Arkivet: Ryuichi Sakamoto
Ryuichi Sakamoto komponerer film- musikk i tillegg til elektronisk pop.
Foto: Dominico Stinellis / AP / NTB scanpix
Ryuichi Sakamoto komponerer film- musikk i tillegg til elektronisk pop.
Foto: Dominico Stinellis / AP / NTB scanpix
2019 har vore året der Ryuichi Sakamoto rettar blikket mot fortid, samtid og framtid i ulike prosjekt: Nyutgåver av tidlege soloarbeid som Thousand Knives Of (1978) og B-2 Unit (1980) gjer det mogleg for gamle og nye lyttarar atter å nærme seg Sakamotos utforskande og eksperimenterande elektroniske musikk, som om kvarandre viser ei frigjering frå melodiske strukturar, og til same tid ein uvanleg meloditeft. Diktresitasjon med vocoder opnar Thousand Knives Of, for så å verte følgd av ein spretten, globalt orientert avantpop med nokre markante avstikkarar. På mange måtar peikar desse utgivingane fram mot samarbeid som vart viktige for Sakamoto, som det med David Sylvian, og mot dei mange lydspora han har laga opp gjennom åra.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.