JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Lyttande samspel

Spanande tolkingar av tolv særmerkte komposisjonar

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1586
20220812
1586
20220812

Jazz

Julia Hülsmann Quartet

The Next Door

Uli Kempendorff, tenorsaksofon, Julia Hülsmann, piano, Marc Muellbauer, bass og Heinrich Köbberling, trommer.
ECM

Kvartetten som i 2019 gav ut den kritikarroste Not Far from Here var i Frankrike i mars i år og spelte inn oppfølgjaren The Next Door. I 2019 var Kempendorff fersk i eit band som hadde jobba saman i 17 år. Trass i pandemien har kvartetten spelt mykje saman, og samspelet på The Next Door er om mogeleg endå meir intuitivt enn på førre plata. Komposisjonane er ei fin blanding av former der alle står fram med individuelt særpreg.

Hülsmann understrekar den fridomen ho har til å gå inn i ulike roller, og dette kan gjerast saumlaust «fordi me heile tid lyttar til kvarandre». «Det er den første og viktigaste prioriteten vår.» Det lågmælte og ettertenksame er noko som går att og er den blå tråden gjennom plata. Sjølv om det går unna i raskt tempo, som i Muellbauers «Wasp at the window» og Hülsmanns «Fluid», er det aldri noko heseblesande over musiseringa.

På enkelte låtar er det rom for solistiske manifestasjonar i tradisjonell forstand, men mykje av den spontane skaparkrafta ligg i det lyttande samspelet.

Også på denne plata tolkar dei ei populærmusikalsk sviske. Valet har falle på Prince, Coleman og Melvoins «Sometimes it snows in April». Den nakne og enkle versjonen med eit less is more-kor av Hülsmann formidlar vemodet og sorga i originalen på overtydande vis.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Jazz

Julia Hülsmann Quartet

The Next Door

Uli Kempendorff, tenorsaksofon, Julia Hülsmann, piano, Marc Muellbauer, bass og Heinrich Köbberling, trommer.
ECM

Kvartetten som i 2019 gav ut den kritikarroste Not Far from Here var i Frankrike i mars i år og spelte inn oppfølgjaren The Next Door. I 2019 var Kempendorff fersk i eit band som hadde jobba saman i 17 år. Trass i pandemien har kvartetten spelt mykje saman, og samspelet på The Next Door er om mogeleg endå meir intuitivt enn på førre plata. Komposisjonane er ei fin blanding av former der alle står fram med individuelt særpreg.

Hülsmann understrekar den fridomen ho har til å gå inn i ulike roller, og dette kan gjerast saumlaust «fordi me heile tid lyttar til kvarandre». «Det er den første og viktigaste prioriteten vår.» Det lågmælte og ettertenksame er noko som går att og er den blå tråden gjennom plata. Sjølv om det går unna i raskt tempo, som i Muellbauers «Wasp at the window» og Hülsmanns «Fluid», er det aldri noko heseblesande over musiseringa.

På enkelte låtar er det rom for solistiske manifestasjonar i tradisjonell forstand, men mykje av den spontane skaparkrafta ligg i det lyttande samspelet.

Også på denne plata tolkar dei ei populærmusikalsk sviske. Valet har falle på Prince, Coleman og Melvoins «Sometimes it snows in April». Den nakne og enkle versjonen med eit less is more-kor av Hülsmann formidlar vemodet og sorga i originalen på overtydande vis.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

Fleire artiklar

Teikning: May Linn Clement

KommentarSidene 2-3

Vill vest i villmarka

Det har gått hardt for seg i den norske fjellheimen dei siste åra. Slik blir det når dei som kunne ha dratt i naudbremsen, er blant dei største pådrivarane for nedbygging av natur.

Astrid Sverresdotter Dypvik

Teikning: May Linn Clement

KommentarSidene 2-3

Vill vest i villmarka

Det har gått hardt for seg i den norske fjellheimen dei siste åra. Slik blir det når dei som kunne ha dratt i naudbremsen, er blant dei største pådrivarane for nedbygging av natur.

Astrid Sverresdotter Dypvik
Robert Mood er tidlegare generalmajor og har mellom anna vore generalinspektør for Hæren.

Robert Mood er tidlegare generalmajor og har mellom anna vore generalinspektør for Hæren.

Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB

Ordskifte

En utilstrekkelig langtidsplan

Vi har større og mer fundamentale sårbarheter enn noen gang før som nasjon, samtidig som vi er dårligere forberedt enn på lenge.

RobertMood
Robert Mood er tidlegare generalmajor og har mellom anna vore generalinspektør for Hæren.

Robert Mood er tidlegare generalmajor og har mellom anna vore generalinspektør for Hæren.

Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB

Ordskifte

En utilstrekkelig langtidsplan

Vi har større og mer fundamentale sårbarheter enn noen gang før som nasjon, samtidig som vi er dårligere forberedt enn på lenge.

RobertMood

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis