser av klassisk rapmusikk med konsise funk- og jazzsamplingar, scratching og spretten gitarriffing. «Dub» er leikent melodisk, «Bag Lady» underleg skakkøyrd; «The Bigger Person» har eit varmt og jazzete preg medan «BasedGod We Need You» læt frijazzaktig.

Albumtittelen spelar på ein kjend spelserie, og Afrikantis har eit lydbilete som minner om tidleg PC-spelmusikk. Her er det skeive og underlege instrumentalar som dominerer. På opningssporet «My Father’s Drums» vert forfriskande ufaglært tromming kombinert med eit virvar av frijazzinspirerte synth-horn og spinnvill, atonal midi-pianoklunking. Fjerdesporet «Kim» er dominert av afrikanskklingande perkusjon, djupe bass- og tamtamtrommer med romsleg klang og fusion jazz-tangentinstrument. Nokre spor seinare, på «Solano Stroll», vert arven frå Captain Beefheart blanda med euforisk 90-talstrance.

Dette er to vidt forskjellige, men underleg samanhengande utgjevingar frå ein svært interessant musikar – som dertil har førelese på undervisningsinstitusjonar som Massachusetts Institute of Technology.

Rasmus Hungnes

Rasmus Hungnes er kunstnar, perkusjonist, DJ og fast musikkmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Christine Hope, Thomas Bye og Gisle Børge Styve står på scenen i revyen om E16.

Christine Hope, Thomas Bye og Gisle Børge Styve står på scenen i revyen om E16.

Foto: Andreas Roksvåg

TeaterMeldingar

Syltynt

E16 Dødsvegen er ei framsyning som har lite å melde – og som melder det i over halvannan time.

Jan H. Landro
Christine Hope, Thomas Bye og Gisle Børge Styve står på scenen i revyen om E16.

Christine Hope, Thomas Bye og Gisle Børge Styve står på scenen i revyen om E16.

Foto: Andreas Roksvåg

TeaterMeldingar

Syltynt

E16 Dødsvegen er ei framsyning som har lite å melde – og som melder det i over halvannan time.

Jan H. Landro
Ein soldat ber eit portrett av den drepne våpenbroren og aktivisten Pavel Petrisjenko i gravferdsseremonien hans i Kyiv 19. april. Petrisjenko døydde i kamp mot russiske okkupantar aust i Ukraina. Han er tidlegare omtalt i denne spalta fordi han arbeidde for å stogge pengespel som finansiering av det ukrainske forsvaret.

Ein soldat ber eit portrett av den drepne våpenbroren og aktivisten Pavel Petrisjenko i gravferdsseremonien hans i Kyiv 19. april. Petrisjenko døydde i kamp mot russiske okkupantar aust i Ukraina. Han er tidlegare omtalt i denne spalta fordi han arbeidde for å stogge pengespel som finansiering av det ukrainske forsvaret.

Foto: Valentyn Ogirenko / Reuters / NTB

KrigSamfunn

Hagen til Kvilinskyj finst ikkje lenger

Alle historier, det gjeld òg dei som ser ut til å ha nådd slutten, har eit framhald.

Andrej Kurkov
Ein soldat ber eit portrett av den drepne våpenbroren og aktivisten Pavel Petrisjenko i gravferdsseremonien hans i Kyiv 19. april. Petrisjenko døydde i kamp mot russiske okkupantar aust i Ukraina. Han er tidlegare omtalt i denne spalta fordi han arbeidde for å stogge pengespel som finansiering av det ukrainske forsvaret.

Ein soldat ber eit portrett av den drepne våpenbroren og aktivisten Pavel Petrisjenko i gravferdsseremonien hans i Kyiv 19. april. Petrisjenko døydde i kamp mot russiske okkupantar aust i Ukraina. Han er tidlegare omtalt i denne spalta fordi han arbeidde for å stogge pengespel som finansiering av det ukrainske forsvaret.

Foto: Valentyn Ogirenko / Reuters / NTB

KrigSamfunn

Hagen til Kvilinskyj finst ikkje lenger

Alle historier, det gjeld òg dei som ser ut til å ha nådd slutten, har eit framhald.

Andrej Kurkov

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis