JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Arkivet: Richmans country

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
Jonathan Richman live i Tokyo i november 1990.

Jonathan Richman live i Tokyo i november 1990.

Foto: Masao Nakagami / Wikimedia Commons

Jonathan Richman live i Tokyo i november 1990.

Jonathan Richman live i Tokyo i november 1990.

Foto: Masao Nakagami / Wikimedia Commons

1310
20230512
1310
20230512

Det var på tredjeplata at den mildt sagt allsidige luringen Jonathan Richman fann ut at han like godt skulle lage country. Jonathan Goes Country (1990) samlar tolv spor på vel halvtimen, der litt under halvparten er tolkingar og resten eigne originalkomposisjonar. Denne våren er det trykt ny vinyl, og det er atter råd å få tak i ei utgiving som etter kvart har vorte nokså sjeldan.

Det er ikkje tvil om at Jonathan Goes Country delte lyttarane til Richman. Somme av dei som primært hadde tenkt seg fyren som ein pønkar, kunne styre seg. Det gav han blaffen i, for dette er ein profil som alltid har gått sine eigne vegar, kva no enn forventningane har vore.

Det er nok vanskeleg å sjå tre tiår seinare, i ei tid der alskens artistar leflar med country, kvifor nokre hissa seg så fælt opp – i dag vil ikkje denne typen album ha vore så provokativt frå ein artist av den typen Richman er.

At han kjende sjangeren han gjekk inn i, er det liten tvil om. Det er ikkje alltid så lett å skilje mellom det han har laga sjølv, og det han tolkar.

Det er dessutan rart å høyre ein song som «Corner Store» i dag: «I spot a trend that has got to stop», heiter det der: «I want them to put back that old corner store.» Det var i 1990. Vi veit alle kva veg det gjekk på det området.

Øyvind Vågnes

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Det var på tredjeplata at den mildt sagt allsidige luringen Jonathan Richman fann ut at han like godt skulle lage country. Jonathan Goes Country (1990) samlar tolv spor på vel halvtimen, der litt under halvparten er tolkingar og resten eigne originalkomposisjonar. Denne våren er det trykt ny vinyl, og det er atter råd å få tak i ei utgiving som etter kvart har vorte nokså sjeldan.

Det er ikkje tvil om at Jonathan Goes Country delte lyttarane til Richman. Somme av dei som primært hadde tenkt seg fyren som ein pønkar, kunne styre seg. Det gav han blaffen i, for dette er ein profil som alltid har gått sine eigne vegar, kva no enn forventningane har vore.

Det er nok vanskeleg å sjå tre tiår seinare, i ei tid der alskens artistar leflar med country, kvifor nokre hissa seg så fælt opp – i dag vil ikkje denne typen album ha vore så provokativt frå ein artist av den typen Richman er.

At han kjende sjangeren han gjekk inn i, er det liten tvil om. Det er ikkje alltid så lett å skilje mellom det han har laga sjølv, og det han tolkar.

Det er dessutan rart å høyre ein song som «Corner Store» i dag: «I spot a trend that has got to stop», heiter det der: «I want them to put back that old corner store.» Det var i 1990. Vi veit alle kva veg det gjekk på det området.

Øyvind Vågnes

Emneknaggar

Fleire artiklar

Teikning: May Linn Clement

KommentarSidene 2-3

Vill vest i villmarka

Det har gått hardt for seg i den norske fjellheimen dei siste åra. Slik blir det når dei som kunne ha dratt i naudbremsen, er blant dei største pådrivarane for nedbygging av natur.

Astrid Sverresdotter Dypvik

Teikning: May Linn Clement

KommentarSidene 2-3

Vill vest i villmarka

Det har gått hardt for seg i den norske fjellheimen dei siste åra. Slik blir det når dei som kunne ha dratt i naudbremsen, er blant dei største pådrivarane for nedbygging av natur.

Astrid Sverresdotter Dypvik
Robert Mood er tidlegare generalmajor og har mellom anna vore generalinspektør for Hæren.

Robert Mood er tidlegare generalmajor og har mellom anna vore generalinspektør for Hæren.

Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB

Ordskifte

En utilstrekkelig langtidsplan

Vi har større og mer fundamentale sårbarheter enn noen gang før som nasjon, samtidig som vi er dårligere forberedt enn på lenge.

RobertMood
Robert Mood er tidlegare generalmajor og har mellom anna vore generalinspektør for Hæren.

Robert Mood er tidlegare generalmajor og har mellom anna vore generalinspektør for Hæren.

Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB

Ordskifte

En utilstrekkelig langtidsplan

Vi har større og mer fundamentale sårbarheter enn noen gang før som nasjon, samtidig som vi er dårligere forberedt enn på lenge.

RobertMood

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis