Folkemusikar Benedicte Maurseth skriv norske spelekvinner inn i norsk folkemusikkhistorie med boka om spelet som var og spelet som vart borte.
Foto: Silje Katrine Robinson
På sporet av spelekvinna
Nokre enkle spørsmål fekk Benedicte Maurseth til å grave fram den ukjende historia om norske spelekvinner.
Folkemusikar Benedicte Maurseth skriv norske spelekvinner inn i norsk folkemusikkhistorie med boka om spelet som var og spelet som vart borte.
Foto: Silje Katrine Robinson
På sporet av spelekvinna
Nokre enkle spørsmål fekk Benedicte Maurseth til å grave fram den ukjende historia om norske spelekvinner.
Folkemusikar Benedicte Maurseth skriv norske spelekvinner inn i norsk folkemusikkhistorie med boka om spelet som var og spelet som vart borte.
Foto: Silje Katrine Robinson
På sporet av spelekvinna
Nokre enkle spørsmål fekk Benedicte Maurseth til å grave fram den ukjende historia om norske spelekvinner.
Foto: S. Bjerkan, Levanger, ca. 1915.
Sigrun Okkenhaug
Foto: S. Bjerkan, Levanger, ca. 1915.
Sigrun Okkenhaug
Foto: S. Bjerkan, Levanger, ca. 1915.
Sigrun Okkenhaug
Thomas Seltzer fryktar den politiske framtida i sitt andre heimland, USA.
Foto: Ole Berg-Rusten / NTB
Døde draumar i fedrelandet
Thomas Seltzer har skrive beksvart om USA – heimlandet han ein gong drøymde om å vende tilbake til.
Thomas Seltzer fryktar den politiske framtida i sitt andre heimland, USA.
Foto: Ole Berg-Rusten / NTB
Døde draumar i fedrelandet
Thomas Seltzer har skrive beksvart om USA – heimlandet han ein gong drøymde om å vende tilbake til.
Thomas Seltzer fryktar den politiske framtida i sitt andre heimland, USA.
Foto: Ole Berg-Rusten / NTB
Døde draumar i fedrelandet
Thomas Seltzer har skrive beksvart om USA – heimlandet han ein gong drøymde om å vende tilbake til.
Foto: Oslo Museum / Wikipedia
Arne Svendsen: Serru, serru
Foto: Oslo Museum / Wikipedia
Arne Svendsen: Serru, serru
Foto: Oslo Museum / Wikipedia
Arne Svendsen: Serru, serru
Lina Liman deler historia om korleis det er å leve med autisme, før og etter diagnosen.
Christiane Jordheim Larsen
Nesten normal
I 32 år levde Lina Liman med autisme utan å vite om det.
Lina Liman deler historia om korleis det er å leve med autisme, før og etter diagnosen.
Christiane Jordheim Larsen
Nesten normal
I 32 år levde Lina Liman med autisme utan å vite om det.
Lina Liman deler historia om korleis det er å leve med autisme, før og etter diagnosen.
Christiane Jordheim Larsen
Nesten normal
I 32 år levde Lina Liman med autisme utan å vite om det.
Foto: Julie Pike
Aktuell med sin første roman
Foto: Julie Pike
Aktuell med sin første roman
Foto: Julie Pike
Aktuell med sin første roman
Foto: Erik Thorberg / NTB
Diktet: Inger Hagerup
Foto: Erik Thorberg / NTB
Diktet: Inger Hagerup
Foto: Erik Thorberg / NTB
Diktet: Inger Hagerup
Folk lyttar stadig meir til lydbøker, først og fremst gjennom strøymetenester.
Foto: Thomas Brun / NTB
Lyden av litteratur
Stadig fleire historier finn vegen til oss gjennom eit par hovudtelefonar. Kva gjer det med litteraturen, og kva gjer det med oss?
Folk lyttar stadig meir til lydbøker, først og fremst gjennom strøymetenester.
Foto: Thomas Brun / NTB
Lyden av litteratur
Stadig fleire historier finn vegen til oss gjennom eit par hovudtelefonar. Kva gjer det med litteraturen, og kva gjer det med oss?
Folk lyttar stadig meir til lydbøker, først og fremst gjennom strøymetenester.
Foto: Thomas Brun / NTB
Lyden av litteratur
Stadig fleire historier finn vegen til oss gjennom eit par hovudtelefonar. Kva gjer det med litteraturen, og kva gjer det med oss?
Gunnhild Øyehaug gjer ulike forsøk på å nærme seg det å skrive, det å sjå og det å tenkje i ei ny essaysamling.
Foto: Magne Sandnes
Essay om endringar
– Essayet er eit frirom der eg kan tillate meg sjølv å tenkje både langt og kort, seier Gunnhild Øyehaug.
Gunnhild Øyehaug gjer ulike forsøk på å nærme seg det å skrive, det å sjå og det å tenkje i ei ny essaysamling.
Foto: Magne Sandnes
Essay om endringar
– Essayet er eit frirom der eg kan tillate meg sjølv å tenkje både langt og kort, seier Gunnhild Øyehaug.
Gunnhild Øyehaug gjer ulike forsøk på å nærme seg det å skrive, det å sjå og det å tenkje i ei ny essaysamling.
Foto: Magne Sandnes
Essay om endringar
– Essayet er eit frirom der eg kan tillate meg sjølv å tenkje både langt og kort, seier Gunnhild Øyehaug.