Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Arnold Schönberg (1874–1951). Utsnitt av målarstykke av Richard Gerstl kring 1905.
Jamvel modernisten Schönberg hadde ei fortid som søt seinromantikar.
Arnold Schönberg (1874–1951). Utsnitt av målarstykke av Richard Gerstl kring 1905.
Jamvel modernisten Schönberg hadde ei fortid som søt seinromantikar.
Arnold Schönberg (1874–1951). Utsnitt av målarstykke av Richard Gerstl kring 1905.
Jamvel modernisten Schönberg hadde ei fortid som søt seinromantikar.
Michelangelos «Pietà» (ferdig 1499) i Peterskyrkja i Roma.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Hjå Les Cris de Paris blir dei rustne naglane drivne gjennom Jesu hender.
Michelangelos «Pietà» (ferdig 1499) i Peterskyrkja i Roma.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Hjå Les Cris de Paris blir dei rustne naglane drivne gjennom Jesu hender.
Michelangelos «Pietà» (ferdig 1499) i Peterskyrkja i Roma.
Foto: Sjur Haga Bringeland
Hjå Les Cris de Paris blir dei rustne naglane drivne gjennom Jesu hender.
Forhandlingane som førte til Freden i Utrecht i 1713, framstilt på eit kolorert koparstikk frå samtida.
Händel slår ikkje alltid på stortromma i fredsodane sine.
Forhandlingane som førte til Freden i Utrecht i 1713, framstilt på eit kolorert koparstikk frå samtida.
Händel slår ikkje alltid på stortromma i fredsodane sine.
Forhandlingane som førte til Freden i Utrecht i 1713, framstilt på eit kolorert koparstikk frå samtida.
Händel slår ikkje alltid på stortromma i fredsodane sine.
Den tysk-svenske komponisten Joseph Martin Kraus (1756–1792), her som student i 1775.
Joseph Martin Kraus var ein oppdatert tonekunstnar.
Den tysk-svenske komponisten Joseph Martin Kraus (1756–1792), her som student i 1775.
Joseph Martin Kraus var ein oppdatert tonekunstnar.
Den tysk-svenske komponisten Joseph Martin Kraus (1756–1792), her som student i 1775.
Joseph Martin Kraus var ein oppdatert tonekunstnar.
Reichskommissar Josef Terboven (nummer fire frå høgre i den opphøgde losjen) i Deutsches Theater i Oslo under ein operettepremiere i november 1941. Det Norske Teatret flytta inn hit i 1945 og blei til 1985.
Foto: Riksarkivet
Enorme summar blei nytta på å senda Tysklands fremste symfoniorkester og solistar til Noreg under krigen, syner Harald Herresthal i boka Propaganda og motstand.
Reichskommissar Josef Terboven (nummer fire frå høgre i den opphøgde losjen) i Deutsches Theater i Oslo under ein operettepremiere i november 1941. Det Norske Teatret flytta inn hit i 1945 og blei til 1985.
Foto: Riksarkivet
Enorme summar blei nytta på å senda Tysklands fremste symfoniorkester og solistar til Noreg under krigen, syner Harald Herresthal i boka Propaganda og motstand.
Reichskommissar Josef Terboven (nummer fire frå høgre i den opphøgde losjen) i Deutsches Theater i Oslo under ein operettepremiere i november 1941. Det Norske Teatret flytta inn hit i 1945 og blei til 1985.
Foto: Riksarkivet
Enorme summar blei nytta på å senda Tysklands fremste symfoniorkester og solistar til Noreg under krigen, syner Harald Herresthal i boka Propaganda og motstand.
Velartikulert: pianisten Nils Anders Mortensen.
Foto: Trym Ivar Bergsmo
Nils Anders Mortensens spelar Bachs stiliserte dansemusikk.
Velartikulert: pianisten Nils Anders Mortensen.
Foto: Trym Ivar Bergsmo
Nils Anders Mortensens spelar Bachs stiliserte dansemusikk.
Velartikulert: pianisten Nils Anders Mortensen.
Foto: Trym Ivar Bergsmo
Nils Anders Mortensens spelar Bachs stiliserte dansemusikk.