Etter gjennomslag i Talgjetunnelen i 2008 hadde Finnøy i Ryfylke vegsamband til fastlandet via Rennesøy. – Det førte til at folk frå Stavanger flytta ut dit og pendla attende. For Noreg reduserte det produktiviteten, seier seniorforskar Morten Velde.
Foto: Anne-Merete Gilje, Statens vegvesen
Etter gjennomslag i Talgjetunnelen i 2008 hadde Finnøy i Ryfylke vegsamband til fastlandet via Rennesøy. – Det førte til at folk frå Stavanger flytta ut dit og pendla attende. For Noreg reduserte det produktiviteten, seier seniorforskar Morten Velde.
Foto: Anne-Merete Gilje, Statens vegvesen
Følgjene av samferdselspolitikk
Korleis avgjer vi om samferdselsprosjekt er lønsame, og kvifor er små bygder for nye vegar? Morten Welde ved Concept-programmet ved NTNU prøver å forklare samferdselspolitikken.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
kr 99 for dei fyrste to månadene.
Deretter kr 199/mnd.
Relaterte artikler
Kapitalisme og vaksine går hand i hand
20210115
Samfunn
Relaterte artikler
Minna Wetlesen på Abildsø gard
20210115
ReportasjeFeature
Relaterte artikler
Knut Ødegård bortdømd
20210108
Kommentarar
Relaterte artikler
– Makt korrumperer
20210108
Samfunn
Relaterte artikler
Kulturhus eller sensurhus, mangfald eller profil
20210108
MusikkKultur