Nosizwe Baqwa og Jae Nyamburah på scena med stykket som Camara Lundestad Joof har skrive.
Foto: Den Nationale Scene
Eit bombenedslag av ei framsyning
Råare og meir direkte har vi vel knapt fått det rett i trynet – korleis rasismen kan ytre seg i samfunnet vårt og korleis dei kvite privilegia framleis rår grunnen. Og bak dette står ein norsk-gambisk forfattar og dramatikar utan formell utdanning, Camilla Lundestad Joof, ein norsk-kenyansk skodespelar, regissør, poet, fotograf og samfunnsdebattant, Jae Nyamburah, og ein norsk-sørafrikansk skodespelar, musikar og artist, Nosizwe Baqwa.
Framsyninga er eit samarbeid mellom Haugesund Teater og Haugesund Kammeropera.
Foto: Haugesund Teater
Så er også Agatha Christie blitt opera
Dette er Christie-klassikaren som endra tittel to gonger utan at ein moderne sensitivitetslesar hadde vore borti han. Frå Ten Little Niggers via Ten Little Indians til dagens tittel. Og i Haugesund får vi den svært alvorlege og dødelege historia som kombinert kammeropera og krimfarse. Det fungerer fint, det òg – sjølv om Dame Agatha kanskje ikkje ville godkjent avslutninga.
Øystein Røger står åleine på scena i framsyninga basert på boka til Primo Levi.
Foto: Erika Hebbert
Djupdykk i fornedringa
Bearbeidd av Domenico Scarpa og Valter Malosti
Omsett av Tommy Watz, med bidrag av Birgit Owe Svihus
Regi: Alan Lucien Øyen
Scenografi og kostyme: Alex Eales
Lysdesign: Martin Flack
Lyddesign: Gunnar Innvær
Mari Hauge Einbu, Ingunn Øyen og Anders Mordal i framsyninga på Riksteatret.
Foto: Erika Hebbert
Er Nina Lykke satirikar?
Forfattaren Nina Lykke er for tida ein av våre mest lesne og populære novelle- og romanmakarar. På finurleg vis verkar det som ho har knekt koden med omsyn til å skildre det velfødde Velferds-Noreg og oss individa som lever her. Ho er morosam, men ho har sjølv hevda bestemt at historiene hennar slett ikkje er meinte som parodi eller satire. Ho skriv om menneske og samfunnet av i dag slik ho opplever at det faktisk er.
Dei fire skodespelarane fyller 16 roller med fin timing, skriv Jan H. Landro.
Foto: Espen Nyttingnes
Leikent frå kvinneuniverset
I ein alvorsmunter leik gir dette nyskrivne stykket både god underhaldning og mat for tanken. På knappe to timar tek Mødrevariasjonar, som på turné i Vestland til og med 18. mars, oss gjennom svangerskap, fødsel, barsel, amming, moderskap og eit tidsspenn på ti år. Også abort og skilsmisse. Her er mangt sjølv ein mann kan kjenne att, og her er hevdvunne klisjear som framleis synest ha noko for seg.
Tine Wiggen og Eindride Eidsvold i hovudrollene som Nille og Jeppe.
Foto: Erika Hebbert
Jeppe i undiken
Omarbeiding ved Christian Lollike og Njål Helge Mjøs
Regi: Christian Lollike
Scenografi og kostyme: Christian Lollike
Kyrre Hellum og Carl Martin Eggesbø spelar små kontoristar i eit gedigent våpenfirma.
Foto: Dag Jenssen
Nifst, men hysterisk morosamt
Omsett av Astrid Sverresdotter Dypvik
Regi: Peer Perez Øian
Scenografi, kostyme og teiknar: Katarina Caspersen
Sigrid Moldestad spelar «Fanitullen» i framsyninga.
Foto: Andreas Roksvåg
Vestlandsk nostalgi
Regi: Solrun Toft Iversen og Hilde Sol Erdal
Musikk: Voksne Herrers
Orkester
Scenografi, kostyme og
rekvisittar: Lise Christensen
Lena Kristin Ellingsen spelar hushjelpa Camilla heime hos ekteparet Michael og Ulrike.
Foto: Erika Hebbert
Less is more
Omsett av Øyvind Berg
Regi: Marius von Mayenburg
Scenografi: Sebastien Dupouey
Komponistar: Frode Jacobsen & Gaute Tønder
Emil Johnsen spelar sonen som prøver å få kontakt med mor si, spela av Sigrid Husjord.
Foto: Pernille Sandberg
Sterk dokumentasjon – men dramatikk?
Omsett av Tove Bakke
Dramatisert av Kjersti Horn og Emil Johnsen
Regi: Kjersti Horn
Scenografi og kostyme: Sven Haraldsson
Komponistr: Erik Hedin og Harald Lassen
Nosizwe Baqwa og Jae Nyamburah på scena med stykket som Camara Lundestad Joof har skrive.
Foto: Den Nationale Scene
Eit bombenedslag av ei framsyning
Råare og meir direkte har vi vel knapt fått det rett i trynet – korleis rasismen kan ytre seg i samfunnet vårt og korleis dei kvite privilegia framleis rår grunnen. Og bak dette står ein norsk-gambisk forfattar og dramatikar utan formell utdanning, Camilla Lundestad Joof, ein norsk-kenyansk skodespelar, regissør, poet, fotograf og samfunnsdebattant, Jae Nyamburah, og ein norsk-sørafrikansk skodespelar, musikar og artist, Nosizwe Baqwa.
Framsyninga er eit samarbeid mellom Haugesund Teater og Haugesund Kammeropera.
Foto: Haugesund Teater
Så er også Agatha Christie blitt opera
Dette er Christie-klassikaren som endra tittel to gonger utan at ein moderne sensitivitetslesar hadde vore borti han. Frå Ten Little Niggers via Ten Little Indians til dagens tittel. Og i Haugesund får vi den svært alvorlege og dødelege historia som kombinert kammeropera og krimfarse. Det fungerer fint, det òg – sjølv om Dame Agatha kanskje ikkje ville godkjent avslutninga.
Øystein Røger står åleine på scena i framsyninga basert på boka til Primo Levi.
Foto: Erika Hebbert
Djupdykk i fornedringa
Bearbeidd av Domenico Scarpa og Valter Malosti
Omsett av Tommy Watz, med bidrag av Birgit Owe Svihus
Regi: Alan Lucien Øyen
Scenografi og kostyme: Alex Eales
Lysdesign: Martin Flack
Lyddesign: Gunnar Innvær
Mari Hauge Einbu, Ingunn Øyen og Anders Mordal i framsyninga på Riksteatret.
Foto: Erika Hebbert
Er Nina Lykke satirikar?
Forfattaren Nina Lykke er for tida ein av våre mest lesne og populære novelle- og romanmakarar. På finurleg vis verkar det som ho har knekt koden med omsyn til å skildre det velfødde Velferds-Noreg og oss individa som lever her. Ho er morosam, men ho har sjølv hevda bestemt at historiene hennar slett ikkje er meinte som parodi eller satire. Ho skriv om menneske og samfunnet av i dag slik ho opplever at det faktisk er.
Dei fire skodespelarane fyller 16 roller med fin timing, skriv Jan H. Landro.
Foto: Espen Nyttingnes
Leikent frå kvinneuniverset
I ein alvorsmunter leik gir dette nyskrivne stykket både god underhaldning og mat for tanken. På knappe to timar tek Mødrevariasjonar, som på turné i Vestland til og med 18. mars, oss gjennom svangerskap, fødsel, barsel, amming, moderskap og eit tidsspenn på ti år. Også abort og skilsmisse. Her er mangt sjølv ein mann kan kjenne att, og her er hevdvunne klisjear som framleis synest ha noko for seg.
Tine Wiggen og Eindride Eidsvold i hovudrollene som Nille og Jeppe.
Foto: Erika Hebbert
Jeppe i undiken
Omarbeiding ved Christian Lollike og Njål Helge Mjøs
Regi: Christian Lollike
Scenografi og kostyme: Christian Lollike
Kyrre Hellum og Carl Martin Eggesbø spelar små kontoristar i eit gedigent våpenfirma.
Foto: Dag Jenssen
Nifst, men hysterisk morosamt
Omsett av Astrid Sverresdotter Dypvik
Regi: Peer Perez Øian
Scenografi, kostyme og teiknar: Katarina Caspersen
Sigrid Moldestad spelar «Fanitullen» i framsyninga.
Foto: Andreas Roksvåg
Vestlandsk nostalgi
Regi: Solrun Toft Iversen og Hilde Sol Erdal
Musikk: Voksne Herrers
Orkester
Scenografi, kostyme og
rekvisittar: Lise Christensen
Lena Kristin Ellingsen spelar hushjelpa Camilla heime hos ekteparet Michael og Ulrike.
Foto: Erika Hebbert
Less is more
Omsett av Øyvind Berg
Regi: Marius von Mayenburg
Scenografi: Sebastien Dupouey
Komponistar: Frode Jacobsen & Gaute Tønder
Emil Johnsen spelar sonen som prøver å få kontakt med mor si, spela av Sigrid Husjord.
Foto: Pernille Sandberg
Sterk dokumentasjon – men dramatikk?
Omsett av Tove Bakke
Dramatisert av Kjersti Horn og Emil Johnsen
Regi: Kjersti Horn
Scenografi og kostyme: Sven Haraldsson
Komponistr: Erik Hedin og Harald Lassen