Om tileigning av biletkunst gjennom ord
Sverre Bjertnæs lukkast både med essay og å overkoma alkoholismen.
Sverre Bjertnæs: Installasjon med «Det store bildet» (2016) på Haugar kunstmuseum i 2019.
Foto: Arild Pedersen
Sverre Bjertnæs: Installasjon med «Det store bildet» (2016) på Haugar kunstmuseum i 2019.
Foto: Arild Pedersen
Eg har sett fleire utstillingar av Sverre Bjertnæs. På ei av desse var det stabla oppå kvarandre nokre like store kvadratiske blindrammer, slik at vi ikkje kunne sjå sjølve biletflata på nokon av dei. Med unnatak av det øvste biletet. Det viste eit sjølvportrett av Bjertnæs. Teksten som følgde med, sa at desse bileta, som vi ikkje kunne sjå, og som var like blinde som rammene sine, var portrett av medlemmene i AA-gruppa Bjertnæs høyrde til i. Sjølvsagt. Medlem i ei slik gruppe er anonyme for alle andre enn kvarandre.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.