Ida Lødemel Tvedt skriv essay og reisereportasjar om samfunnstendensar, kultur og idear. Ho er frå Bergen, men bur i Oslo og er tilsett i fast halv stilling i Dag og Tid.
Lødemel Tvedt debuterte med essayboka Marianegropen i 2019. Boka blei løfta fram som ei av årets beste i mange norske aviser, og ho har fått eit rikt etterliv i Nederland, Belgia, Danmark, Tyskland og Sveits, med arrangement vigd boka på scener som Litteraturhuset i Zürich og forsideoppslag i Das Magazin.
Ho har to mastergrader, ei frå The New School for Social Research og ei frå Columbia University. Tidlegare har ho òg studert ved Sorbonne VI, Universitetet i Bergen og UC Berkeley.
Lødemel Tvedt er gjesteforelesar i essayistikk ved fleire norske skriveutdanningar (Skrivekunstakademiet, forfattarstudiet ved UiT Noregs arktiske universitet, Nansenskolen, Tekstuniverset med fleire) og i diverse avisredaksjonar. I USA har ho undervist ved Columbia University og Eugene Lang College på Manhattan.
Tekstane hennar har stått på trykk i N+1, Guernica, Das Magazin, Vagant, Side Magazine og fleire andre stader i inn- og utland. I 2021 fekk Lødemel Tvedt Hestenes-prisen for framifrå kulturjournalistikk.
Illustrasjon: May Linn Clement
Kva er vitsen med forfattarsamtalar? I ein freistnad på å vurdere verdien av litteraturarrangement endar eg opp med ein teologisk ernæringsteori om litteraturkonsum.
Illustrasjon: May Linn Clement
Kva er vitsen med forfattarsamtalar? I ein freistnad på å vurdere verdien av litteraturarrangement endar eg opp med ein teologisk ernæringsteori om litteraturkonsum.
Illustrasjon: May Linn Clement
Kva er vitsen med forfattarsamtalar? I ein freistnad på å vurdere verdien av litteraturarrangement endar eg opp med ein teologisk ernæringsteori om litteraturkonsum.
?Eit røykeskur på den opne plassen midt i fengselsområdet.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
Å vere gjest for ein dag i Bjørgvin fengsel, med Noregs einaste fengselsfilosof som omvisar, stiller spørsmål om brotsverk og straff i eit blått lys.
?Eit røykeskur på den opne plassen midt i fengselsområdet.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
Å vere gjest for ein dag i Bjørgvin fengsel, med Noregs einaste fengselsfilosof som omvisar, stiller spørsmål om brotsverk og straff i eit blått lys.
?Eit røykeskur på den opne plassen midt i fengselsområdet.
Foto: Ida Lødemel Tvedt
Å vere gjest for ein dag i Bjørgvin fengsel, med Noregs einaste fengselsfilosof som omvisar, stiller spørsmål om brotsverk og straff i eit blått lys.
Fyrst på ski over polhavet frå eitt skip via Nordpolen til eit anna skip i 2019: Børge Ousland og Mike Horn. Foto: Etienne Claret / AFP / NTB scanpix
Børge Ousland og Mike Horns ekspedisjon over Polhavet syner kva slags omkostningar og ideologiar som ligg til grunn for denne forma for ekstremturisme.
Fyrst på ski over polhavet frå eitt skip via Nordpolen til eit anna skip i 2019: Børge Ousland og Mike Horn. Foto: Etienne Claret / AFP / NTB scanpix
Børge Ousland og Mike Horns ekspedisjon over Polhavet syner kva slags omkostningar og ideologiar som ligg til grunn for denne forma for ekstremturisme.
Fyrst på ski over polhavet frå eitt skip via Nordpolen til eit anna skip i 2019: Børge Ousland og Mike Horn. Foto: Etienne Claret / AFP / NTB scanpix
Børge Ousland og Mike Horns ekspedisjon over Polhavet syner kva slags omkostningar og ideologiar som ligg til grunn for denne forma for ekstremturisme.
Steven Pinker liknar litt på «Historiens Engel» i måleriet av Paul Klee. Filosofen Walter Benjamin skildra korleis engelen blir blåsen baklengs inn i framtida av ein storm frå paradis. «Denne stormen er det vi kallar framsteg», skreiv Benjamin.
Foto: Wikimedia Commons
Steven Pinker påstår at den store kulturkampen står mellom optimistar og pessimistar.
Steven Pinker liknar litt på «Historiens Engel» i måleriet av Paul Klee. Filosofen Walter Benjamin skildra korleis engelen blir blåsen baklengs inn i framtida av ein storm frå paradis. «Denne stormen er det vi kallar framsteg», skreiv Benjamin.
Foto: Wikimedia Commons
Steven Pinker påstår at den store kulturkampen står mellom optimistar og pessimistar.
Steven Pinker liknar litt på «Historiens Engel» i måleriet av Paul Klee. Filosofen Walter Benjamin skildra korleis engelen blir blåsen baklengs inn i framtida av ein storm frå paradis. «Denne stormen er det vi kallar framsteg», skreiv Benjamin.
Foto: Wikimedia Commons
Steven Pinker påstår at den store kulturkampen står mellom optimistar og pessimistar.
Illustrasjon: Faksimile frå Maclean's / Sarah MacKinnon
I kulturdebattar vert ordet «problematisk» nytta på eit vis som fostrar
intellektuell latskap og moralistisk, ullen nytale.
Illustrasjon: Faksimile frå Maclean's / Sarah MacKinnon
I kulturdebattar vert ordet «problematisk» nytta på eit vis som fostrar
intellektuell latskap og moralistisk, ullen nytale.
Illustrasjon: Faksimile frå Maclean's / Sarah MacKinnon
I kulturdebattar vert ordet «problematisk» nytta på eit vis som fostrar
intellektuell latskap og moralistisk, ullen nytale.