Følgjene av samferdselspolitikk
Korleis avgjer vi om samferdselsprosjekt er lønsame, og kvifor er små bygder for nye vegar? Morten Welde ved Concept-programmet ved NTNU prøver å forklare samferdselspolitikken.
Etter gjennomslag i Talgjetunnelen i 2008 hadde Finnøy i Ryfylke vegsamband til fastlandet via Rennesøy. – Det førte til at folk frå Stavanger flytta ut dit og pendla attende. For Noreg reduserte det produktiviteten, seier seniorforskar Morten Velde.
Foto: Anne-Merete Gilje, Statens vegvesen
Etter gjennomslag i Talgjetunnelen i 2008 hadde Finnøy i Ryfylke vegsamband til fastlandet via Rennesøy. – Det førte til at folk frå Stavanger flytta ut dit og pendla attende. For Noreg reduserte det produktiviteten, seier seniorforskar Morten Velde.
Foto: Anne-Merete Gilje, Statens vegvesen
Korleis avgjer vi om samferdselsprosjekt er lønsame, og kvifor er små bygder for nye vegar? Morten Welde ved Concept-programmet ved NTNU prøver å forklare samferdselspolitikken.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.