Usminka Beethoven
Steven Isserlis’ sonateframføring var alt anna enn eit spel for galleriet.
Steven Isserlis spela cellomusikk av Ludwig van Beethoven (1770–1827) i Troldsalen på Troldhaugen. Robert Levin akkompagnerte ved hammarklaveret.
Foto: Thor Brødreskift
Steven Isserlis spela cellomusikk av Ludwig van Beethoven (1770–1827) i Troldsalen på Troldhaugen. Robert Levin akkompagnerte ved hammarklaveret.
Foto: Thor Brødreskift
Cellospelet til engelske Steven Isserlis opplevde eg fyrste gongen på innspelinga hans av Antonín Dvoráks cellokonsert. Den leikande fraseringa hans og dei direkte, brutale ansatsane med bogen tiltalte meg. Og då eg las det personlege essayet hans i omslagsheftet, der han vyrdlaust hevda at Dvoráks spesielle måte å handsama celloen på til tider lét «som eit esel som lid neversamanbrot», fekk eg eit heilt spesielt inntrykk av mannen.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
kr 99 for dei fyrste to månadene.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.