Kvar er kjernen i djupna?
Den nye læreplanen er den mest forvirrande som er komen til no.
Kunnskaps- og integreringsminister Jan Tore Sanner (H) talar med 7. klasse-elevar på Smestad i Oslo etter ha lagt fram dei nye nye læreplanane som skal gjelde for norsk skule frå 2020.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB scanpix
Kunnskaps- og integreringsminister Jan Tore Sanner (H) talar med 7. klasse-elevar på Smestad i Oslo etter ha lagt fram dei nye nye læreplanane som skal gjelde for norsk skule frå 2020.
Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB scanpix
Etter fleire års diskusjon med kritikk av Kunnskapsløftet frå 2006 (K06) har vi fått den mest abstrakte, mest ugjennomtrengjelege og mest uforståelege læreplanen nokosinne. Det kan føre med seg at ulikskapen mellom skulane veks seg større. Fleire større forskingsprosjekt (især Norm-prosjektet om skriving i alle fag i grunnskulen) syner at spriket mellom høgtpresterande og lågtpresterande elevar aukar – og skilnadene går mellom skulane.
Er du abonnent? Logg på her for å lese vidare.
Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding
kr 99 for dei fyrste to månadene.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.