Per Thorvaldsen er fast skribent i DAG OG TID og fyrsteamanuensis i kommunikasjonssystem ved Høgskulen på Vestlandet. I DAG OG TID skriv han teknologispalta annakvar veke. I spalta skriv Thorvaldsen om all slags teknologi. Har du tips eller framlegg til gode tema, send dei gjerne til pth@hvl.no.
Thorvaldsen har utgitt tre lærebøker for høgare utdanning. Har du draget? En innføring i klassisk mekanikk, Grunnleggende digitalteknikk og Grunnleggende elektroteknikk. Thorvaldsen har arbeidd i tretti år med telekommunikasjon, og har saman med ein kollega utgitt boka Planning of line-of-sight radio relay systems.
Statistikarar in spe i fri dressur.
Kjelde: Nera Networks
Statistikarar in spe i fri dressur.
Kjelde: Nera Networks
Statistikarar in spe i fri dressur.
Kjelde: Nera Networks
Ball-og-pinne-modell av PTFE. Fargekode: karbon (C) grå; fluor (F) gulgrøn. Struktur fastsett med røntgenkrystallografi.
Kjelde: Wikipedia
Ball-og-pinne-modell av PTFE. Fargekode: karbon (C) grå; fluor (F) gulgrøn. Struktur fastsett med røntgenkrystallografi.
Kjelde: Wikipedia
Ball-og-pinne-modell av PTFE. Fargekode: karbon (C) grå; fluor (F) gulgrøn. Struktur fastsett med røntgenkrystallografi.
Kjelde: Wikipedia
Under føtene mine syd det av bakteriar som driv med biologisk nedbryting. Sjå kor flott og reint lokalet er.
Foto: Per Thorvaldsen
Under føtene mine syd det av bakteriar som driv med biologisk nedbryting. Sjå kor flott og reint lokalet er.
Foto: Per Thorvaldsen
Under føtene mine syd det av bakteriar som driv med biologisk nedbryting. Sjå kor flott og reint lokalet er.
Foto: Per Thorvaldsen
Boing 737 har Fowler-flaps. Han flyttar seg fyrst bakover for å auka vengjearealet, så nedover for å auka lyftet. Ved fullt utslag sørgjer flapsen også for meir luftmotstand når flyet landar. Over den todelte flapsen ser ein spoilerar som også vert brukte for å gje luftmotstand.
Boing 737 har Fowler-flaps. Han flyttar seg fyrst bakover for å auka vengjearealet, så nedover for å auka lyftet. Ved fullt utslag sørgjer flapsen også for meir luftmotstand når flyet landar. Over den todelte flapsen ser ein spoilerar som også vert brukte for å gje luftmotstand.
Boing 737 har Fowler-flaps. Han flyttar seg fyrst bakover for å auka vengjearealet, så nedover for å auka lyftet. Ved fullt utslag sørgjer flapsen også for meir luftmotstand når flyet landar. Over den todelte flapsen ser ein spoilerar som også vert brukte for å gje luftmotstand.
Med Komp kan mor snakka med kven ho vil av familie og vener utan å plagast med teknologi. Det er berre éin knapp, for volum, og denne skrur òg av skjermen når mor vil ha fred.
Alle foto: Per Thorvaldsen
Med Komp kan mor snakka med kven ho vil av familie og vener utan å plagast med teknologi. Det er berre éin knapp, for volum, og denne skrur òg av skjermen når mor vil ha fred.
Alle foto: Per Thorvaldsen
Med Komp kan mor snakka med kven ho vil av familie og vener utan å plagast med teknologi. Det er berre éin knapp, for volum, og denne skrur òg av skjermen når mor vil ha fred.
Alle foto: Per Thorvaldsen
Elkatamaranen med det høvelege namnet «Medstraum» sig mot kai i Hommersåk, der nokre forfrosne sjeler er på veg til dagens dont i Stavanger.
Alle foto: Per Thorvaldsen
Elkatamaranen med det høvelege namnet «Medstraum» sig mot kai i Hommersåk, der nokre forfrosne sjeler er på veg til dagens dont i Stavanger.
Alle foto: Per Thorvaldsen
Elkatamaranen med det høvelege namnet «Medstraum» sig mot kai i Hommersåk, der nokre forfrosne sjeler er på veg til dagens dont i Stavanger.
Alle foto: Per Thorvaldsen