Arkivet: Dusty Springfield
Eg vert ikkje trøytt av Dusty in Memphis (1969), ei av dei fremste favorittplatene mine, laga av Dusty Springfield (1939–1999) i tida ho spelte inn musikk for selskapet Atlantic. Perioden er no dokumentert på ferske The Complete Atlantic Singles 1968–1971, der albumet får godt med plass.
Samleutgivinga byr på totalt 24 spor og tydeleggjer den fornyinga av uttrykket den godt etablerte stjerna Springfield ønskte seg då ho forlét Philips i 1968 med eit sterkt ønske om å samarbeide med produsenten Jerry Wexler.
The Memphis Boys, husbandet i American Sound Studio i Memphis, spelar ei viktig rolle, det same gjer The Sweet Inspirations, gruppa Emily «Cissy» Houston (mor til Whitney) stifta i 1959. Miksen av desse elementa lét Springfield stå fram som ein ny og annleis soulartist – hakket råare, vil kanskje somme seie.
Eg høyrer til generasjonen som først møtte Springfield gjennom Pet Shop Boys-hiten «What Have I Done to Deserve This?» (1987), og deretter i studietida fann vegen til gamle plater gjennom lydsporet til Quentin Tarantinos Pulp Fiction (1994), der «Son of a Preacher Man», opphavleg på Dusty in Memphis, var med, i den for mange ugløymelege scena der Vincent Vega (John Travolta) kjem heim til Mia Wallace (Uma Thurman) og i smått rusa tilstand miksar seg ein drink etter husvertens instruksjonar.
The Complete Atlantic Singles 1968–1971 er klassisk popmusikk, som løftar dagen din eit hakk, slik klassisk popmusikk kan.
Øyvind Vågnes
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Eg vert ikkje trøytt av Dusty in Memphis (1969), ei av dei fremste favorittplatene mine, laga av Dusty Springfield (1939–1999) i tida ho spelte inn musikk for selskapet Atlantic. Perioden er no dokumentert på ferske The Complete Atlantic Singles 1968–1971, der albumet får godt med plass.
Samleutgivinga byr på totalt 24 spor og tydeleggjer den fornyinga av uttrykket den godt etablerte stjerna Springfield ønskte seg då ho forlét Philips i 1968 med eit sterkt ønske om å samarbeide med produsenten Jerry Wexler.
The Memphis Boys, husbandet i American Sound Studio i Memphis, spelar ei viktig rolle, det same gjer The Sweet Inspirations, gruppa Emily «Cissy» Houston (mor til Whitney) stifta i 1959. Miksen av desse elementa lét Springfield stå fram som ein ny og annleis soulartist – hakket råare, vil kanskje somme seie.
Eg høyrer til generasjonen som først møtte Springfield gjennom Pet Shop Boys-hiten «What Have I Done to Deserve This?» (1987), og deretter i studietida fann vegen til gamle plater gjennom lydsporet til Quentin Tarantinos Pulp Fiction (1994), der «Son of a Preacher Man», opphavleg på Dusty in Memphis, var med, i den for mange ugløymelege scena der Vincent Vega (John Travolta) kjem heim til Mia Wallace (Uma Thurman) og i smått rusa tilstand miksar seg ein drink etter husvertens instruksjonar.
The Complete Atlantic Singles 1968–1971 er klassisk popmusikk, som løftar dagen din eit hakk, slik klassisk popmusikk kan.
Øyvind Vågnes
Fleire artiklar
Keith Jarrett har med seg bassisten Gary Peacock og trommeslagaren Paul Motian.
Foto: Anne Colavito / Arne Reimer / Jimmy Katz / ECM
Peiskos på første klasse
Keith Jarrett byr på fleire perler frå Deer Head Inn.
Små-ulovleg: Godtet er smått, men er denne reklamen retta mot små eller store menneske? Det kan få alt å seie dersom ei ny forskrift vert vedteken.
Foto: Cornelius Poppe / NTB
«Om høyringsinnspela frå Helsedirektoratet vert inkluderte, risikerer ein å kriminalisere heilt vanleg mat.»
To unge mormonmisjonærar, søster Paxton (Sophie Thatcher) og søster Barnes (Chloe East), blir tvinga til å setje trua si på prøve i møtet med herr Reed (Hugh Grant).
Foto: Ymer Media
«Mange av skrekkfilmane no til dags liknar meir på filmar frå syttitalet»
I tillegg til å vere forfattar er Kristina Leganger Iversen også litteraturvitar, samfunnsdebattant og omsetjar.
Foto: Sara Olivia Sanderud
Nedslåande sanning
Kristina Leganger Iversen leverer eit grundig studium av noko som burde vere opplagt for fleire.
Teikning: May Linn Clement