Ein femmasta fullriggar flyg over Oslo
Målarstykke, skulpturar og forteljingar fører oss gjennom fem år med naziokkupasjon fram til ei hylling av humanisme og rasjonalitet innanfor ein stor utandørskonstruksjon på toppen av Holmenkollen.
Vebjørn Sand har måla Traute Lafrenz-Page, den einaste overlevande frå den antinazistiske gruppa Den kvite rosa under den andre verdskrigen, i kunstinstallasjonen Roseslottet.
Foto: Fredrik Hagen / NTB scanpix
Vebjørn Sand har måla Traute Lafrenz-Page, den einaste overlevande frå den antinazistiske gruppa Den kvite rosa under den andre verdskrigen, i kunstinstallasjonen Roseslottet.
Foto: Fredrik Hagen / NTB scanpix
Målarstykke, skulpturar og forteljingar fører oss gjennom fem år med naziokkupasjon fram til ei hylling av humanisme og rasjonalitet innanfor ein stor utandørskonstruksjon på toppen av Holmenkollen.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.