Når alt stemmer
Bobo Stenson Trio spela i bystyresalen.
Foto: Tommy Neverdal
Les også
Vil du vera med, så heng på
Les også
Frontfigur Stian Carstensen spelar på sekkepipe.
Foto: Tommy Neverdal
Musikkterapi frå Eidsvoll
Les også
Mariam Wallentin stod på scena saman med Vestnorsk Jazzensemble.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Fyrtårnet
Les også
Utekonsert med Odd Nordstoga torsdag 12. august.
Foto: Grethe Nygaard
Festivalrevolusjonen
Les også
Jim O’Rourke.
Foto: Grethe Nygaard
Berre ein trompet
Les også
Electric Eye tek imot applaus etter konserten.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Gjennomarbeidd
Les også
Vil du vera med, så heng på
Les også
Frontfigur Stian Carstensen spelar på sekkepipe.
Foto: Tommy Neverdal
Musikkterapi frå Eidsvoll
Les også
Mariam Wallentin stod på scena saman med Vestnorsk Jazzensemble.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Fyrtårnet
Les også
Utekonsert med Odd Nordstoga torsdag 12. august.
Foto: Grethe Nygaard
Festivalrevolusjonen
Les også
Jim O’Rourke.
Foto: Grethe Nygaard
Berre ein trompet
Les også
Electric Eye tek imot applaus etter konserten.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Gjennomarbeidd
Konsert
Bobo Stenson Trio
Bystyresalen, fredag
Å sitja på fremste benk i den arkitektonisk vakre og akustisk gode bystyresalen og lytta til favorittpianotrioen sin er toppen av lukke – spesielt når denne trioen har ein heilt optimal dag på jobben. Bobo Stenson (piano), Anders Jormin (bass) og Jon Fält (trommer og kalimba) har jobba saman i 18 år. Kjemien må vera der om eit samarbeid skal fungera og vera kunstnarleg gjevande etter så lang tid, men ein merkar med ein gong at desse tre elskar å skapa musikk saman.
Dei byrja med Sven-Erik Bäcks «Våren» og følgde opp med ein song frå Nord-Korea, som naturleg førte vidare til Alfred Jansons «Ky og vakre Madame Ky», ei nidvise om den sørvietnamesiske leiaren og playboyen Nguyen Cao Ky. Trioen brukar humor for å få fram ironien, og Stenson spelar eit av sine pregnante kor – mest som ein komposisjon i komposisjonen. Dette leier oss fram til det førebelse høgdepunktet i konserten «Don’s Kora Song» (som er å finna på Cantando, ECM, 2008). Temaet blei spelt av Stenson og Fält (på kalimba). I den improviserte sekvensen skifta Fält ut kalimbaen med trommene.
Siste del av konserten byrja med to Jormin-komposisjonar der han fekk vist at han er ein virtuos med bogen. Bluesklassikaren som er ført i pennen av saksofonisten Gary Bartz, blei eit springbrett for trioen til å kasta seg ut i ein lengre bolk som på engelsk heiter trading fours, musikalsk samtalekunst av beste sort!
Det er ikkje ofte det skjer, men ekstranummeret blei faktisk det ultimate høgdepunktet. Ein latininspirert låt trigga både Stenson og Jormin til solistiske høgder, og låten varte mykje lenger enn ekstranummer brukar å vara.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Konsert
Bobo Stenson Trio
Bystyresalen, fredag
Å sitja på fremste benk i den arkitektonisk vakre og akustisk gode bystyresalen og lytta til favorittpianotrioen sin er toppen av lukke – spesielt når denne trioen har ein heilt optimal dag på jobben. Bobo Stenson (piano), Anders Jormin (bass) og Jon Fält (trommer og kalimba) har jobba saman i 18 år. Kjemien må vera der om eit samarbeid skal fungera og vera kunstnarleg gjevande etter så lang tid, men ein merkar med ein gong at desse tre elskar å skapa musikk saman.
Dei byrja med Sven-Erik Bäcks «Våren» og følgde opp med ein song frå Nord-Korea, som naturleg førte vidare til Alfred Jansons «Ky og vakre Madame Ky», ei nidvise om den sørvietnamesiske leiaren og playboyen Nguyen Cao Ky. Trioen brukar humor for å få fram ironien, og Stenson spelar eit av sine pregnante kor – mest som ein komposisjon i komposisjonen. Dette leier oss fram til det førebelse høgdepunktet i konserten «Don’s Kora Song» (som er å finna på Cantando, ECM, 2008). Temaet blei spelt av Stenson og Fält (på kalimba). I den improviserte sekvensen skifta Fält ut kalimbaen med trommene.
Siste del av konserten byrja med to Jormin-komposisjonar der han fekk vist at han er ein virtuos med bogen. Bluesklassikaren som er ført i pennen av saksofonisten Gary Bartz, blei eit springbrett for trioen til å kasta seg ut i ein lengre bolk som på engelsk heiter trading fours, musikalsk samtalekunst av beste sort!
Det er ikkje ofte det skjer, men ekstranummeret blei faktisk det ultimate høgdepunktet. Ein latininspirert låt trigga både Stenson og Jormin til solistiske høgder, og låten varte mykje lenger enn ekstranummer brukar å vara.
Les også
Vil du vera med, så heng på
Les også
Frontfigur Stian Carstensen spelar på sekkepipe.
Foto: Tommy Neverdal
Musikkterapi frå Eidsvoll
Les også
Mariam Wallentin stod på scena saman med Vestnorsk Jazzensemble.
Foto: Svein Erik Fylkesnes
Fyrtårnet
Les også
Utekonsert med Odd Nordstoga torsdag 12. august.
Foto: Grethe Nygaard
Festivalrevolusjonen
Les også
Jim O’Rourke.
Foto: Grethe Nygaard
Berre ein trompet
Fleire artiklar
Judith Butler er filosof og ein frontfigur innanfor kjønnsteori.
Foto: Thomas Lohnes / NTB
Paven midt imot
Alle lèt til å misforstå kvarandre i kjønnsdebatten. Judith Butler blir både dyrka og demonisert av folk som ikkje har lese eit ord av bøkene hen skriv.
Bondelagsleiar Bjørn Gimming talar til demonstrantane utanfor Stortinget torsdag morgon. Bønder frå heile landet protesterer mot måten bondeinntekta blir rekna ut på.
Foto: Heiko Junge / NTB
Jordskjelvet
Senterpartiet ville løfte bøndene, men har skaka sitt eige grunnfjell.
Abortutvalet saman med helseminister Ingvild Kjerkol under overrekkinga av rapporten. Utvalet føreslår å flytte grensa for sjølvbestemt abort til veke 18.
Foto: Heiko Junge / NTB
Moralske kvalar
Å leggje restriksjonar på abort, er ein måte å anerkjenne menneskeverdet på, seier Morten Magelssen i abortutvalet. Han tok dissens.
Villreinbestanden i Noreg i dag er på rundt 25.000 dyr vinterstid. Sidan 2021 har villreinen vore klassifisert som nær truga på den norske raudlista.
Foto: Paul Kleiven / NTB
Villrein i eit villnis
Stortingsmeldinga om villrein er ikkje til å verte særleg klok av.
Edvard Munch: «Dagen derpå» (1894).
Nasjonalmuseet
Bakrus
Verst er plagene utpå morgonkvisten når promillen ligg kring null.