Sjur Haga Bringeland er musikar, musikkvitar og fast skribent i DAG OG TID, der han kvar veke melder ei ny innspeling av klassisk musikk. Stundom skriv han òg festivalreportasjar og reiseskildringar om kunst og kultur, særleg frå Italia og Tyskland, og om jakt, fiske og friluftsliv i meir heimlege strok. Blokkfløytisten Bringeland er sertifisert viltslaktar og har to mastergradar i høvesvis blokkfløytespel og blokkfløytehistorie. Til dagleg arbeider han som doktorgradsstipendiat ved Senter for Griegforskning på Universitetet i Bergen, der han skriv avhandling om yndlingskomponisten sin, Johann Sebastian Bach.
Kammerorchester Basel kastar seg rundt når Giovanni Antonini dirigerer Haydns «koralsymfoniar».
Kammerorchester Basel kastar seg rundt når Giovanni Antonini dirigerer Haydns «koralsymfoniar».
Kammerorchester Basel kastar seg rundt når Giovanni Antonini dirigerer Haydns «koralsymfoniar».
Jan Dismas Zelenka (1679–1745) tente ved den saksiske kurfyrstens hoff i Dresden. Målarstykke av Canaletto frå 1748.
Zelenkas triosonatar læt både lærde og livfulle.
Jan Dismas Zelenka (1679–1745) tente ved den saksiske kurfyrstens hoff i Dresden. Målarstykke av Canaletto frå 1748.
Zelenkas triosonatar læt både lærde og livfulle.
Jan Dismas Zelenka (1679–1745) tente ved den saksiske kurfyrstens hoff i Dresden. Målarstykke av Canaletto frå 1748.
Zelenkas triosonatar læt både lærde og livfulle.
Me opplever ein avgjerande augneblink, frosen for æva som på eit godt krigsfotografi: «Døyande gallar», romersk marmorkopi av hellenistisk bronseoriginal frå king 220 f.Kr.
Foto: Sjur Haga Bringeland
ROMA: I byrjinga av hellenistisk tid kring 300 f.Kr. klarte greske skulptørar for fyrste gong å støypa drastiske augneblinkar i bronse.
Me opplever ein avgjerande augneblink, frosen for æva som på eit godt krigsfotografi: «Døyande gallar», romersk marmorkopi av hellenistisk bronseoriginal frå king 220 f.Kr.
Foto: Sjur Haga Bringeland
ROMA: I byrjinga av hellenistisk tid kring 300 f.Kr. klarte greske skulptørar for fyrste gong å støypa drastiske augneblinkar i bronse.
Me opplever ein avgjerande augneblink, frosen for æva som på eit godt krigsfotografi: «Døyande gallar», romersk marmorkopi av hellenistisk bronseoriginal frå king 220 f.Kr.
Foto: Sjur Haga Bringeland
ROMA: I byrjinga av hellenistisk tid kring 300 f.Kr. klarte greske skulptørar for fyrste gong å støypa drastiske augneblinkar i bronse.
Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.
Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.
Guillaume de Machaut på eit illuminert parisisk manuskript frå kring 1350.