Arkivet: Baksida blei historisk plateomslag
Bo Diddley song «I look like a farmer/ but I’m a lover/ you can’t judge a book by looking at its cover.» Sist helg hadde Oslo-galleriet (art with a) Purpose i samarbeid med foreininga Grafill ei utstilling med 105 rockhistoriske LP-cover laga av teikneserieskaparar.
Det er ny sjanse til å sjå utstillinga denne helga. Kurator Lars Fiske og gallerist Michael Manasse siterer Bo Diddley og har kalla utstillinga Judge it by the cover, med eit kremutval av norske og utanlandske teiknarar.
Her heng coveret til Cheap Thrills, som var debutalbumet til Janis Joplin og The Big Brother & the Holding Company i 1968, laga av undergrunnsteiknar nr. 1, Robert Crumb.
Crumb likte Janis Joplin fordi ho kunne synge gamal countryblues, men kunne ikkje utstå den psykedeliske rocken til Big Brother. Han blei uglad då framsida han teikna, blei vraka til fordel for baksideillustrasjonen med ei fantasifull teikneserierute for kvart spor.
Men Robert Crumb, som har fleire tusen 78-plater med blues, jazz og hillbilly frå 20- og 30-åra, har gitt ut eigne LP-ar der han tolkar akustiske old-timey-favorittar saman med Cheap Suit Serenaders. Cover ved Robert Crumb. Eit av dei er på utstillinga.
Øyvind Pharo
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.
Bo Diddley song «I look like a farmer/ but I’m a lover/ you can’t judge a book by looking at its cover.» Sist helg hadde Oslo-galleriet (art with a) Purpose i samarbeid med foreininga Grafill ei utstilling med 105 rockhistoriske LP-cover laga av teikneserieskaparar.
Det er ny sjanse til å sjå utstillinga denne helga. Kurator Lars Fiske og gallerist Michael Manasse siterer Bo Diddley og har kalla utstillinga Judge it by the cover, med eit kremutval av norske og utanlandske teiknarar.
Her heng coveret til Cheap Thrills, som var debutalbumet til Janis Joplin og The Big Brother & the Holding Company i 1968, laga av undergrunnsteiknar nr. 1, Robert Crumb.
Crumb likte Janis Joplin fordi ho kunne synge gamal countryblues, men kunne ikkje utstå den psykedeliske rocken til Big Brother. Han blei uglad då framsida han teikna, blei vraka til fordel for baksideillustrasjonen med ei fantasifull teikneserierute for kvart spor.
Men Robert Crumb, som har fleire tusen 78-plater med blues, jazz og hillbilly frå 20- og 30-åra, har gitt ut eigne LP-ar der han tolkar akustiske old-timey-favorittar saman med Cheap Suit Serenaders. Cover ved Robert Crumb. Eit av dei er på utstillinga.
Øyvind Pharo
Fleire artiklar
Judith Butler er filosof og ein frontfigur innanfor kjønnsteori.
Foto: Thomas Lohnes / NTB
Paven midt imot
Alle lèt til å misforstå kvarandre i kjønnsdebatten. Judith Butler blir både dyrka og demonisert av folk som ikkje har lese eit ord av bøkene hen skriv.
Bondelagsleiar Bjørn Gimming talar til demonstrantane utanfor Stortinget torsdag morgon. Bønder frå heile landet protesterer mot måten bondeinntekta blir rekna ut på.
Foto: Heiko Junge / NTB
Jordskjelvet
Senterpartiet ville løfte bøndene, men har skaka sitt eige grunnfjell.
Abortutvalet saman med helseminister Ingvild Kjerkol under overrekkinga av rapporten. Utvalet føreslår å flytte grensa for sjølvbestemt abort til veke 18.
Foto: Heiko Junge / NTB
Moralske kvalar
Å leggje restriksjonar på abort, er ein måte å anerkjenne menneskeverdet på, seier Morten Magelssen i abortutvalet. Han tok dissens.
Villreinbestanden i Noreg i dag er på rundt 25.000 dyr vinterstid. Sidan 2021 har villreinen vore klassifisert som nær truga på den norske raudlista.
Foto: Paul Kleiven / NTB
Villrein i eit villnis
Stortingsmeldinga om villrein er ikkje til å verte særleg klok av.
Edvard Munch: «Dagen derpå» (1894).
Nasjonalmuseet
Bakrus
Verst er plagene utpå morgonkvisten når promillen ligg kring null.