Dødsdansen i øvre mellomklassa
Den fandenivaldske samlivs- og trekantkomedien er ordrik, men ofte råkande.
Gard Skagestad, Ingeborg S. Raustøl og Kirsti Stubø i det tyske trekantdramaet.
Foto: Det Norske Teatret
Gard Skagestad, Ingeborg S. Raustøl og Kirsti Stubø i det tyske trekantdramaet.
Foto: Det Norske Teatret
I eventyr og såkalla dameromanar endar det som regel med at to får kvarandre etter mykje om og men, og så lever dei lukkeleg til sine dagars ende. Meir får vi ikkje vite. I teateret får vi ofte sjå og høyre at det slett ikkje alltid er slik det går. Vi har sett det i Ibsens dokkeheim, i Strindbergs dødsdans, i Bergmans scener frå eit ekteskap og så bortetter. Og det lèt til at alle samfunnsepokar har samlivsutfordringane som eit kjerneproblem, same kor opplyste og velutdanna og ressurssterke vi blir, både kvinner og menn.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.