Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Bridge Quartet spesialiserer seg på engelsk musikk.
Foto frå ensemblets Facebook-side
Bridge Quartet spelar alle Arnold Cookes strykekvartettar, for fyrste gong på plate.
Bridge Quartet spesialiserer seg på engelsk musikk.
Foto frå ensemblets Facebook-side
Bridge Quartet spelar alle Arnold Cookes strykekvartettar, for fyrste gong på plate.
Bridge Quartet spesialiserer seg på engelsk musikk.
Foto frå ensemblets Facebook-side
Bridge Quartet spelar alle Arnold Cookes strykekvartettar, for fyrste gong på plate.
Italienaren Gaetano Donizetti (1797–1848) på eit litografi frå 1830.
To album som syner den italienske kammermusikkens stordom og fall.
Italienaren Gaetano Donizetti (1797–1848) på eit litografi frå 1830.
To album som syner den italienske kammermusikkens stordom og fall.
Italienaren Gaetano Donizetti (1797–1848) på eit litografi frå 1830.
To album som syner den italienske kammermusikkens stordom og fall.
Barokkanerne og Edvard Grieg Vokalensemble i Bergen domkyrkje.
Foto: Gyrid Cecilie Nygaard / Bergen kirkeautunnale
Barokkonserten på Bergen kirkeautunnale var herleg fri for svisker.
Barokkanerne og Edvard Grieg Vokalensemble i Bergen domkyrkje.
Foto: Gyrid Cecilie Nygaard / Bergen kirkeautunnale
Barokkonserten på Bergen kirkeautunnale var herleg fri for svisker.
Barokkanerne og Edvard Grieg Vokalensemble i Bergen domkyrkje.
Foto: Gyrid Cecilie Nygaard / Bergen kirkeautunnale
Barokkonserten på Bergen kirkeautunnale var herleg fri for svisker.
Koparstikk av Wien frå 1780-åra, då Mozart komponerte dei tre siste symfoniane sine der.
Så ulikt kan dei tre siste symfoniane til Mozart låta.
Koparstikk av Wien frå 1780-åra, då Mozart komponerte dei tre siste symfoniane sine der.
Så ulikt kan dei tre siste symfoniane til Mozart låta.
Koparstikk av Wien frå 1780-åra, då Mozart komponerte dei tre siste symfoniane sine der.
Så ulikt kan dei tre siste symfoniane til Mozart låta.
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791) i midten, med far og syster – og den avlidne mora på veggen. Måleri av J.N. della Croce frå kring 1780.
Anders Eidsten Dahl spelar Mozarts komposisjonar for klokkeorgel.
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791) i midten, med far og syster – og den avlidne mora på veggen. Måleri av J.N. della Croce frå kring 1780.
Anders Eidsten Dahl spelar Mozarts komposisjonar for klokkeorgel.
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791) i midten, med far og syster – og den avlidne mora på veggen. Måleri av J.N. della Croce frå kring 1780.
Anders Eidsten Dahl spelar Mozarts komposisjonar for klokkeorgel.
1700-talets Trondheim, med domen til venstre og katedralskulen til høgre. Prospekt av Joh. F.L. Dreier frå 1800 (utsnitt).
Foto: Vitenskapsmuseet NTNU
Korleis klang musikken i Trondheims sosietetsliv på 1700-talet?
1700-talets Trondheim, med domen til venstre og katedralskulen til høgre. Prospekt av Joh. F.L. Dreier frå 1800 (utsnitt).
Foto: Vitenskapsmuseet NTNU
Korleis klang musikken i Trondheims sosietetsliv på 1700-talet?
1700-talets Trondheim, med domen til venstre og katedralskulen til høgre. Prospekt av Joh. F.L. Dreier frå 1800 (utsnitt).
Foto: Vitenskapsmuseet NTNU
Korleis klang musikken i Trondheims sosietetsliv på 1700-talet?