Kultivert råskinn
Med Vivaldi vender Giovanni Antonini attende til sitt sanne metier.
Il Giardino Armonico med blokkfløytisten Giovanni Antonini som tredje frå høgre.
Foto: Lukasz Rajchert
Il Giardino Armonico med blokkfløytisten Giovanni Antonini som tredje frå høgre.
Foto: Lukasz Rajchert
Barokkmusikken har to soger: den i barokken på 1600- og 1700-talet, og den i vår tid, då repertoaret og framføringsmåtane frå barokken blei «gjenoppdaga» i andre helvta av 1900-talet. Det tok fleire tiår før musikarane hadde denne «nye» gamle framføringsstilen under huda. For høyrer me innspelingar med tidlegmusikkpionerane frå 1960- og 1970-åra, er der kan hende mykje ånd og skjøn, men klangen vitnar om at dei gamle instrumenta framleis var nye for musikarane: Det humpa og gjekk, og surt let det rett som det var.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
kr 99 for dei fyrste to månadene.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.