JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Sjur Haga Bringeland

Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.

sjurhabring@gmail.com

Artiklar

« 1 ... 52 53 54 55 56 »
Jan Dismas Zelenka (1679–1745) tente ved den saksiske kurfyrstens hoff i Dresden. Målarstykke av Canaletto frå 1748.

Jan Dismas Zelenka (1679–1745) tente ved den saksiske kurfyrstens hoff i Dresden. Målarstykke av Canaletto frå 1748.

Jan Dismas Zelenka (1679–1745) tente ved den saksiske kurfyrstens hoff i Dresden. Målarstykke av Canaletto frå 1748.

Jan Dismas Zelenka (1679–1745) tente ved den saksiske kurfyrstens hoff i Dresden. Målarstykke av Canaletto frå 1748.

Jan Dismas Zelenka (1679–1745) tente ved den saksiske kurfyrstens hoff i Dresden. Målarstykke av Canaletto frå 1748.

Jan Dismas Zelenka (1679–1745) tente ved den saksiske kurfyrstens hoff i Dresden. Målarstykke av Canaletto frå 1748.

Me opplever ein avgjerande augneblink, frosen for æva som på eit godt krigsfotografi: «Døyande gallar», romersk marmorkopi av hellenistisk bronseoriginal frå king 220 f.Kr.

Me opplever ein avgjerande augneblink, frosen for æva som på eit godt krigsfotografi: «Døyande gallar», romersk marmorkopi av hellenistisk bronseoriginal frå king 220 f.Kr.

Foto: Sjur Haga Bringeland

Me opplever ein avgjerande augneblink, frosen for æva som på eit godt krigsfotografi: «Døyande gallar», romersk marmorkopi av hellenistisk bronseoriginal frå king 220 f.Kr.

Me opplever ein avgjerande augneblink, frosen for æva som på eit godt krigsfotografi: «Døyande gallar», romersk marmorkopi av hellenistisk bronseoriginal frå king 220 f.Kr.

Foto: Sjur Haga Bringeland

Me opplever ein avgjerande augneblink, frosen for æva som på eit godt krigsfotografi: «Døyande gallar», romersk marmorkopi av hellenistisk bronseoriginal frå king 220 f.Kr.

Me opplever ein avgjerande augneblink, frosen for æva som på eit godt krigsfotografi: «Døyande gallar», romersk marmorkopi av hellenistisk bronseoriginal frå king 220 f.Kr.

Foto: Sjur Haga Bringeland

Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.

Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.

Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.

Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.

Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.

Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.

« 1 ... 52 53 54 55 56 »