Utekonsert med Odd Nordstoga torsdag 12. august.
Foto: Grethe Nygaard
Festivalrevolusjonen
Etter pandemien står Sildajazz fram som ein av dei mest interessante jazzfestivalane her på berget.
Bobo Stenson Trio spela i bystyresalen.
Foto: Tommy Neverdal
Når alt stemmer
Å sitja på fremste benk i den arkitektonisk vakre og akustisk gode bystyresalen og lytta til favorittpianotrioen sin er toppen av lukke – spesielt når denne trioen har ein heilt optimal dag på jobben. Bobo Stenson (piano), Anders Jormin (bass) og Jon Fält (trommer og kalimba) har jobba saman i 18 år. Kjemien må vera der om eit samarbeid skal fungera og vera kunstnarleg gjevande etter så lang tid, men ein merkar med ein gong at desse tre elskar å skapa musikk saman.
Jim O’Rourke.
Foto: Grethe Nygaard
Berre ein trompet
På fremste benk i Haugesund billedgalleri med dei store tresnitta av Ragna Misvær Grønstad som «bakteppe» opplever eg tingingsverket Most, Potentially All, samtalen Eivind Lønning har med eit lydspor komponert av Jim O’Rourke. Lydsporet er i stor grad sett saman av opptak med Lønning som O’Rourke har hatt liggjande. Desse to har utvikla eit nært samarbeid dei seinare åra, og no gjev O’Rourke venen sin utfordringa å samtala med seg sjølv.
Lyttande samspel
Uli Kempendorff, tenorsaksofon, Julia Hülsmann, piano, Marc Muellbauer, bass og Heinrich Köbberling, trommer.
ECM
Gard Nilssen har med seg André Roligheten og Peter Eldh i trioen sin.
Foto: Harfouche
Makelaus trio
André Roligheten, sopran, tenor og bassaks og klarinett, Peter Eldh, bass og Gard Nilssen, trommer.
ECM
Pat Methenys trio spelar i fleire norske byar i august.
Foto: Jimmy Katz
Arkivet: Sildajazz 2022
Sildajazz fyller 35 år og smeller til med eit kjempeprogram i sommar, nærare bestemt 10.–14. august. Gitarist Pat Metheny, som sleppte ei framifrå konsertplate i fjor, Side Eye NYC (V1. IV), kjem i trioformat, og det same gjer gitarist Trond Kallevåg, som saman med Mats Eilertsen (bass) og Gard Nilsen (trommer) framfører det nye prosjektet Minnesota (kalla opp etter den nordamerikanske delstaten så mange norske utvandrarar fann vegen til på 1800-talet).
Soloalbumet til Jan Gunnar Hoff er ei hyllest til Nord-Noreg, skriv plateselskapet.
Foto: Morten Lindberg / 2L
Med låten i fokus
Jan Gunnar Hoff har ein internasjonal karriere, men han har alltid vore ein heilt sentral del av nordnorsk jazzliv. Symptomatisk for denne forankringa er det at han i 2010 tok initiativet til jazzfestivalen Bodø Open og var festivalsjef i perioden 2011–2020. Denne forankringa kjem også til syne på denne soloinnspelinga.
Øystein Høynes, Odd Erlend Mikkelsen og Amund Nordstrøm møttest på Griegakademiet.
Foto: Is it jazz? Records
Lovande debut
Odd Erlend Mikkelsen, gitar; Øystein Høynes, bass; Amund Nordstrøm, trommer; Kjetil Møster, tenorsaks (4, 6); Mathias Marstrander, pedalsteelgitar (3).
Is It Jazz? Records
Espen Berg Trio med Espen Berg (i midten), Simon Olderskog Albertsen (t.h.) og Bárdur Reinert Poulsen.
Foto: Leikny Havik Skjærseth
Trioplate med noko attåt
Espen Berg, piano; BárDur Reinert Poulsen, bass; Simon Olderskog Albertsen, trommer; Mathias Eick, trompet (1,9); Hanna Paulsberg, tenorsaks (4); Silje Nergaard, vokal (10). Odin
Ava Mendoza då ho spelte på Bergamo jazzfestival 19. mars i år. Giuseppe Diotti er kunstnaren bak biletet som har tittelen «La Morte di Antigone».
Foto: Lars Mossefinn
Orkesteret Ava Mendoza
Den amerikanske gitaristen, vokalisten og komponisten Ava Mendoza er eit av dei heitaste namna på jazz-/improscenen i dag. Spesielt etter at ho i 2013 flytta til Brooklyn, har namnet hennar dukka opp i ei mengd prosjekt. Med bandet Unnatural Ways har ho gjeve ut tre plater. Ho gjorde ein solid figur på William Parkers Mayan Space Station (2021), og i dag står ho på scenen på Nattjazz som medlem av Nate Wooleys Columbia Icefield.
Utekonsert med Odd Nordstoga torsdag 12. august.
Foto: Grethe Nygaard
Festivalrevolusjonen
Etter pandemien står Sildajazz fram som ein av dei mest interessante jazzfestivalane her på berget.
Bobo Stenson Trio spela i bystyresalen.
Foto: Tommy Neverdal
Når alt stemmer
Å sitja på fremste benk i den arkitektonisk vakre og akustisk gode bystyresalen og lytta til favorittpianotrioen sin er toppen av lukke – spesielt når denne trioen har ein heilt optimal dag på jobben. Bobo Stenson (piano), Anders Jormin (bass) og Jon Fält (trommer og kalimba) har jobba saman i 18 år. Kjemien må vera der om eit samarbeid skal fungera og vera kunstnarleg gjevande etter så lang tid, men ein merkar med ein gong at desse tre elskar å skapa musikk saman.
Jim O’Rourke.
Foto: Grethe Nygaard
Berre ein trompet
På fremste benk i Haugesund billedgalleri med dei store tresnitta av Ragna Misvær Grønstad som «bakteppe» opplever eg tingingsverket Most, Potentially All, samtalen Eivind Lønning har med eit lydspor komponert av Jim O’Rourke. Lydsporet er i stor grad sett saman av opptak med Lønning som O’Rourke har hatt liggjande. Desse to har utvikla eit nært samarbeid dei seinare åra, og no gjev O’Rourke venen sin utfordringa å samtala med seg sjølv.
Lyttande samspel
Uli Kempendorff, tenorsaksofon, Julia Hülsmann, piano, Marc Muellbauer, bass og Heinrich Köbberling, trommer.
ECM
Gard Nilssen har med seg André Roligheten og Peter Eldh i trioen sin.
Foto: Harfouche
Makelaus trio
André Roligheten, sopran, tenor og bassaks og klarinett, Peter Eldh, bass og Gard Nilssen, trommer.
ECM
Pat Methenys trio spelar i fleire norske byar i august.
Foto: Jimmy Katz
Arkivet: Sildajazz 2022
Sildajazz fyller 35 år og smeller til med eit kjempeprogram i sommar, nærare bestemt 10.–14. august. Gitarist Pat Metheny, som sleppte ei framifrå konsertplate i fjor, Side Eye NYC (V1. IV), kjem i trioformat, og det same gjer gitarist Trond Kallevåg, som saman med Mats Eilertsen (bass) og Gard Nilsen (trommer) framfører det nye prosjektet Minnesota (kalla opp etter den nordamerikanske delstaten så mange norske utvandrarar fann vegen til på 1800-talet).
Soloalbumet til Jan Gunnar Hoff er ei hyllest til Nord-Noreg, skriv plateselskapet.
Foto: Morten Lindberg / 2L
Med låten i fokus
Jan Gunnar Hoff har ein internasjonal karriere, men han har alltid vore ein heilt sentral del av nordnorsk jazzliv. Symptomatisk for denne forankringa er det at han i 2010 tok initiativet til jazzfestivalen Bodø Open og var festivalsjef i perioden 2011–2020. Denne forankringa kjem også til syne på denne soloinnspelinga.
Øystein Høynes, Odd Erlend Mikkelsen og Amund Nordstrøm møttest på Griegakademiet.
Foto: Is it jazz? Records
Lovande debut
Odd Erlend Mikkelsen, gitar; Øystein Høynes, bass; Amund Nordstrøm, trommer; Kjetil Møster, tenorsaks (4, 6); Mathias Marstrander, pedalsteelgitar (3).
Is It Jazz? Records
Espen Berg Trio med Espen Berg (i midten), Simon Olderskog Albertsen (t.h.) og Bárdur Reinert Poulsen.
Foto: Leikny Havik Skjærseth
Trioplate med noko attåt
Espen Berg, piano; BárDur Reinert Poulsen, bass; Simon Olderskog Albertsen, trommer; Mathias Eick, trompet (1,9); Hanna Paulsberg, tenorsaks (4); Silje Nergaard, vokal (10). Odin
Ava Mendoza då ho spelte på Bergamo jazzfestival 19. mars i år. Giuseppe Diotti er kunstnaren bak biletet som har tittelen «La Morte di Antigone».
Foto: Lars Mossefinn
Orkesteret Ava Mendoza
Den amerikanske gitaristen, vokalisten og komponisten Ava Mendoza er eit av dei heitaste namna på jazz-/improscenen i dag. Spesielt etter at ho i 2013 flytta til Brooklyn, har namnet hennar dukka opp i ei mengd prosjekt. Med bandet Unnatural Ways har ho gjeve ut tre plater. Ho gjorde ein solid figur på William Parkers Mayan Space Station (2021), og i dag står ho på scenen på Nattjazz som medlem av Nate Wooleys Columbia Icefield.