Nasjonale og naturlege monopol
Feil over feil seg bygger når Finansdepartementet drikk kaffi og siste statstog har gått.
Det første elektriske toget kom til Finse i snøvêret 7. desember 1964. Toget vart møtt av glade born med flagg, heiter det i biletteksten frå NTB scanpix.
Foto: NTB scanpix
Det første elektriske toget kom til Finse i snøvêret 7. desember 1964. Toget vart møtt av glade born med flagg, heiter det i biletteksten frå NTB scanpix.
Foto: NTB scanpix
Det er på sin plass å gratulera nasjonen med at den sørgjelege Vy-resten av statsbanane, og ikkje tyskarar eller svenskar, har fått monopol på å køyra tog på den ikoniske Bergensbanen. Men det er jo underleg at i det ugjennomtrengelege edderkoppnettet som gamle NSB er blitt, eig staten eit selskap som må betala staten to milliardar for å gjera den jobben staten har sett dei til å gjera for folk flest.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.