JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Eva Furseth

Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.

eva.furseth@gmail.com

Artiklar

« 1 2 3 4 5 6 7 ... 27 »
Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.

Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.

Foto: Artica

Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.

Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.

Foto: Artica

Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.

Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.

Foto: Artica

Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.

Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.

Foto: Dag-Asle Langø

Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.

Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.

Foto: Dag-Asle Langø

Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.

Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.

Foto: Dag-Asle Langø

Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.

Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.

The Metropolitan Museum of Art.

Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.

Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.

The Metropolitan Museum of Art.

Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.

Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.

The Metropolitan Museum of Art.

Den performancebaserte installasjonen «Lyden av leire» (2022).   Foto:  Anne Marthe Vestre Berge

Den performancebaserte installasjonen «Lyden av leire» (2022). Foto: Anne Marthe Vestre Berge

Den performancebaserte installasjonen «Lyden av leire» (2022).   Foto:  Anne Marthe Vestre Berge

Den performancebaserte installasjonen «Lyden av leire» (2022). Foto: Anne Marthe Vestre Berge

Den performancebaserte installasjonen «Lyden av leire» (2022).   Foto:  Anne Marthe Vestre Berge

Den performancebaserte installasjonen «Lyden av leire» (2022). Foto: Anne Marthe Vestre Berge

Rullesegl av stein, laga mellom 2100–2000 f.Kr. 1,3 x 2,55 cm.

Rullesegl av stein, laga mellom 2100–2000 f.Kr. 1,3 x 2,55 cm.

Foto: British Museum, London

Rullesegl av stein, laga mellom 2100–2000 f.Kr. 1,3 x 2,55 cm.

Rullesegl av stein, laga mellom 2100–2000 f.Kr. 1,3 x 2,55 cm.

Foto: British Museum, London

Rullesegl av stein, laga mellom 2100–2000 f.Kr. 1,3 x 2,55 cm.

Rullesegl av stein, laga mellom 2100–2000 f.Kr. 1,3 x 2,55 cm.

Foto: British Museum, London

Annette og Caroline Kierulf stiller ut til saman 80 tresnitt.

Annette og Caroline Kierulf stiller ut til saman 80 tresnitt.

Dag Fosse / Kode

Annette og Caroline Kierulf stiller ut til saman 80 tresnitt.

Annette og Caroline Kierulf stiller ut til saman 80 tresnitt.

Dag Fosse / Kode

Annette og Caroline Kierulf stiller ut til saman 80 tresnitt.

Annette og Caroline Kierulf stiller ut til saman 80 tresnitt.

Dag Fosse / Kode

« 1 2 3 4 5 6 7 ... 27 »